ravno tega se manjka, fer komunikacije. Sem imel keramičarja naročenega na soboto. V sredo potrdil termin, začel razbijati prostor, poslal dojenčka in ženo k tašči in čakal. V soboto nobenega nikjer, brez odzivov na telefon. Prišel v sredo z izjavo, se je zalomilo drugje....
Naredil vse OK, tipi topi,.... Žal od mene ne dobi več dobre reference....
Dovolj bi bilo, da bi se odzval na klic in povedal kakšna je situacija. To manjka našim obrtnikom, obvladajo delo, administracija in načrtovanje pa ne najbolj.
Drug primer imam, za neko manjše delo, še vedno nisem prejel računa. Tudi verbalno mi ni sporočil koliko je delo + material. Ko je zaključil je rekel, da mora preračunati in mi sporoči. Po enem mesecu, ga kličem, želim plačati... odgovor: mi sporoči. Po 2 klicih, v enakem obdobju, isti odgovor. Po enem letu, sem ga srečal pri sosedu... isti odgovor. Sedaj je 2 leti..
Če se mudi, da imaš okvaro, zastopim da ne bo nobeden dosegljiv v 5 minutah.... tudi jaz nisem. Tu je treba biti potrpežljiv, saj kdor se bo hitro odzval, ti bo delal uslugo. Drugo so pa planirani posegi. Tam pa nebi smelo priti do zamujanj. Ali pa predhodno obvestilo o spremembi datuma...