Nov izračun DMV

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:

To je smesno!
Dizli so znani da pri enaki moci proizvedejo manj CO2.

Hec je (vsaj še) v sajah, ki so zdravju bistveno bolj škodljive od co2.


Citat:
Kot drugo jaz nebi v isti kos metal navadnih dizlov in tistih z filtri trdih delcev.

Ja sej potem se strinjava, a ne?

DPF = diesel particle filter
diferenciranje = razlikovanje

edit: sem šel prav preverit in DPF v resnici pomeni "diesel particulate filter". Vsak dan izveš nekaj novega
cool-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Seveda se strinjava, samo uradniki ga malo serjejo, sedaj je pac "moderno" omenjanje CO2
DPF pomeni v vsaki drzavi isto, v Nemciji je pa Diesel Partikel Filter
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Naši še niso sposobni ukapirat zakaj DPF filter obstaja. Konec koncev se spodbuja, da je na cestah čimveč Golf 2 Dizlov, ki jim je treba generalko delat, ampak čez tehnični pa očitno pridejo, oblakom črnega dima navkljub. Potem se pa govori o ekologiji, bla, bla, bla, jodlarji.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
To je smesno!
Dizli so znani da pri enaki moci proizvedejo manj CO2.
Kot drugo jaz nebi v isti kos metal navadnih dizlov in tistih z filtri trdih delcev.

Če bi realno gledali koliko strupa spusti dizel v zrak potem bi moral biti občutno bolj obdavčen kot bencinarji.
Ker pa predloge pišejo nesposobneži ki o tehniki nimajo pojma potem dobimo tak zmazek.
Ista zgodba kot pri trošarina pri bencinu.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Se strinjam glede dizlov, jaz bi diferenciral še glede na DPF. Ampak zakaj se v istem košu nahaja tudi LPG? Je bolj škodljiv kot bencin?....

Tudi jaz ne morem verjeti tabeli - UNP in diesli skupaj! Najčistejši izpuh in največji packi so pa res primerljivi!
bonk.gif


LP,

Milan
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Še dobro da so EU birokrati zapovedali Euro 5 za vse nove modele avtomobilov po septembru 2009 in za vse novo registirane avtomobile od januarja 2011. Če ne, bi pocrkali od dizelskih saj. Euro 5 pomeni obvezen DPF fliter za dizelske motorje, saj znižuje dovoljeno mejo sajnih delcev za petkrat napram Euro 4.
Spodbudo za DPF bi pa jaz uradil že pri letnih cestnih taksah in ne samo pri DMV.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik hgard pravi:
Podatki iz Financ:

dmv.gif

A se se samo meni dozdeva da je davek višji kot prej (ko se je gledalo glede na ceno)?

Edina stvar, ki se po tej tabeli splača je da imaš avto, ki spada v prvi razred za katerega ne plačaš davka, vse ostalo je samo še en način kako bo država pobrala cekinčke!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
bilo bi se logicno da bi bila do 130g CO2 nicna stopnja ker so smernice za avtomobile mislim da 120g. Sem bi bilo potrebno dat bencinarje in dizle z DPF.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
P******* jim *************** ************** ***************

Kdaj ta drek stopi v veljavo?
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Edina stvar, ki se po tej tabeli splača je da imaš avto, ki spada v prvi razred za katerega ne plačaš davka, vse ostalo je samo še en način kako bo država pobrala cekinčke!

Meni se sploh ne zdi tako, pomoje imaš veliko primerov avtov, ki so zaradi cene padli v zadnji razred, po novem pa bodo z osnovnimi mašinami, recimo A4 z 1.8T in 2.0 TDI, obdavčeni precej manj. Če se bo pa to preneslo na končnega kupca, se bo pa šele videlo.

Da prideš po novem čez 13% moraš imeti že kar hudo mašino, taki se pa tudi ne bodo sekirali za par %. Je pa res, da te bojo zdej pošteno ocolali, če si boš omislil 8 let starega A8 4.2 ali pa novega, ampak to se mi zdi čisto prav, luksuz naj se kar plača.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Dobro od Golf razreda dalje se dobi neke motorje, ki spadajo precej nizko na novi lestvici (napram prej).

Sem pa malo gledal za mala jajca, ki jih vozil večji del populacije .. tu so vozila do 10-12k, ki so bila prej obdavčena konkretno manj kot bodo po novem. Je pa res da tist % pri ceni 10k ne vpliva dosti, bolj se pozna to pri 50k zverinah. Tam je pa kar prav da se (ne)ekologijo plačuje!
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
10let star audi je res luksuz
crazy1.gif
sploh če je predelan na plin

potem je to tudi luksuz da imaš službo?
je luksuz tudi to da si npr. zdrav? bi to tudi malo obdavčili
smirk-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Iz kje bojo pa bral izpuste na davčni?
smile-1.gif

Iz homologacije. Vse homologacije novih vozil zadnje leto ali dve imajo vpisane tudi emisije CO2. V Veliki Britaniji colajo glede na emisije že dolga leta. Le to, da naši kretenkoti ne znajo računat zvezno, je pač bolano.
stupid-1.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Potem pa povej zakaj folk kupuje stare pol podrte Audije z hudimi mašinami, če ne zaradi "luksuza", seveda v njihovi glavi? In če jim je ta luksuz vreden 3x večje porabe, kot normalen avto za 8k€, potem naj tudi plačajo 3x večji davek. Pa ne mešaj plina v to, govorim o bencincih in dizlih.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.286
4.112
113
Pa saj DMV se plača samo pri nakupu novega vozila in pri vozilih ki se rabljena pripeljejo iz drugih držav. Ne vem kakšna je pol težava kupit razjahane audija iz slovenije in ga vozit.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
audi 2.5TDI l.99 (je to huda mašina?) dobiš za 7500€.
golf 2.0TDI l.2009 (je to huda mašina?) dobiš za 25.000€ (redna cena 28.000€).


povej mi potem kaj je tukaj luksuz?
zame je luksuz golf za skoraj 30.000€
crazy1.gif
, v audiju se sigurno boljše (bolj udobno) pelješ + imaš več opreme.
za 20.000€ razlike pa se lahko voziš koliko več kilometrov?

luksuz je tudi kupovanje novega avtomobila, imamo še preveč rabljenih poceni avtomobilov