novi Peugeot 5008 (2017)

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Zato da lane assist dela, v prvi vrsti rabiš črto. Koliko črt imaš na standardni 3km drkariji? Eno? (pa še ta je prečno - prehod za pešce). Aja, ne, ključno je vprašanje ali bo črto hendlal aktivno in pasivno.
bonk.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
ključno je, da jaz razumem kaj kaki sistem naj bi delal, da lahko sprobam, če dela in da se lahko informirano odločim v katro izmed treh kategorij spada: ga rabim, si ga želim ali mi je žal denarja zanj. to velja za vsako reč na ceniku, ki jo plačujem. seveda če štartam iz pozicije, ko mi je sprva večina stvari nepoznanih, kot tu, imam vprašanja, ki so bolj ali manj neumna. s tem tudi nimam problemov. mi je pa neverjetno, kako tebe to moti. že ene 5x si se vtaknil v temo s tem sikanjem brezveze.

poleg tega sprašejem po izkušnjah tistih, ki to imajo dlje časa, ker prvi vtis je, da so te zadeve moteče in bi jih najraje izklopil. če folk izklaplja, ker motijo ali ne delajo kot oglaševano, potem ne mislim kupovati. če zadeva dela, kupim kako reč, ki se mi zdi, da bi mi lahko koristila. tukaj pač testna vožnja, magari dvodnevna ne pomaga.
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Sam teh asistenčnih sistemov nimam, sem pa že večkrat vozil avtomobile, ki jih imajo, in bi jih pri novem avtu, če bi bilo le možno, vsekakor vzel.

Aktivni (radarski) tempomat je zakon (seveda v kombinaciji z avtomatskim menjalnik in če ima po možnosti še funkcijo, da zna tudi sam ustavit in speljat). Zaviranja v sili pač upaš, da nikoli ne boš rabil in se sigurno ne zanašaš nanj (v končni fazi tudi airbagov načelom ne rabiš... dovolj je enkrat....), je pa vsekakor dobrošla zadeva in te lahko reši v trenutku nepozornosti. Foter sploh ni vedel, da ga ima v avtu in je mislil, da ob izklopljen radarskem tempomatu zgolj opozarja na trk, dokler ni zadnič res na knap pred njega zapeljal kamion in je avto uspel enostavno prej odreagirat kot on. Morda bi situacijo rešil tudi sam, ni pa nujno. In če tudi se zgodi, da je pri višji hitrosti nesreča neizbežna, je velika verjetnost, da bo sistem reagiral hitreje od voznika in vsaj zmanjšal hitrost. Da bi te sistem pri čemer koli oviral, pa močno dvomim. Že tako večinoma zavira res pozno, ko enostavno ni več druge, prej pa samo opozarja, pa že takrat si (pre)blizu. Še pri radarskih tempomatih (vsaj nekaterih) je tako, da začne pospeševat že takrat, ko vključiš smernik, čeprav je pred tabo avto, če pohodiš gas pa itak.

Active Lane Assist je ravno tako fina zadeva in te ravno tako nima kaj ovirat (če seveda deluje tako kot je treba, ampak to velja tudi za druge sistema). Je pa potrebno v glavi razčistiti, da ne gre za avtopilota, sicer bo prej ali slej sranje. Lane Assiste, ki samo opozarja, pa bo po mojem res bolj kot ne moteč dodatek. Mogoče me je blind spot assist še najmanj impresoniral, ampak bi vrjetno bi spremenil mnenje, če bi se znašel v situaciji, kjer bi prišel prav.

Moram pa tudi sam poudarit, da nobenega od teh sistmeov nisem sprobal v Peugeotu, tako da težko rečem, kako se tam obnese. Bo treba enostavno probat, na koncu se pa vsak sam odloči ali je pripravljen plačat za to ali ne.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Nič me ne moti. Zabavno mi je, pa še idejo sem dobil. Da si greš ti sposodit avto, MTL snema, Matey poda strokovno mnenje o asistenčnih sistemih, jaz pa prinesem kartonaste škatle (kalbo pa cuker za v kesl, da bo dokazal kak crkne) in gremo pred Hofer in lepo po spisku dodatne opreme, sprobamo in kljukamo, špurasistent, totenvinkel,,....Kupi mi guči se skrije.

Obljubim da bom zdaj 48. strani, oziroma dokler se ne izbere opreme tiho. V naslednjem krogu izbire motorja pa potem spet kakšnega spustim.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.695
9.477
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Nič me ne moti. Zabavno mi je, pa še idejo sem dobil. Da si greš ti sposodit avto, MTL snema, Matey poda strokovno mnenje o asistenčnih sistemih, jaz pa prinesem kartonaste škatle (kalbo pa cuker za v kesl, da bo dokazal kak crkne) in gremo pred Hofer in lepo po spisku dodatne opreme, sprobamo in kljukamo, špurasistent, totenvinkel,,....Kupi mi guči se skrije.

Obljubim da bom zdaj 48. strani, oziroma dokler se ne izbere opreme tiho. V naslednjem krogu izbire motorja pa potem spet kakšnega spustim.
Kje si mene s cukrom najdu. Prinesem pivo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
mi je pa takoj jasno, zakaj posledično nekateri po mtljevem ne poznajo aktivnega mrtvega kota. ker zadeva niti ne obstaja. gre za obično lučko za mrtvi kot (eni avti imajo pa zgolj preklan špegu) in aktivni lane assist.
Torej, kot sem predvideval.
Pravilno, da se informiraš, le glede praktičnih izkušenj od drugih bi ti svetoval, da jih jemlješ zelo z razmislekom. Samo dva primera:
- že zgoraj zapisano (nekdo drug): Lane Assist te recimo opozarja na tvojo slabo navado, da voziš čez črto. Običajne osebe to sprejmejo in prilagodijo vožnjo, nekaj izjem pa zadevo izključi in seveda je Lane Assist čisti poden
- recimo EBA: bedaki, ki se vozijo na odbijaču, bodo seveda trdili, da je to totalen šit
Tako da, kar se mene tiče so praktične izkušnje drugih zanimive za slišat, jih pa temeljito predelam in postavim v kontekts. Najbolje je praktičen preizkus ali pa tudi tile tehnični/predstavnostni videi niso slabi, da razumeš delovanje sistema.

jellota pa pusti pri miru: drugega kot srat običajno ne zna, in bolj ko se z njim ukvarjaš, bolj bo sral naprej.
grin1.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
Pa najbolj sem zafrknila da nisem vsega tega vedela pred vožnjo. Tako pa meni osebno se nikdar ni nič prižgalo. Ne mrtvi kot, ne Lane assisti, ne distance alert. Sploh nisem vedela, kaj naj bi gledala. Mojemu je pa skos volan popravljal pa distance alert nonstop zmigal. Njega je prvo neeviralo, drugo je gladko ignoriral. Tako iz ene običajne vožnje obeh. Namensko da bi nekaj počela zato, da bi se kaj aktiviralo pa ne.

Zdaj pa tole bolj zastopim, vendar samo za aktivni Lane assist nisem pripravljena dati skoraj 2k€. Jaz se roba držim, vozila bom pretežno jaz. Kot rečeno samodejno zaviranje pa bom vzela brez preskušanja. Znotraj je tudi distance alert v teh 400 evrih. Ta bo prav prišel predragemu, ker meni ne verjame, da preveč na rit vozi. Kak me to nervira...

Spremljaš jello? oprema skoraj izbrana najbrž se ena testna vožnja z več pozornosti na te zadeve. Motor, če si bil pozoren tudi že. Samo še barva...
 
Nazadnje urejeno:

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
Načrtno ne, tako izbiram stvari, ki jih moram kupiti. Podzavestno? Mogoče. Definitivno je to tudi ena stvar, za katero se nisem nikdar ozrla nazaj z mislijo, da sem narobe zbrala.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
berlingota sem kupila takole:
moj je navijal zanj že dlje časa, ker sem imela trivratnega klia. meni je bil grd ko smrt. za všečen avto ni bilo denarja, ker sva imela bajto za zgraditi. in sem se uprla. njemu je bilo prav - moj avto moj problem. in ko je ratal problem, sem šla v avtomerkur in izbrala takoj. izbor je bil bolj boren, ker sem hotela vozilo iz zaloge. bila je to strara serija marca 2012, nov model je bil dražji in za čakati. dejansko vsi z enako serijsko opremo samo barve druge. kaj češ izbirati in parlametirati. zdaj imam več časa in več stvari na izbiro in to izkoristim pač do konca. avto rabim do aprila 2018, čakalna za dotično tega je 2 meseca.

sicer to nima veze s temo.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Glede teh asistentih zadev je verjetno takole: ( povratek na verjetno
wink-1.gif
).
1. Avto bo na sredinskem displayu opozoril verjetno zna celo zatresti volan.
2. Kako je s park senzorji ne vem..pač so kjer so..verjetno zavisi od opreme. Skupaj s kamero se vklopijo ko daš v vzvratno. Že na displayu za senzorje bo vidno ali merijo spredaj in zadaj..bojo narisani odmiki.
3. Mreža bo verjetno ta nad zadnjimi sedeži..po njem mnenju ' kr neki'.
4. Radio verjetno tega ne podpira ( prikaz slike s tvojega telefona).
5. Da...če zazna oviro pred sabo bo sam zaviral..zdaj v kakih situacijah vse...pa nisem najbolj na tekočem
6. Verjetno to da če se bo avto popolnoma ustavil ( stoječa kolona) da bo tudi speljal sam brez tvojega posredovanja
7. V ogledalu imaš lučko, ki se prižge ko je avto v mrtvem kotu..levo in desno ogledalo.

Za tvoje potrebe bi sam svetoval:
2. Senzorji+ kamera, 5 in 7.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
Uf, Vincent, hvala sicer, samo si malo zadaj
smile-1.gif


Samo komentar mrežo. Nikdar imela za mar, v Berlingu je zraven prišla in sem se res navadila. Namreč ko nas je 5. Si vsi sedeži zasedeni in je treba kredo torbo, fasngo čelade če so.kolesa v kufre ipd zadaj dati. Resda je imel Berlingo to opcijo, da samo šipo odpreš tukaj pa cel kufer, ampak tudi prtljažnik je takoj poln ob ta velikem vozu, pa kakem biciklu, skiro, poganjalcu. Ko bo mali zrasel za marelo, bo tudi tam več prostora. Kakorkoli ne pustim pa na zadnji polici voziti nič, če ni mreže. To so projektili kar se mene tice.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
4. Radio verjetno tega ne podpira ( prikaz slike s tvojega telefona).
Glede na to, da sprašuje prav za opcijo Mirror Screen, ki naj bi omogoča CarPlay/MirrorLink/Android Auto, ne vem zakaj ne bi. Jaz bi edino preveril, če res podpira vse tri tehnologije, oziroma predvsem CarPlay, če ima iOS/Android Auto, če ima Androida. Na spletni v opisu Mirror Screena imajo omenjen samo CarPlay, za določene modele pa samo MirrorLink. MirrorLink je bolj pogojno uporaben, ker zahtevo licenco in ga še marsikater novejši Android nima, na iOS ti pa itak nič ne koristi. Če opcija omogoča tako CarPlay kot Android Auto, ne vidim problema.

Pa vedet je treba, da preko Android Auto/CarPlay delujejo samo določene aplikacije. Za navi imaš prek Android Auto Google Maps, prek CarPlaya pa Apple Maps.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
To sem vprašala. Ima vse troje. Tudi Apple varianto in Android avto. Za android je treba naložiti neko aplikacijo in potem Google mapa dela. To me je konkretno zanimalo in sem tako konkretno vprašala. Kaj se drugega gre lahko gor bomo pa pol videli, to je bolj za zraven.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Če podpira oboje, je kr fajn opcija. Kar se map predvsem pa podatkov o prometu tiče, je Google Maps boljši kot marsikatera druga navigacija in je integracija v avto (skupaj z drugimi funkcijami telefona) več kot dobrodošla. Sploh če je zadeva na voljo kot (ne predraga) opcija za radio. Pri BMWju je recimo CarPlay na voljo samo v kombinaciji s tadražjo navigacijo za 2,5k€, še cenejša navi za 1,5k€ ni dovolj, kaj šele radio, kjer bi prišel najbolj prav
smile-1.gif
, Android Auto je celo nogo. Toyota Proace ima recimo tudi pri radiju samo opcijo MirrorLinka, medtem ko je CarPlay/Android Auto samo pri naviju...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Vw ima to dobro reseno, kupis malo jaci radio, neki srednji rang in doplacas za to funkcijo dobrega stotaka. Je pa google maps v avtu cista zmaga, ceprav je sam android avto bolj kot ne za [cenzura], ker ima polno nekih butastih omejitev. Carplay je dosti boljsi, samo tam pa je navigacija bolj zalost
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.860
6.520
113
Tukaj je 300 evrov. Dobiš tole pa DAB.

Oziroma je na voljo pri različnih variantah. Če kupiš park kamero dobiš mirror screen. Pa če kupiš 3D navigacijo tudi. Najceneje je pa z digitalnim radijem. V glavnem pa vsakič ko izbereš neko opcijo, ki zahteva ne vem kaki drugačni ekran, potem mirror screen pride zraven. Pri allure opremi je pa že serijsko
 
Nazadnje urejeno: