Skratka, politiki in uvozniki so dokazali, da so (ampak za prve to itak vedno velja) popolni bebci.Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Morali bi upoštevatu tudi ostale bistveno bolj strupene izpuste in ne samo CO2.
Spet potuha dizlom. Kaj pa NOx, saje, ....
CO2 ni edini.
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Potem cena avta nebo več mela vloge?
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
bodo z novim načinom obdavčevanja v povprečju več skasirali kot so do zdaj?
ker mi smrdi da so spet sebi v prid nastavili številke (kot vedno)
Citat:
Uporabnik hgard pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
bodo z novim načinom obdavčevanja v povprečju več skasirali kot so do zdaj?
ker mi smrdi da so spet sebi v prid nastavili številke (kot vedno)
Če bodo to naredili bodo najcenejši avtomobili (relativno) precej obdavčeni. Recimo Ceed 1.4 ima 145g CO2 emisij, bmw 320d pa 128g. Ne vem kako bodo pristaši socialne enakosti in progresivnih obdavčitev to preboleli.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Obdavčeni bodo tudi avtomobili s staro tehniko, oz. avtomobili ki jim je ekolška tematika zadnja briga (žal sem spadajo tudi poceni korejci).
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Poceni korejci, ki sploh niso več tako poceni, imajo sicer nadvse sodobne motorje in nič bolj ne onesnažujejo kot ostali. Problem onesnaževanja pa ni samo CO2 ampak tudi dušikovi oksidi in saje. Upoštevanje samo CO2 je nepošteno favoriziranje dizlov. Čeprav Ameri ponavadi niso ravno domači z ekologijo pa so glede tega tam bolj dosledni. Zato se tam čez vozi tako malo dizlov, ker enostavno ne pridejo čez njihove eko standarde.