Novi Audi A5

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
me zanima kaj bi izbral, če bi dobil na izbiro naj japonca ali naj euro. ziher japonca ane?
cheer.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
me zanima kaj bi izbral, če bi dobil na izbiro naj japonca ali naj euro. ziher japonca ane?
cheer.gif

Izbral bi 200% Hondo NSX
grims-1.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
minuto po tistem ko bi si izbral hondo, bi te pelu z recimo 991 Turbo S, oz že navaden turbo bi zadostoval, sej druzga ne ampak mal bi te pekla odločitev...
grims-1.gif

takrat bi vidu da porš ni za bv eden izmed najdražjih supersportnikov na zemlji
srce-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
me zanima kaj bi izbral, če bi dobil na izbiro naj japonca ali naj euro. ziher japonca ane?
cheer.gif

Izbral bi 200% Hondo NSX
grims-1.gif

Aja hondas si...ok to pojasni mariskaj. Predvidevam da si lastis kalega sivika 97 letnik z remus nalepko zadaj?
Ravno danes sem videl enega takega lepotca. Sem mislil da je to ze vse pod preso slo. No saj tega je tudi ze do polovice skoraj rja pozrla
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Rja jih je požrla le 1/100, 99% jih je na strehi ali ovito okrog dreves končal...
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
minuto po tistem ko bi si izbral hondo, bi te pelu z recimo 991 Turbo S, oz že navaden turbo bi zadostoval, sej druzga ne ampak mal bi te pekla odločitev...
grims-1.gif

takrat bi vidu da porš ni za bv eden izmed najdražjih supersportnikov na zemlji
srce-1.gif

Ajajej,očitno nisi prečekiral moje zgornje poste,ker si tipičen predstavnik takšnih somišljenikov.
Star sem tolk da imam že sive lase ! OK? Za porša mi dol visi kot za ta lanski sneg,ker mi je oblika grda ko pjasica,če te pa na zic pritisne,pa ni nujno,da grem na švaba ! Mogoče bi blo dobro,da si malo prebereš zgodovino Honde in sploh NSX,pa ne trdim da je oh in sploh,ampak če pa ti trdiš da je Honda ena faking firma pa žal nisva na isten nivoju.Hja civica sem imel davnega leta 1993,če si že bil na svetu? Bil je brez nalepk,popolnoma štok! Razen civica obstajajo še HRV,CRV,FRV,JAZZ,STREAM,ACCORD,LEGEND,NSX,CRZ,PRELUDE,INTEGRA itd. V ameriki je pa blagovna znamka ACURA in si malo pogulaj!

Ja moj avto je drugač istega razreda kot Audi A5,naslednji niti slučajno ne bo german,ker nimam razlogov in ne palim na 400 konjev,kot nekateri mladički v puberteti.Mogoče se da tudi uživati ob lagodni vožnji,brez da te skrbi kaj se ti bo pokvarlo in kolk boš imel stroškov z prevoznem sredstvu.
ps. če že ne japonca bi pa mogoče Laborginija,ali kakšnega elegantnega angleša.
grims-1.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
me zanima kaj bi izbral, če bi dobil na izbiro naj japonca ali naj euro. ziher japonca ane?
cheer.gif

Izbral bi 200% Hondo NSX
grims-1.gif

Aja hondas si...ok to pojasni mariskaj. Predvidevam da si lastis kalega sivika 97 letnik z remus nalepko zadaj?
Ravno danes sem videl enega takega lepotca. Sem mislil da je to ze vse pod preso slo. No saj tega je tudi ze do polovice skoraj rja pozrla
In zakaj jih vidiš toliko na cesti,zakaj že niso vsi na odpadu ?Pa si mogoče kda videl na cesti še kako novejšo hondo? Ali vidiš samo audije
grims-1.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Zakaj bi kupil Audi?

http://www.avto.info/Obvestila/Warranty_Direct-Honda_in_Toyota_najbolj_zanesljivi/


Zanesljivost motorjev – najboljših 10 proizvajalcev:
Proizvajalec Delež okvar (%) Delež okvar (1 na x)
1 Honda 0.29% 1 na 344
2 Toyota 0.58% 1 na 171
3 Mercedes-Benz 0.84% 1 na 119
4 Volvo 0.90% 1 na 111
5 Jaguar 0.98% 1 na 103
6 Lexus 0.99% 1 na 101
7 Fiat 1.17% 1 na 85
8 Ford 1.25% 1 na 80
9 Nissan 1.32% 1 na 76
10 Land Rover 1.38% 1 na 72

Zanesljivost motorjev – najslabših 10 proizvajalcev
Manufacturer Failure Rate (%) Failure Rate (1 in x)
1 MG Rover 7.88% 1 na 13
2 Audi 3.71% 1 na 27
3 MINI 2.51% 1 na 40
4 Saab 2.49% 1 na 40
5 Vauxhall 2.46% 1 na 41
6 Peugeot 2.26% 1 na 44
7 BMW 2.20% 1 na 45
8 Renault 2.13% 1 na 46
9 Volkswagen 1.91% 1 na 52
10 Mitsubishi 1.70% 1 na 59
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.

Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
minuto po tistem ko bi si izbral hondo, bi te pelu z recimo 991 Turbo S, oz že navaden turbo bi zadostoval, sej druzga ne ampak mal bi te pekla odločitev...
grims-1.gif

takrat bi vidu da porš ni za bv eden izmed najdražjih supersportnikov na zemlji
srce-1.gif

Verjemi da nebi pomislil niti na prvo črko tvojega germana. Tukaj imaš malo izobraževanja http://www.volan.si/novosti/novice/4370-na-plecih-zgodovine//
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.

Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).

Treba je upoštevati, da so navade povprečnega uporabnika med znamkami različne. To so pogruntale tudi zavarovalnice v tujini.

In povprečen uporabnik Toyote ima praviloma drugačen stil vožnje in pričakovanj od povprečnega BMWjaša. Pa boš videl isto tehniko (recimo dizel motorje in menjalnike) v obeh znamkah. In enako je razlog, da ugodnega podaljšanega jamstva 5 let brez omejitve kilometrov pri BMW še dolgo ne boš videl - ker bi firma bankrotirala. Pri Toyoti je pa standard.

Drug aspekt je še to, da ni vsa tehnika primerna ravno za vse modele avtomobilov. Če boš dal mali turbo mlinček iz malčka v kako večje in težje vozilo, je jasno, da bo mlinčkova življenska doba krajša. Žal se pa to počne, sploh kjer se trudi ponudit cenovno ugodno osnovno ponudbo nekega modela.
 
Nazadnje urejeno:

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.

Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).

Niti slučajno.

Imamo Nissaana, ki ima povsem japosnki motor, elektroniko in menjalnik, podvozje pa dejansko Renault. Torej smo nekaj delov je enakih.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.

Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).

Treba je upoštevati, da so navade povprečnega uporabnika med znamkami različne. To so pogruntale tudi zavarovalnice v tujini.

In povprečen uporabnik Toyote ima praviloma drugačen stil vožnje in pričakovanj od povprečnega BMWjaša. Pa boš videl isto tehniko (recimo dizel motorje in menjalnike) v obeh znamkah. In enako je razlog, da ugodnega podaljšanega jamstva 5 let brez omejitve kilometrov pri BMW še dolgo ne boš videl - ker bi firma bankrotirala. Pri Toyoti je pa standard.

Drug aspekt je še to, da ni vsa tehnika primerna ravno za vse modele avtomobilov. Če boš dal mali turbo mlinček iz malčka v kako večje in težje vozilo, je jasno, da bo mlinčkova življenska doba krajša. Žal se pa to počne, sploh kjer se trudi ponudit cenovno ugodno osnovno ponudbo nekega modela.

Se ne strinjam. Če BMW naroči najcenejše določene dele je tveganje večje. Tako kot zdaj ko množično menjajo radiator klime. Življenska doba je okoli 3 leta, vsak cenen Japonc pa drži 20 in več let. Nižanje stroškov in cel kup komponent tovarne naročajo povsem samostojno. Čeprav lahko določen del imajo enak, npr. kompleten motor. Ceno nižajo do skrajnosti v pri dobička in veliko komponent ima bistveno krajšo življensko dobo. Pri tem pa na marsikaj pozabijo ( oz. prekratka doba testiranja ter pritiski modernih "mededžerjev") in stvar odpove pri 30.000 - 50000 km namesto pri 150 ali 200.000 . Kar je sicer še zmeraj malo v primerjavi z oldschool konstrukcijami, ki jim osnova ponavadi zdrži 500.000 ali krepko več.

Velika je razlika tudi ko proizvajalec A razvija motor 5- 8 let, B proizvajalec pa 2-3. Verjetno je jasno kje je ponavadi veliko večje tveganje.

A in B sem namerno napisal namesto imen.
smile-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.

Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).

Treba je upoštevati, da so navade povprečnega uporabnika med znamkami različne. To so pogruntale tudi zavarovalnice v tujini.

In povprečen uporabnik Toyote ima praviloma drugačen stil vožnje in pričakovanj od povprečnega BMWjaša. Pa boš videl isto tehniko (recimo dizel motorje in menjalnike) v obeh znamkah. In enako je razlog, da ugodnega podaljšanega jamstva 5 let brez omejitve kilometrov pri BMW še dolgo ne boš videl - ker bi firma bankrotirala. Pri Toyoti je pa standard.

Drug aspekt je še to, da ni vsa tehnika primerna ravno za vse modele avtomobilov. Če boš dal mali turbo mlinček iz malčka v kako večje in težje vozilo, je jasno, da bo mlinčkova življenska doba krajša. Žal se pa to počne, sploh kjer se trudi ponudit cenovno ugodno osnovno ponudbo nekega modela.

Hočeš reči da BMW ne prenaša hitre vožnje? Zakaj potem plačevati 20 in več tisoč evrov kot za primerljiv avto druge znamke?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ravno obratno ti je probal razložit.

BMWji v Slo so super glede na to, da so v tujini enkrat prevrteni pol pa še v slo dvakrat predno pridejo do "prvega" lastnika v Slo.
hysterical-1.gif