Nateg s strani S.P. Jevca kako naprej?

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.243
1.382
113
Ce si dober, natancen in imas dobro komunikacijo (javljas sproti kdaj, ce, zaradi..), imas v A dela za leto vnaprej. Za zlo dober denar. Rade volje tudi na crno :D
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.606
3.046
113
v lokalni ostariji
Mene tujina ne zanima ker sem bolj zapeckar. Mi domača gruda preveč pomeni.

Moram pohvaliti da se je moj
obrtnik vceraj drzal besede in me poklocal po 20 minutah. Tako da niso vsi čisti nateguni :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Tudi v SLO za korektne izvajalce nikoli ni bila tezava premalo dela. Konec koncev tudi malenkost visjo ceno lahko dostikrat opravicis, ce imas nek argument.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.430
3.809
113
davorinm.wordpress.com
Update:
- policija se ni uspela odpisati v enem tednu
- trzni inspektorat sem senslisal z njimi, so mi povedali plan, prosili so me za njeno cifro, ker jo na neko drugo nikakor niso dobili. Javila se jom je na telefon, trzna inspekcija ji je rekla kako stvari stojijo, da jo caka globa itd. Ta gospa pa je rekla trzni inspekciji, da bo nakazala nazaj denar do 20.11. Sevede :valjamse: Insoektorica je rekla, da bo pocakala in ce res ne bo kesa, bo dala tole prioritetno naprej.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Daj že enkrat firmo napiši, da ne boš imel pol na računu denar od enega drugega forumaša!
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Update:
- policija se ni uspela odpisati v enem tednu
- trzni inspektorat sem senslisal z njimi, so mi povedali plan, prosili so me za njeno cifro, ker jo na neko drugo nikakor niso dobili. Javila se jom je na telefon, trzna inspekcija ji je rekla kako stvari stojijo, da jo caka globa itd. Ta gospa pa je rekla trzni inspekciji, da bo nakazala nazaj denar do 20.11. Sevede :valjamse: Insoektorica je rekla, da bo pocakala in ce res ne bo kesa, bo dala tole prioritetno naprej.
Hej . Greš fizicno na policijo. Prej lahko pokličeš če mora tudi tašča s tabo. Sedaj si zgubil že skoraj mesec. Druo te ne zanima.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.552
4.703
113
Bistvo je dobra komunikacija. Sam imam tako kot mnogi dobre in slabe izkušnje. Nazadnje mi je kapo dvignilo znano slovensko podjetje in njihov servis.

Pred leti zmontirane stvari na hišo so začele na treh koncih delovati vedno slabše. Ni bilo kritično, a zelo zoprno Javil sem servisu problem, ki jim je bil znan in pričakoval klic za obisk, kot so obljubili, pa ni bilo 1 mesec nič. Nato sem ponovil prijavo in o prvi prijavi niso vedeli ničesar. Si tokrat zapišejo prijavo, javijo, da je čakalna doba vsaj 1 mesec, s čemur se strinjam (kaj pa naj drugega). Po približno 2 mesecih (vmes sem že pozabil) dobim klic, da bi pa zdaj prišli uredit (govora je bilo o popravilu).

Super, se zmenimo za datum in uro (ker moram iti iz firme, dopusta nisem nameraval jemati, ker bi servis trajal malo časa, saj naj bi stvari odmontirali in odnesli v delavnico). Letim iz firme in čakam, da pridejo. Seveda njih od nikoder. Kličem servis, kje so in kdaj, če sploh pridejo. Servis se ne javlja.

Čakam 1 uro. Nič. Potem le dobim servis: ja gospod na terenu so (a bejž no bejž), bomo preverili. Pol ure nič. Dobim klic iz servisa, da so na poti in pridejo čez 15 minut (skupno so zamujali že 2 uri). Ok. Čakam še pol ure, tudi nič. Popizdim, ker bom iz firme namesto ene ure pol dneva. Pojem piškot, je takoj bolje.

Pride čez 1 uro en sam človek. Nobenega opravičila, nič. Pogleda zadevo, ki bi jo moral popraviti/odpeljati. Ja gospod, tega pa ne morem odmontirat zdaj, sem sam in sem prišel samo na ogled, bomo poslali ponudbo in potem pridemo odmontirat. Ponudim sebe za pomoč. Noče.

Odide in pride ponudba čez 14 dni. Ni poceni. Plačam. Čakam 1,5 meseca spet. Pokličejo, da pridejo (znova sredi dneva iz firme), tokrat pridejo dokaj točno, pogledajo stanje še enkrat. Ugotovijo, da tega pa ne morejo odmontirati, ker je prenerodno/previsoko (?!?!?) in bodo poslali popravek ponudbe. Ni bil problem v tem, da fizično ne bi zmogli, ampak v tem, da so originalno poslali kao prenizko ponudbo. Jih vprašam, če se hecajo? Pa so rekli, da ne. In so šli. Saj ne, da so oni že enkrat vse zmontirali in, da je njihov mojster iz servisa že bil na ogledu, da je poslal ponudbo.

Nove ponudbe nisem še dobil. So me pa klicali, da pa mogoče pridejo še enkrat pogledat enkrat sredi dneva mogoče. Sem jim rekel, da ne hvala, bom našel drug bolj sposoben servis in naj mi prosim vrnejo denar za storitev, ki je niso naredili. Denarja še nisem dobil, me pa zvesto klicarijo, da bi mogoče lahko odmontirali in, da bi prišli mimo (seveda sredi dneva enkrat mogoče). Pa da bi potem kasneje poračunali razliko.

Hvala ne, ne.
 
  • Wow
  • Haha
Reactions: zino in ynos

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Lahko kaj več o tem piškotu! Al pa vsaj recept..... :fredi:
moka, voda, sol, maslo,....zagneteš. ko dobiš lepo voljno testo, dodaš malo domačice, samo vršičke. testo zopet dobro pregneteš, da se sestavine lepo porazdelijo. testo razvaljaš na debelino 5mm. vzameš modelčke za peko, kake lunce, sonček, zvezdico in narediš piškote. poškote naložiš na pekač, kateri predhodno namažeš z maslom. pekač daš v ogreto pečico 180, pečeš cca 20-25 min. in voila, piškoti so pripravljeni za pokušino. pa dober tek.
če so ti piškoti čez pol ure zelo všeč, lahko probaš še naredit rumove kroglice z enako sestavino.
 
15. jan 2019
3.459
1.086
113
Update:
- policija se ni uspela odpisati v enem tednu
- trzni inspektorat sem senslisal z njimi, so mi povedali plan, prosili so me za njeno cifro, ker jo na neko drugo nikakor niso dobili. Javila se jom je na telefon, trzna inspekcija ji je rekla kako stvari stojijo, da jo caka globa itd. Ta gospa pa je rekla trzni inspekciji, da bo nakazala nazaj denar do 20.11. Sevede :valjamse: Insoektorica je rekla, da bo pocakala in ce res ne bo kesa, bo dala tole prioritetno naprej.
denarja pa še kar ne boš videl in vrat še zdaj nisi montiral
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.655
2.585
113
Bistvo je dobra komunikacija. Sam imam tako kot mnogi dobre in slabe izkušnje. Nazadnje mi je kapo dvignilo znano slovensko podjetje in njihov servis.

Pred leti zmontirane stvari na hišo so začele na treh koncih delovati vedno slabše. Ni bilo kritično, a zelo zoprno Javil sem servisu problem, ki jim je bil znan in pričakoval klic za obisk, kot so obljubili, pa ni bilo 1 mesec nič. Nato sem ponovil prijavo in o prvi prijavi niso vedeli ničesar. Si tokrat zapišejo prijavo, javijo, da je čakalna doba vsaj 1 mesec, s čemur se strinjam (kaj pa naj drugega). Po približno 2 mesecih (vmes sem že pozabil) dobim klic, da bi pa zdaj prišli uredit (govora je bilo o popravilu).

Super, se zmenimo za datum in uro (ker moram iti iz firme, dopusta nisem nameraval jemati, ker bi servis trajal malo časa, saj naj bi stvari odmontirali in odnesli v delavnico). Letim iz firme in čakam, da pridejo. Seveda njih od nikoder. Kličem servis, kje so in kdaj, če sploh pridejo. Servis se ne javlja.

Čakam 1 uro. Nič. Potem le dobim servis: ja gospod na terenu so (a bejž no bejž), bomo preverili. Pol ure nič. Dobim klic iz servisa, da so na poti in pridejo čez 15 minut (skupno so zamujali že 2 uri). Ok. Čakam še pol ure, tudi nič. Popizdim, ker bom iz firme namesto ene ure pol dneva. Pojem piškot, je takoj bolje.

Pride čez 1 uro en sam človek. Nobenega opravičila, nič. Pogleda zadevo, ki bi jo moral popraviti/odpeljati. Ja gospod, tega pa ne morem odmontirat zdaj, sem sam in sem prišel samo na ogled, bomo poslali ponudbo in potem pridemo odmontirat. Ponudim sebe za pomoč. Noče.

Odide in pride ponudba čez 14 dni. Ni poceni. Plačam. Čakam 1,5 meseca spet. Pokličejo, da pridejo (znova sredi dneva iz firme), tokrat pridejo dokaj točno, pogledajo stanje še enkrat. Ugotovijo, da tega pa ne morejo odmontirati, ker je prenerodno/previsoko (?!?!?) in bodo poslali popravek ponudbe. Ni bil problem v tem, da fizično ne bi zmogli, ampak v tem, da so originalno poslali kao prenizko ponudbo. Jih vprašam, če se hecajo? Pa so rekli, da ne. In so šli. Saj ne, da so oni že enkrat vse zmontirali in, da je njihov mojster iz servisa že bil na ogledu, da je poslal ponudbo.

Nove ponudbe nisem še dobil. So me pa klicali, da pa mogoče pridejo še enkrat pogledat enkrat sredi dneva mogoče. Sem jim rekel, da ne hvala, bom našel drug bolj sposoben servis in naj mi prosim vrnejo denar za storitev, ki je niso naredili. Denarja še nisem dobil, me pa zvesto klicarijo, da bi mogoče lahko odmontirali in, da bi prišli mimo (seveda sredi dneva enkrat mogoče). Pa da bi potem kasneje poračunali razliko.

Hvala ne, ne.

#janez40

bog ne pride s palico kaznovat