Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ene 5 jurjev, al kateri del ni jasen?
kupi itak neto, račun še zbijejo, potem pa malo kreativnega računovodstva,... ma kaki 5, za 8 zagotovo greče kerga reveža najdejo ko kupi tole za tak denar.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ene 5 jurjev, al kateri del ni jasen?
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Sej ne bo dobil, ampak cene pa ima tako postavljene,kreativno ni kaj.
LOL no, še vsak avto ko smo v DE kupli, je bil račun, zbit za 30% vsaj, pa tudi kmji se vrtijo dol v DE.. Tako da ne serji. Pa tile avte ne kupujejo pa vozijo dol, ampak so očitno še v DE, tako da ne potrebujejo zaloge denarja.. Če še kaj z davki barnatajo (ja to se še vedno dela, de ne bo kdo spet pameten), lahko kamo zasluži 8 do 5 kilo, če si nategovalec. Poznam 2 ali 3, ki še vedno tako delajo, pa očitno jim noben nič ne more.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ti pač nisi nategator, edina poštena varianta je, da posrednik zasluži cca 500 € po avtu, oziroma dejanski stroški in plača, vse ostalo je nateg. Ali pač ne?
....
Kaj pa, ko kupiš kilo kruha ali liter mleka? Kako lahko imaš dnevno v reklamnih letakih 50 in več % popuste? Zakaj v trgovinah ni blago po nabavnih cenah + npr. 10 centov za storitev (kot pri položnicah)? Saj trgovine niso nič drugega kot prekupčevalci in na eni strani stiskajo dobavitelje po drugi strani pa skubijo kupce.Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sicer zelo posplošeno, ampak ja..še vedno trdim, da ima neko več, mora drugi imet manj. Da ima nekdo preveč, mora nekdo crknit. Tako to gre. Kje so meje je sicer stvar debate.
sploh pa za delo kjer ni dodane vrednosti, je to to, in zadeva štima. Preprodajalci bi morali imeti plačano samo storitev ne pa dodane vrednosti. Danes pa očitno ko je vse fakdup, pa najbolj služijo trgovci, tisti ki pa proizvaja pa prst v rit. Če je to tebi prav, tudi okej, saj svet očitno tako laufa po novem.
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Ti pač nisi nategator, edina poštena varianta je, da posrednik zasluži cca 500 € po avtu, oziroma dejanski stroški in plača, vse ostalo je nateg. Ali pač ne?
avto ki je v DE 20 jurjev, pri nas stane 23, pa malo handlanja zgoraj itd te mora pri nas stat max 21, vse ostalo je nateg,. pa dodajmo še nekaj posredovanja 21.500, ja za 26 k€ je to nateg. Pika.
Alkoholik: Kako so lahko potem avto švercerji milijonski davčni dolžniki? Iz lufta. Prodajaj pravljice drugje. Ja poštenjaki zaslužijo malo, nategatorji pa dosti. Drugače se tega nebi šli.
Delo, ki nima vrednosti? Ti dam številke parih oseb, ki so me kontaktirale, ker so bile istega mnenja, da je uvoz avtomobila pa res enostaven in da one pa ne bodo plačevali posredniku. Rezultat je bil pa avtomobil v Sloveniji, ki ga ni bilo mogoče registriratiCitat:
Uporabnik sajkek pravi:
sicer zelo posplošeno, ampak ja..še vedno trdim, da ima neko več, mora drugi imet manj. Da ima nekdo preveč, mora nekdo crknit. Tako to gre. Kje so meje je sicer stvar debate.
sploh pa za delo kjer ni dodane vrednosti, je to to, in zadeva štima. Preprodajalci bi morali imeti plačano samo storitev ne pa dodane vrednosti. Danes pa očitno ko je vse fakdup, pa najbolj služijo trgovci, tisti ki pa proizvaja pa prst v rit. Če je to tebi prav, tudi okej, saj svet očitno tako laufa po novem.
Kakšno vrednost kot pa dodano? Nategunsko vrednost?Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Spet slabo branje. Ima, ampak ne dodane. A ti veš kaj to pomeni? Ne, to je storitev. Tako kot ti uradnica poštempla obrazec. Nobene dodane vrednosti.
Drugače pa ne štekaš, vidim. Tako da lahko zaključiva.