Nov Tiguan

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz oskubljene BMW 3 ne bi nikoli imel in še mnogo takih primerkov je.

Evo Tiguan 1.4 TSi zopet na cesti, račun skoraj 1k€.
uf-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.266
1.894
113
Zdaj je porihtan ga lahk foter proda pa novega naroči. Po možnosti takega z novim motorjem, da mu ne bo dolgčas
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.714
113
pri taščici
A to ga po delih ven jemljete?
Ker da svaba motor tako zapakira da rabijo potem tri dni da ga odpakirajo.... Potem pri kaksnih itakijanih, francozih.... Se rabi vsaj kak teden?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne ni treba motorja ven vzet, so le še redki primeri starejši od 2008, ki pa so kriti z vpoklicem 100%, tko da ti je vseeno kaj delajo.

Menjava ketne na 320d je od 500-800€. Saj je isto bilo tukaj samo je tud vodna pumpa bla zanič, ki je skrati še kompresor alkaj in mislim da je cena okoli 300€.

Razlika je tudi da pri BMWju dobiš kritih 90% stroškov menjave ketne, če maš servisiran avto (vpoklic 2008 tudi če nimaš), pri VW pa tudi s kulanco plačaš zlatarsko ceno.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ne ni treba motorja ven vzet, so le še redki primeri starejši od 2008, ki pa so kriti z vpoklicem 100%, tko da ti je vseeno kaj delajo.

Izkušnje + zaposlenega imam mehanika, ki je do nedavnega delal 12 let na BMW pooblaščencu ... vem, kaj govorim. Pri nekaterih res ni treba motorja ven vzet, ni pa zaradi tega praktično nobenega časovnega prihranka.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Na BMW forum pa prebrat ali pa peljat na servis in dat preverit ketno.

Če maš te težave se pa ja pozanimaš alkaj.
confused-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Popolnoma si zgrešil point. Vse so subjektivna mnenja in ni potrebe po ogroženosti in okopih. Torej meniš, da so vse pogruntavščine, s katerim nas posiljujejo proizvajalci avtomobilov, must have?

Kje sem napisal, da je tisti, ki kupi golfa GTI za 45.000 EUR bedak ?!
frown-1.gif


P.S.: Alteraš, ki ima samo 50k EUR v žepu, verjetno ne bo kupil avta za 50k.

alteras s 50 jurju v zepu, kupi 10 let stari premium avto za 20 jurjev in se v njem pelje boljse kot v novem renoju al pa citroenu al pa mazdi, al pa subaruju...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.515
10.734
113
Točno to. 30k pa naloži v zlato in forex
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Na BMW forum pa prebrat ali pa peljat na servis in dat preverit ketno.

Če maš te težave se pa ja pozanimaš alkaj.
confused-1.gif

Sem ga prodal ravno pred vpoklicem. Od takrat naprej BMW-ja ne diram, niti na forum nisem več hodil od takrat. Drugače sem pa tudi peticijo podpisal, ko se je zbiralo podpise za vpoklic. Očitno "nam" je ratalo.
zmaga.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Upam da nisi VAG-a kupu, ker si žel iz dežja pod kap.
tongue-1.gif


Sicer majo pa zdajle skor vsi težave take...drage. Večinokrat ketna npr. za Mercedes sem tudi bral ipd.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Upam da nisi VAG-a kupu, ker si žel iz dežja pod kap.
tongue-1.gif
Za očeta pripelješ iz Nemčije že amortiziranega Tourana z enim najbolj zanič (TSI) motorjem, pa pričakuješ, da bo vzdržal toliko kot Golf II? Seveda je potem znamka največji [cenzura], ko se naserješ s takim nakupom.
Itak veš, da bi ga moral že zdavnaj naprej prodat, pa doma še kar vztrajate na tem pol-izdelku, hkrati pa je tud že tolk v letih in kilometrih, da se bodo problemi samo še množili.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Za očeta pripelješ iz Nemčije že amortiziranega Tourana z enim najbolj zanič (TSI) motorjem, pa pričakuješ, da bo vzdržal toliko kot Golf II?

Z lahkoto. Nemci vozijo 1.4 TSI v taxijih, 300-400k brez večjih težav z izjemo verige, ki se pa tako ali tako ponavadi zamenja v garanciji.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Z lahkoto. Nemci vozijo 1.4 TSI v taxijih, 300-400k brez večjih težav z izjemo verige, ki se pa tako ali tako ponavadi zamenja v garanciji.
TSi pa Nemec pa taxi v enem stavku ne gredo ravno skupaj.

Vem kako problematični so ti motorji, pa tudi koliko kulance prizna VW, še v praktično vsaki drugi izdaji nemške verzija Auto Bilda se med pismi bralcev najdejo osmoljenci, ki jim je VW priznal le 30%. S temi motorji je bil dosti velik fail, s VW customer care prav tako.
Imamo doma Audija s tem motorjem, pa je ketna zarožljala po prevoženih 65k km.

Ampak Malecky je že prav patetičen s to VW jajco. Naj proda polizdelek, pa očetu pripelje kaj drugega, novejšega, bolj vzdržljivega. Ali pa če je oče toliko pri denarju, mogoče kupi novega Tiguana, pa upa na boljšo kvaliteto.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Z lahkoto. Nemci vozijo 1.4 TSI v taxijih, 300-400k brez večjih težav z izjemo verige, ki se pa tako ali tako ponavadi zamenja v garanciji.
TSi pa Nemec pa taxi v enem stavku ne gredo ravno skupaj.

A da ne gre?

http://suchen.mobile.de/fahrze...mp;pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrze...mp;pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrze...mp;pageNumber=1

So vam krili menjavo ketne na Audiju?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Pa sej gre pri določenem %, vedno boš našel nekaj uporabnikov,ki so zadovoljni, over-all si pa priznaj, da so bili ti motorji fail.

Ne, kulanca na Audiju ni bila v celoti, je bilo treba primaknit kar ene dobrih 400 € na uradnem servisu, pa še to po manjšem pregovarjanju, da so prvotni znesek zmanjšali.