nov električni avto,nasveti za nakup

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Jaz pa pač mislim, da se je začetni strah pred EVji izpel. Baterije ne crkujejo oz. niso za v smeti po 5 letih. Okvar elektromotorjev ni, mene osebno je presenetilo, da je tako malo težav, bolj mislim, da bi se avto mehaniki morali bati, ker kaj dosti servisiranja očitno ti avti ne rabijo. Glede SE pa, meni se je to že prej zdela dobra investicija za bajto, če pa lahko še EVja zastonj polniš je pa sploh win/win. A be bi blo fajn, če bi vsi lahko tabkali nafto/bencin doma in to zastonj?

Sploh ne dvomim da se ne kvarijo, pač bistveno predragi so, tukaj jaz vidim bolj problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in ales85

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Pa niti me ne moti razkorak v ceni pri teh majhnih pikecih, npr. Golf 8 in ID3, nekje pri osnovnih različah 12k razlike v ceni, bolj me motijo razlike v višjih klasah, tam pa se razkoraki v cenah začnejo eksponentno višati, tam pa se začne nabijačina na suho, tam pa se v življenjski dobi avtomobila nikakor ne pokriješ.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Pa niti me ne moti razkorak v ceni pri teh majhnih pikecih, npr. Golf 8 in ID3, nekje pri osnovnih različah 12k razlike v ceni, bolj me motijo razlike v višjih klasah, tam pa se razkoraki v cenah začnejo eksponentno višati, tam pa se začne nabijačina na suho, tam pa se v življenjski dobi avtomobila nikakor ne pokriješ.
EQS je cenejši kot S.:fredi:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
po mojem je najvecja zmaga za rajo, da enostavno ne kupuje. naj drzi kar ima, dve leti, pa se bodo cene zložile.
vem iluzija, folk se kr trese, ker je treba se skreditirat, ni sreče drugače.
Pa to še, morda sem butast in slep ampak ti električni avti niso na nivoju teh klasičnih avtov. Če primerjaš EQS in S klaso? Wtf kaj za ena grdosija? S klasa pa en kos avta, stroj, tank, lep...eh
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ej nevem, še nisem dovolj star, da bi gledal te ladje. :evil:
Pa tudi ko bom, bom verjetno preskočil, ker ne rabim, da mi milijon ledic vseh mogočih barv nabija v glavo,

EQS v živo še nisem videl, koliko pa berem zdaj na hitro primerjave med EQS in S klaso, dostkje piše da je izdelava, materiali in to od znotraj bližje E klasi kot S klasi. Zanimovo bo, koliko bo cena električne S klase če slučajno (ali že niso) not potisnejo baterijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
itak da ni isto. sej je sam Lešnik rekel, da to je pa to ko loviš efficiency. in avto je nisni. tisti ki tripa na old skul Sa, tega ne bo ni ti pogledal. zato pa se S v tej obliku dalje izdeluje in se bo se dalje.
pa tako se pripravlja teren in navaja rajo. cez 10let nam to vse domače. od ledic do oblike dalje.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.364
2.739
113
Bistvo je, da več EV pomeni več denarja v SI. Ker energija se proizvede v SI. In ne gre denar v puščave.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
ampak ne boš verjel, ko prideš blizu avta s telefonom v žepu in se avto odklene, se tudi sedež in volan nastavita na tvoje nastavitve. V premium bavarcu sem moral pritisniti gumb na vratih za to. Odklepanje s telefonom pa kljub naloadanosti premium bavarca nisem imel.
Odklepanje s telefonom evropske (inm še katere) znamke tehnično poznajo že kako desetletje. Se spomnim, kako sem kakih 10 let nazaj Volvo tako doklepal.
Ampak: se je izkazalo, da z varnostnega vidika pa to ni OK. Je prevč lukenj. Zatoi se tega praktično ne gredo, Tesla pa. Samo potem pa kdo drug odklene in odpelje tvojo. Ja, se je že dogajalo v praksi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Pri teh električarjih bom jaz definitivno še bolj gledal na ceno in kupil le najcenejše. Ker vsa ta EV, ki sem jih vozil do sedaj (in to niso bile ne Tesle, ne Porscheji in ne Mercedesi, ampak ta Avant2go vozila in ostala podobna, torej i3, eGolf, Zoe, Smart itd.) so bila potrošna jajca napram temu, kar sem v istem cenovnem razredu vozil pri ICE.
Kako točno se eGolf razlikoje od navadnega Golfa iste generacije po teh kriterijih, ki si jih navedel?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Odklepanje s telefonom evropske (inm še katere) znamke tehnično poznajo že kako desetletje. Se spomnim, kako sem kakih 10 let nazaj Volvo tako doklepal.
Ampak: se je izkazalo, da z varnostnega vidika pa to ni OK. Je prevč lukenj. Zatoi se tega praktično ne gredo, Tesla pa. Samo potem pa kdo drug odklene in odpelje tvojo. Ja, se je že dogajalo v praksi.
Hm, ok nisem še slišal za to, da je nekomu nekdo Teslo odpeljal, vem pa da tudi signale iz ključev za odklepanje ''lovijo'' in kradejo avte tako.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad