Vžigov je precej manj kot pri ICE-jih je pa gašenje precej bolj zahtevno.Nekaj resnice pa je tu:
- samovžigov je bilo kar nekaj
- odvisno od modela in iz kje startaš, pri večini boš res prišel do obale, kjer pa boš moral dati polniti
- drži, pridobivanje rudnin v državah tretjega sveta ni nič kaj eco. Pridobivanje elektrike spet ni čista dejavnost.
- spet odvisno od modela (hlajenje baterij).
Jaz ne bi kupil EVja, kot nebi kupil Land Roverja. Preveliko tveganje da gre kaj narobe. In če gre, je popravilo drago.
Na splošno pri EV gotovo čas polnjenja, kot rečeno meni pri 300-400 km bi problem ustaviti se za 10-15 minut ampak gotovo je manj zamudni tankati gorivo. Ampak pri normalni uporabi, če polniš doma in ne delaš redno relacij tudi prihraniš kar nekaj časa, ker v teh primerih imaš vsako jutro poln avto in ti teoretično ni potrebno tankati goriva.kateri pa so minusi?
Ki si ti lani dol s Pohorja sneg najdo?Zanimivo. Jaz iz pohorja lani sel dol po snegu pa ni bilo pretiranih tezav, dejansko je avto zelel hitreje jaz pa nisem upal
Če pa vi z ICE za 30k€ mislite, da bo vreden čez 5 let kaj več kot 15k€, pa živite v veliki veliki iluziji.
To je un berlingo ki noce (in ne bo) crknil? Ja potem ni debate, novega Berlija!
Vse velja za pravne osebe!Dobila zeleno luc, ker se berlingu neka ene druge barve prižiga. Vem, da ste tu dali skozi in boste stresli iz rokava. Kupuje se po novem na s.p., ker nisem vec normiranec. NISEM pa niti zavezanec za DDV. Kaj lahko zmolzem:
- subvencijo 4,5k€
- ekokredit? Je za pravne osebe tudi ali le za fizicne.
- boniteta. Kot berem, so jo podjetja opravicena in delavcu ni potrebno plačevati bonitete za uporabo avta. S.p. nima bonitete kot take, ampak placuje deleze rabe avtomobila, ki je v azaebne namene. Ali je pri EV tega opravicen (analogija bonitete) ali ne?
- 40% vrednosti avta mi gre v olajšavo
- DDV pa najbrž moram placati, kot ga moram vedno
- še kaj?
Zdaj ni več samo približno, zdaj moram bolj natancno vedet. Kaj lahko dobim, kaj ne
7.200,00 | Nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 s skupno vrednostjo nakupa vozila do 35.000,00 EUR (z DDV) |
6.500,00 | Nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije N1 s skupno vrednostjo nakupa vozila do 45.000,00 EUR (z DDV) |
6.500,00 | Nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 s skupno vrednostjo nakupa vozila od 35.000,01 (z DDV) do 45.000,00 EUR (z DDV) |
4.500,00 | Nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 ali N1 s skupno vrednostjo nakupa vozila od 45.000,01 EUR (z DDV) do 65.000,00 EUR (z DDV) |
3.000,00 | Nakup rabljenega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 ali N1 s skupno vrednostjo nakupa vozila do 45.000,00 EUR (z DDV) |
2.000,00 | Nakup rabljenega električnega vozila brez emisij CO2 na izpustu kategorije M1 ali N1 s skupno vrednostjo nakupa vozila od 45.000,01 EUR (z DDV) do 65.000,00 EUR (z DDV) |
Predvsem glede namena, za katerega bo podjetnik avto uporabljal (nedolgo nazaj je slo čez samo če si imel taxi ali prevoze....). Pa s.p. NI pravna oseba po definiciji....
Vse velja za pravne osebe!
O boniteti in olajšavi ne bom,.
Ker o tem dvojem ne vem dovolj.Zakaj ne? Ravno to me zanima, da se lahko pametneje odlocim. Za EV velja drugo kot za ICE. So dodatne olajšave, katere mi kot s.p. pripadajo... Če kdo ve...