Nateg s strani S.P. Jevca kako naprej?

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Jaz razumem in vem.da imajo eni res slabe poslovne prakse..ampak tisti ponavadi posel iscejo v gostilni... Večina obrtnikov se trudi priti na rok, če ne uspe sporoči ker to je del dobre poslovne prakse.
Eni pa pač ne razumejo ali nočejo razumeti...
Ne, ti iščeš izgovore za slabo poslovno prakso. Pri takem nimaš kaj naredit.
No, no - podizvajalec, ki je pri meni v sklopu menjave ogrevanja, na novo “vezal” kurilnico, je zamujal, sploh ne prišel, prekinjal delo, takrat ko je pa “delal” je bil pol časa na telefonu, kjer je “meneđiral” zamude pri ostalih strankah.
In žal takšni niso nikakršne izjeme.
In če bi ti znal brati, bi videl, da jaz ne trdim, da so vsi nateguni, ampak da je žalostno, da je zamujanje, nejavljanje na klice očitno postalo standard.
In sem tudi napisal primere, ko so obrtniki izvedli zadevo v dogovorjenem roku, brez težav. Ampak ti tega ne prebereš, temveč samo nakladaš, kako so obrtniki ubogi, pa da ko zamujajo vse stranke znorijo. To je, ko se dva butla dobita na kupu. Če se dva normalna Z NORMALNIM ODNOSOM srečata, potem ni problema. JAZ SAM SEM ZGORAJ NAPISAL, DA SEM ČAKAL POL LETA. Brez izbruhov, itd.
Ampak očitno sedaj za normalen odnos šteje to, da obrtnik zamuja brez obveščanja, se ne javlja na klice, itd.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.399
113
Dokler bo stanje takšno, da obrtnikov primanjkuje, tako dolgo bo takšna poslovna praksa standard. Ko se bodo morali obrtniki za svoje stranke boriti, pa se bodo znali tudi prilagoditi in si stvari planirati na takšen način, da ne bodo prebukirani ali pa da zamujanje ne bo standard, ki bi ga naročniki morali vzeti v zakup in se z njim enostavno strinjati.
Sam gledam na to iz tega vidika, da sem nekaj naročil, za to bom pošteno plačal in pričakujem, da bo storitev potem tudi korektno in pošteno narejena v rokih, ki so bili dogovorjeni. Ni moj problem, če obrtniku/izvajalcu stranka x odpove, če se zamenjajo materiali ali kaj vem kaj. Seveda pa skušam razumeti in se prilagoditi, v kolikor me le-ta pokliče nekaj dni pred terminom in mi razloži situacijo in potem skušamo prestaviti rok izvedbe. Mora tudi obrtnik razumeti, da si moramo za x storitve urediti dopust v službi, prilagoditi svoje dnevne aktivnosti zaradi njihove prisotnosti, kar pa se vedno ne da narediti v enem dnevu.
Res pa je, da bi se marsikaj dalo urediti če bi se ob naročilu podpisala pogodba v kateri bi bile stvari obveznosti obeh stvari jasno navedene. Marsikateri spor bi se na ta način rešil še predno bi nastal.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.419
2.582
113
OK, OK obrtniki?
Kdo od vas bi šel - kod obrtnik - delat v Avstrijo po tu omenjenimi pogoji?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.578
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Ne, ti iščeš izgovore za slabo poslovno prakso. Pri takem nimaš kaj naredit.

In če bi ti znal brati, bi videl, da jaz ne trdim, da so vsi nateguni, ampak da je žalostno, da je zamujanje, nejavljanje na klice očitno postalo standard.
In sem tudi napisal primere, ko so obrtniki izvedli zadevo v dogovorjenem roku, brez težav. Ampak ti tega ne prebereš, temveč samo nakladaš, kako so obrtniki ubogi, pa da ko zamujajo vse stranke znorijo. To je, ko se dva butla dobita na kupu. Če se dva normalna Z NORMALNIM ODNOSOM srečata, potem ni problema. JAZ SAM SEM ZGORAJ NAPISAL, DA SEM ČAKAL POL LETA. Brez izbruhov, itd.
Ampak očitno sedaj za normalen odnos šteje to, da obrtnik zamuja brez obveščanja, se ne javlja na klice, itd.
????
Moj komentar je letel na alkoholik ov post, kjer je “trdil”, da takšno nategovanje ni namerno. Kar se načeloma strinjam - ampak v mojem doživetjem primeru, pa kaže na način dela tega obrtnika.
In sem še vedno mnenja, da ni osamljen primer. In ja - kjer lahko izbiram izvajalca bo takšen delal pri meni točno 3 x - prvič, zadnjič in nikoli več.

Imam pa seveda tudi določene pozitivne izkušnje - recimo Velux. Kupil dve strešni okni - vključena montaža.
Me je skoraj na rit vrglo, ko me kliče majster in, pazi sad, prosi in se opravičuje, da bo 3-4 dni pred dogovorjenim rokom, pripeljal okni in če ne bo narobe, da nas bo motil.
Ob montaži je ves skrhan prosil za “roki”, ker sam ni spravil okno “not” - razlog - novi modeli in še ni bil zverziran kako prijeti, da sam spravi okno v okvir.
Da je za sabo spucal in pospravil verjetno ne rabim posebej poudarjati.
Žal je takih veliko premalo.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.226
1.366
113
Tudi pri nas. Vajen vseh sranj in ciscenja za mojstri, pridets montirat tus kabino, prineseta s samo neke debele podloge, kamor sta odlagala material, spodaj sta se sezula, za sabo vse posesala, pocistila. Pa nicesar od tega nisem zahteval.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Zakaj pričakujete od nekoga, ki po forumu strelja take kozle, da včasih misliš, da ne zna štet do pet, da bo potem v RL pa vzoren, urejen, odgovoren, točen ....
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.454
2.174
113
Mah bv se še ukvarjat s teboj ker ne razumes oz nočeš razumet. In ja stranke obvešca ampak a mislis da stranke sprejmejo to kot ok kul? Vecina jih ne razume. Kot ti noces določenih stvari razumet. Aja sem povprasal kolege obrtnike komu se ne javljajo..m stranki ki je tecna in ne razume da ne morejo pridt ampak se kar tecnari in vztraja da naj takoj zdaj pridejo... Ostalim ki imajo normalen odnos se javijo, spremembe jim pa itak javljajo cw pride do njih...
Jaz se vedno javim, če je kdo prepameten, mu povem da je pri nas svoboden trg in lahko komot vzame koga drugega.
Eni pač ne znajo počakat, bi vse takoj ko se mu kuratz dvigne.
Taki gredo na konec čakalne vrste :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.547
2.935
113
v lokalni ostariji
Mah trudim se prit takrat ko recem...ce vidim da ne gre pol prej sporocim...sej to sam dobro ves... ko pa grem z objekta na drugega pac enostavno odklopim in ce je kaj manjsega mi tud obracun uide... pac vsak ma prostor za izboljsavo...jaz mam sam jajca tud svoje minuse napisat :)
Popolnega ni :) pa zarecenega kruha se najvec poje... Ponavadi tam k res ne bi smelo biti zamude pride ravno do tega... Oz se zafusa ravno pri tistemu ki se trudis da bi bilo ok...
Enkrat, boš tudi ti na koncu vrste. Ne se kregat z belim kruhom.
Težava nejavljanja pride pa iz odnosa da moram.biti prvi prvi prvi in ce nisem klicem dokler ne uspem. Zato dejan_ govori o koncu vrste.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.454
2.174
113
Še ena anekdota, sem imel pred leti eno stranko, sem mu moral popraviti pol hiše, ker so fušarji naredili.... sploh škoda govoriti.

In se zmenimo za recimo torek ob 7:30. In jaz dejansko pridem na dogovorjeni dan ob dogovrjeni uri, možakarju je čeljust dol padla.

Meni nič jasno, pa pravi, da običajno so tudi drugi prišli ob uri, samo s 14 dnevno zamudo :)
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Matey in alkoholik

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.742
6.739
113
pri taščici
A si pogledal v sosednji avto forum, kako nekateri pljuvajo čez 10 mesečne čakalne dobe? Torej?
In še nekaj: je razlika, če se zmeniš, da bo nekaj narejeno čez 3 mesece in je potem čez 10 ali pa, če se takoj zmeniš, da bo čez 10 mesecev. Kaj praviš?

Pa samo tako: malo se poglej v ogledalo in nehaj metati ven 100 in en primer, ko drugi ''zamujajo''. Ker to ne opravičuje tega, da ti zamujaš in nateguješ folk. Res sem pa očitno čudak.

Pa še nekaj glede tvojega komentarja zgoraj, da je pri obrtnikih problem, ker bi vsi naenkrat in takrat imaš dela preveč, čez 1 mesec pa premalo. A veš kaj narediš? Strankam daš izbiro: 3 tedne, cena 100, čez 2 meseca cena 90. Rešeno.
Hudic je, ker bo cez dba meseca jokal da bo cena 110.
Poleti sem izbral krovca.
Ne mudi se mi. Vprasal sen ga, kdaj bi lahko prisel, da se mi ne mudi. Decembra. Ok,. Pred dvemi tedni mi je ta termin potrdil. Zdaj pa da vidimo ce bo prišel letos.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Hudic je, ker bo cez dba meseca jokal da bo cena 110.
Poleti sem izbral krovca.
Ne mudi se mi. Vprasal sen ga, kdaj bi lahko prisel, da se mi ne mudi. Decembra. Ok,. Pred dvemi tedni mi je ta termin potrdil. Zdaj pa da vidimo ce bo prišel letos.
Kaj pa cena? Drži tista od poleti?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Vsega dreka mi ni treba pojest. Jaz se ne kregam z nikomer, samo nisem kurba na klic

Znam pa včasih tudi koga poslati v rodila od matere, če mi preveč dvigne živce

Nikomur ni treba jesti dreka/govna. Ključno je, da se dela na komunikaciji in izpolni tisto, kar je bilo dogovorjeno. Naj bo odnos profesionalen. Jaz kot stranka pričakujem/želim, da se držite roka, ki ste ga sami postavili. Če to ne gre, bi bil vesel klica, za nadgradnjo morda še opravičilo, da na dogovorjeni datum ne bo šlo. Hkrati pa mi ponudite rešitev v obliki alternativnega datuma. Prav tako pričakujem, da če nekdo nekaj zaserje ima dovolj integritete po domače jajc, lahko tudi samokritičnosti in napako prizna. Nihče ni popoln. Takšne zadeve je velikokrat lažje reševati, ko majster končno prizna, da ni nezmotljiv. Od tukaj prihaja največ slabe volje in pavšalna ocena, da ste vsi obrtniki isti drek. Vem pa, da temu ni tako. Samo ne me jebat za moj denar, ki ga prav tako krvavo služim, čeprav večinoma na sestankih v sedečem položaju in z ekranom pred obrazom.

Sem pa pred mnogimi leti tudi jaz delal s strankami in lahko potrdim, da naletiš na vse kar ta svet premore. Zato vem, da včasih bi najraje dal še kakšno vzgojno poleg sočne psovke iz daljnega juga.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.547
2.935
113
v lokalni ostariji
Seveda pogovor, iskanje kompromisa in obenem razumevanje. Vse se da zmenit če smo ljudje.

Drugače pa eni se obnašajo kot da te bodo s parimi euri kupili. Kot da.so sužnjelastniki ker bodo dali par eur. Ponavadi najprej hočejo na polno cenkat potem pa še da se jim vse takoj naredi. In ne razumejo da jim nekdo reče ne.

Aja pa ocenjevanje je tudi zelo popularno pri strankah. Ko nekdo ocenjuje koliko je ena storitev vredna in mu ie vse predrago...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in sad

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.419
2.582
113
Pa o cem ti bluzis?

kdorkoli se zapelje severno bo imel dovolj posla, nobenih posebnih pogojev ni gor.
In? Zakaj niste gor, če je pri nas slabši denar itd.

Imel pri sebi obrtnika za polaganje lesenih tal. Se okvirno dogovoriva (okvirno = pridem v torek ali sredo). Pride v soboto, naredi ok. Pa ga vprašam zakaj je zamujal. In pravi, ja veste, veliko delam po Avstriji in tam ni zajebavanja, tam ima za vsak dan zamude penale (pri končnih strankah, seveda). Fino, sem rekel, hvala, si bom zapomnil.
 
Nazadnje urejeno: