Skoda Kodiaq nov model

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Nisem se videl tsi kodiaqa za 70k da bi zdaj to blo pol cene.

Imas prav, narobe sem se izrazil, v Nemčiji je nov primerljiv model pol dražji.. v Nemškem knfiguratorju še ni bencinarja, če pa naklikam vso opremo, ki jo ima Slovenski star TDI model za 40k , pridem v nemškem konfiguratorju na 59k


Zakaj ne bi imel bencinarja? Ali si samo proti 1,5 TSI ali tudi proti 2,0 TSI?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.756
5.909
113
ocitno so v Slo vse Škode v akciji. Ali kdo ve kaj je treba narediti, da avto kupiš pri nas in ga izvozis in registriras v Nemciji in potem prodas. Tu bi moral se prisparati 3% razlike v DDV.

Ali je varianta avto kupiti in prinesti nemske tablice in ga z njimi odpeljat?
Vse te cene pri nas so z lizing pogoji. To pomeni da švabo lizinga pri mas ne dobi. In se ne more odpeljat z škodilakom za par jurjev ceneje kot v Nemčiji. Cene so pa pri nas prilagojene trgu. Ker smo v povprečju reveži. Zato pa se vsi popusti pogojujejo z lizingom.
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
MrDaco
sorry ampak pišeš neumnost.

Danes sem bil v Salonu od Škode in sem si dal narediti ponudbo (so me opozorili, da je veljavna samo en teden in da moram drug teden nujno povedati barvo in če želim kakršno koli dodatno opremo). Na ponudbi za 2,0 TSI je cena 38.111 EUR in priprava vozila 161 EUR, in ce plačam direktno mi dajo še 572 EUR popusta. Torej ni treba vzeti nobenega leasinga - avto na gotovino je še cenejši.

Če se odločim vzeti ta avto, kako ga bom izvozil v Nemčijo (sem začano prijavljen gori) in dobil še 3% razlike zaradi davka. Menda je kdo že kdaj imel opravka s prodajo v Nemčijo?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.897
6.543
113
Danes sem bil v Salonu od Škode in sem si dal narediti ponudbo (so me opozorili, da je veljavna samo en teden in da moram drug teden nujno povedati barvo in če želim kakršno koli dodatno opremo).

Umiram... Tele top shop variante so tok popularne ratale zadnja leta. Ne morem verjeti, da delujejo.

Ampak dobro, dostikrat imam čeljust dol pri teh forah. Isto, so me poducili, je s financiranjem. Na reklamah obroki. Se zafrkavam, da spodaj vidim, če sploh piše, koliko je pologa in koliko obrokov. Baje to ni važno folku. Reces samo 200€/mesec in letijo ko mutav na telefon.

Ravnokar se zafrkavala za 2 taka avta robe, ko je cena samo do 31.12.. Popolnoma za vse, je šlo od "direktorja dol", da prav zame, ker sem tok spešl, je pa ista cena še v januarju. :rolleyes:
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Umiram... Tele top shop variante so tok popularne ratale zadnja leta. Ne morem verjeti, da delujejo.
Saj sem jih podobno vprasal. Pa mi je gospod trgovec povedal, da se bo model delal samo še do KW 10 in da mora jim pa Štefanovem zaprejo naročila. Ali si mislil kaj drugega s "top shop variantami"
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.175
1.184
113
To so psihološke fore in triki. In ja, delujejo, zato se pa uporabljajo. Isto kot zdravniki v belih haljah v TV reklamah.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.045
9.685
113
To so psihološke fore in triki. In ja, delujejo, zato se pa uporabljajo. Isto kot zdravniki v belih haljah v TV reklamah.
Velikokrat so res.
Glede na to, da se menjava model, pa sam ne bi bil tako prepričan. Tudi na konfiguratorju ga ni več. Ali je to tudi nova psihološka fora, da ti sploh nočejo prodati vozila? :fredi: Da moraš iti v salon in klečeplazit pred njimi, da ti sploh konfiguracijo pripravijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Zjutraj je bil konfigurator še na voljo in sem šel tha s printoutiom in potem so mi pripravili pogodbo, ki pa je veljavna zgolj en tedn...
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Danes sem bil v Salonu od Škode in sem si dal narediti ponudbo (so me opozorili, da je veljavna samo en teden in da moram drug teden nujno povedati barvo in če želim kakršno koli dodatno opremo). Na ponudbi za 2,0 TSI je cena 38.111 EUR in priprava vozila 161 EUR, in ce plačam direktno mi dajo še 572 EUR popusta. Torej ni treba vzeti nobenega leasinga - avto na gotovino je še cenejši.

Pri Škodi dobiš na financiranje (cca 7.8 % letna obrestna mera + Porše zavarovanje) 11% popusta na ceno iz cenika. Preračunano se masikomu splača vzeti avto za 25k EUR (povprečna 1.5 TSI Octavia combi ambition oprema). 10k pologa + cca 330 EUR obrok z zavarovanjem mesečno na 60 mesecev. Idealno za povprečni slovenski proračun.

Če vzameš avto na "keš" je v osnovi neke 3% popusta (reklamna ponudba) oz. kakor se zdilaš.
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Sem preracunal, ponujenih 572 Eur je 1.5% popusta. Bom po novelm letu vprasal, ce se da dobiti 3% na "keš"

Se vedno nihce noce komentirati moje ideje, da avto izvozim? Ali je kak problem ce imam zacasno prebivalisce pol leta v tujini in se ostalo polovico leta vozim v Sloveniji s tujo registrsko?
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
V Avstriji je davčna utaja, če imaš slovenske tablice in imaš stalno prebivališče gor (se mi zdi, da moraš menjati v enem mesecu). Kolega se je 6 let vozil z našimi, pa ga niso ustavili.

Kako je pa sloveniji s tujo tablico pa nevem.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
Imas prav, narobe sem se izrazil, v Nemčiji je nov primerljiv model pol dražji.. v Nemškem knfiguratorju še ni bencinarja, če pa naklikam vso opremo, ki jo ima Slovenski star TDI model za 40k , pridem v nemškem konfiguratorju na 59k


Zakaj ne bi imel bencinarja? Ali si samo proti 1,5 TSI ali tudi proti 2,0 TSI?
2.0 je kul, ampak poraba zna bit malo huda ce je kdo dizlov navajen.

1.5 ne preprica, pa zna bit kar zejen tud ce ga ne sparas.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.552
927
113
Očitno so samo pri nas črtali ven Golfa (tako navadnega kot karavana). Pogledal nekaj tujih VW-jevih strani in pri vseh je (še) v ponudbi.
So ga mogoče črtali ven (do prihoda FL) zaradi slabše prodaje? Se po drugih državah kaj bolje prodaja?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.293
4.114
113
Če hočeš avto peljat v Nemčijo, ga boš pri nas kupil za netto ceno, v Nemčiji boš pa potem plačal MwSt.
Rabil boš pa Nemško davčno rezidentstvo.
Upam da imaš.

Lažja varianta je če je avto že registriran v Sloveniji, pač stisni prodajalca še malo za tisti popust ker na zadnje so bili malo večji popusti in avto samo pri nas odjaviš priložiš kupoprodajno pogodbo in v Nemčiji prijaviš.

Pazi samo, da bo avto starejši od 6 mesecev in imel prevoženih več kot 6000 km, definicija za rabljeni avto, da te nebi slučajno švaba še enkrat za DDV opalil.
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.062
109
63
Če hočeš avto peljat v Nemčijo, ga boš pri nas kupil za netto ceno, v Nemčiji boš pa potem plačal MwSt.
Rabil boš pa Nemško davčno rezidentstvo.
Upam da imaš.

Lažja varianta je če je avto že registriran v Sloveniji, pač stisni prodajalca še malo za tisti popust ker na zadnje so bili malo večji popusti in avto samo pri nas odjaviš priložiš kupoprodajno pogodbo in v Nemčiji prijaviš.

Pazi samo, da bo avto starejši od 6 mesecev in imel prevoženih več kot 6000 km, definicija za rabljeni avto, da te nebi slučajno švaba še enkrat za DDV opalil.
Žena je nemška rezidenta, jaz pa slovenski. To pomeni, da moram avto registrirati nanjo? Kaj pa rabim od dokumentov, da pri njih dobim direktno tablice in mi ni treba komplicirani s slovenskimi izvoznimi?

če mi tu prodajo brez DDV, potem in frke če gor plačam MwSt. Kje in kdaj ga bom plačal?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.293
4.114
113
Ja račun dobiš pri trgovcu, more biti Netto brez DDV in na Nemško davčno rezidentko.
COC dokument je po novem itaq priložen avtu ko boš ga kupil in gasa na registracijo v Nemčiji.

Gori se zlaži, da je avto pripeljan v Nemčijo na prikolici, ker drugače ti ne bodo izdali tablic.
Po pa se po parih dnevih zglasiš na Tuv u da preverijo VIN pa na davčno moraš prijavit da ti v plačaš MwSt.

Tisto okrog TÜV in davka preveri še gori, ker jaz sem vedno na firmo delal sedaj in nikoli na fizično osebo in smo imeli svojega TÜV izvedenca oziroma ga je imel šef in se nisem nekaj z tem ukvarjal.

V glavnem račun rabiš in COC dokument.
Avto pa lahko počaka do prevzema v Sloveniji.

Pa okvirje za tablice ne pozabi kupit v Nemčiji ker so njihove tablice manjše in ne pašejo v naše okvirje.

Servise pa lahko prvi dve leti delaš v Nemčiji, garancija ti velja v Nemčiji prvih 24 mesecev, jamstvo za nadaljnji dve se pravi po 24 mesecih pa lahko uveljavljaš samo v Sloveniji.

Pa servisi bodo malo osorni gori če boš kaj oveljavljal, ker si jih za 10000 € nategnil, ampak bodo porihtali.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.293
4.114
113
Gre se pa za davčno rezidentko, ne državljanstvo.

Za ziher naredi na ženo, ker če imaš našo davčno rezidentstvo se lahko zgodi da boš imel težave z davčnimi upravami.
Saj veš da se nobena država ne brani davka.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.756
5.909
113
MrDaco
sorry ampak pišeš neumnost.

Danes sem bil v Salonu od Škode in sem si dal narediti ponudbo (so me opozorili, da je veljavna samo en teden in da moram drug teden nujno povedati barvo in če želim kakršno koli dodatno opremo). Na ponudbi za 2,0 TSI je cena 38.111 EUR in priprava vozila 161 EUR, in ce plačam direktno mi dajo še 572 EUR popusta. Torej ni treba vzeti nobenega leasinga - avto na gotovino je še cenejši.

Če se odločim vzeti ta avto, kako ga bom izvozil v Nemčijo (sem začano prijavljen gori) in dobil še 3% razlike zaradi davka. Menda je kdo že kdaj imel opravka s prodajo v Nemčijo?
Potem se je pa malo spremenila situacija. Do nedavnega je veljalo, da s kešom je bilo vozilo dražje. Grem pa počasi v akcijo tudi sam (ja vem dolgo se že odpravljam, stara karjola zdaj v hladnem spet normalno vžiga.. ), pa da vidimo kaki so pogoji. Samo ne vem, nekako v ožji izbor verjetno pride Astra ST 1,5 dci ali Octavia kombi 2,0 tdi. Za Oktavijo vem da se bom zlil v povprečje dolgočasnežev, ker koliko vidim je teh daaaaleč največ na slo cestah. Nova Astra v tem pogledu izstopa. Kaj za Oktavijo se pripravlja kak facelift?