VW - Veriga ali pas

2. okt 2007
3.825
2.310
113
jaz moj AD servisiram pri lokalnem mehaniku, ima dvigalo in dovolj veliko delavnico. Ker motor je not itak od navadnega kombija.
Če bom pa rabil kaj za AD, pa bom šel k specialistom za AD (Daytona, CaravanClinic,.....)

pi****, potem moram zamenjat jermen, januarja je bilo 5 let, ampak samo 40k km. No letos bom počakal, pa drugo leto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.473
2.655
113
jaz moj AD servisiram pri lokalnem mehaniku, ima dvigalo in dovolj veliko delavnico. Ker motor je not itak od navadnega kombija.
Če bom pa rabil kaj za AD, pa bom šel k specialistom za AD (Daytona, CaravanClinic,.....)

pi****, potem moram zamenjat jermen, januarja je bilo 5 let, ampak samo 40k km. No letos bom počakal, pa drugo leto.
Point!

Je kje blizu MB? Lahko na ZS.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.473
2.655
113
Hvala. Iščem striktno MB in bližnja okolica. Dva sta v ožjem izboru + Emil Frey kot zlata rezerva.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
pa kaksna je razlika? verjetno ima polintegriranca, torej je nos enak kot na kombiju? in dostop in vse.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.464
5.761
113
pa kaksna je razlika? verjetno ima polintegriranca, torej je nos enak kot na kombiju? in dostop in vse.
Popolnoma nobene razlike ne. Tu sploh ni finta.
Samo zakaj bi si kdo to vleko v delavnico. Pa vprašanje, če ma dvigalo z dovolj dolgimi rokami, da ga podloži na šasijo. Kombija še nekak dvigneš, AD je pa že dosti širši. Lažje je rečt ne in delat druge zadeve, ki jih itak ne zmanjka.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Popolnoma nobene razlike ne. Tu sploh ni finta.
Samo zakaj bi si kdo to vleko v delavnico. Pa vprašanje, če ma dvigalo z dovolj dolgimi rokami, da ga podloži na šasijo. Kombija še nekak dvigneš, AD je pa že dosti širši. Lažje je rečt ne in delat druge zadeve, ki jih itak ne zmanjka.

ok, vzeto na znanje. ne bom vec vrtal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.464
5.761
113
Pa saj veš kak je. Zakaj bi si delal neko dodatno delo in probleme, če ni treba.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.464
5.761
113
No pamtni pa povej kaj je pri velikem servisu takega, da rabiš dvigalo, ker ne gre na kanalu?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Pa saj veš kak je. Zakaj bi si delal neko dodatno delo in probleme, če ni treba.

sej jest ne vidim problema - sploh pri mojstru, ki srsufa kamione in KOMBIJE, torej ima prostor in opremo. ocitno ima dovolj lepsega dela.

glavni servis se da narest na tleh, brez dvigala in kanala. sicer se je treba malo ulezt pod kombi, ampak se da.

men je glavo zamenjal na tleh. drugi so vsi sprasevali, ce je sel motor ven... pa ni sel. mehanik je reku, da se mores znajdit, pa se zmer najde plac za posraufat. in kolikor sem gledal postopek, za glavni servis, imas levo stran motorja odprto brez dvigala in kanala.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.125
4.101
113
Pri tistih ki specializirano servisirajo gospodarska, da ne rečem tovorna vozila, je mnogo več kanalov. Zakaj ni v tej sceni dvigal si lahko pa sam predstavljaš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.473
2.655
113
Da vaš še malo vžigam: danes bil pri drugem ponudniku servisa za "kombije". Ima dovolj veliko/močno dvigalo in prostor zunaj pod nadstreškom (se pravi zima odpade). Tako čez palec komplet veliki servis z vsemi menjavami (kot Emill Frey) "pride hitro jurja".
Mislim da bom šel kar k servisu kamionov (in ostalih manjših) v TAM, kjer je rekel okoli 800€ (računam da bo povsod še +100 max.

Še enkrat: to so vse uradni mehaniki s svojimi delavnicami sp/doo, nič "kozolčarjev", ki pa imajo pač možnost/voljo/cajt pošraufat kaj večjega od normalnega avta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur