Nakup enoprostorca

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Hm, zdaj pa res ne vem kaj naj... Dejansko mi je galaxy nekako všeč, ampak sem že z Lancio postal dober prijatelj s serviserjem, pa ne bi rad da se zgodba ponovi.
No, saj te nisem mislil tako prestrašiti - tisto o 2,3 motorju je večinoma izviralo iz dejstva, da pri podobni zmogljivosti popije skoraj 2x več, kot 1,9TDI. Če boš imel malo sreče, boš to kompenziral z boljšo opremo, kot pri povpečnem TDI in za skoraj polovico nižjo ceno, kar pomeni nekaj rezerve pri $$ takoj v startu.
Sicer pa meni ne smeš vsega verjeti, saj imam nekoliko čuden okus za avte - v Sharanu bi recimo najraje imel Audijev 4,2 V8 motor.
wink-1.gif


LP,

Milan
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Hm, zdaj pa res ne vem kaj naj... Dejansko mi je galaxy nekako všeč, ampak sem že z Lancio postal dober prijatelj s serviserjem, pa ne bi rad da se zgodba ponovi.
No, saj te nisem mislil tako prestrašiti - tisto o 2,3 motorju je večinoma izviralo iz dejstva, da pri podobni zmogljivosti popije skoraj 2x več, kot 1,9TDI. Če boš imel malo sreče, boš to kompenziral z boljšo opremo, kot pri povpečnem TDI in za skoraj polovico nižjo ceno, kar pomeni nekaj rezerve pri $$ takoj v startu.
Sicer pa meni ne smeš vsega verjeti, saj imam nekoliko čuden okus za avte - v Sharanu bi recimo najraje imel Audijev 4,2 V8 motor.
wink-1.gif


LP,

Milan

zmaga.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.539
5.084
113
Ti si avto preveč pazil
smile-1.gif
ali pa je imel preveč km prej. Moja zafira diesel je naredila preko 300.000 km preden sem jo prodal in nobene od navedenih okvar ni bilo. Na samem motorju sem menjal edino LMM in grelne svečke, če odmislimo redno servisiranje. Res pa, da je bila DI in ne DTI. Nekaj let je delala dnevno vsaj standardno turo 1500 m postanek 500 m, 8 ur postanka in obratno, tako da je bilo nekaj kratkih voženj. Pa še gotovo kak skok proti večeru v isti kraj, km ali dva daleč in nazaj.
Sicer VW 1.9 motor je tudi izreden. Poznam enega 110 konjskega v passatu, ki ima že preko 400.000 km brez nekega resnega problema. Res pa tudi, da vem za primer, ko je po nekaj 10.000 km ta motor še v garanciji spustil turbino.
Obstaja ena kruta resnica: ni važno, kake probleme imajo navedeni avtomobili, važno je, da tvoj primerek dela v redu. To pa ti bo težko kdor koli garantiral.
 
Nazadnje urejeno:

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
ksz...
Tudi pri nas se išče familywagen za ne prevelike pare, v izbiri je tudi Renault Espace prejšnje garancije. Gledam bencinca, saj bi se letno ne delalo veliko kilometrov, 2.0 16v bencinec naj ne bi bil pretirano požrešen (9-10 litrov), prostora je veliko. Ni mi jasna ena stvar, mogoče bo vedel kdo od vas. V veliko oglasih piše dvoconska avtomatska klima, na slikah pa je vidno da ni digitalna (obstaja tudi digitalna). Je to navadna ročna klima ali je res avtomatska?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
A še sploh delajo navadne klime? Če ni klima digitalna še ne pomeni da ni avtomatska. Dvomim da ima kateri avtomobil po letniku 2005 še mehansko klimo... ali pa se motim!

Lp
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ti si avto preveč pazil
smile-1.gif
ali pa je imel preveč km prej. Moja zafira diesel je naredila preko 300.000 km preden sem jo prodal in nobene od navedenih okvar ni bilo. Na samem motorju sem menjal edino LMM in grelne svečke, če odmislimo redno servisiranje. Res pa, da je bila DI in ne DTI. Nekaj let je delala dnevno vsaj standardno turo 1500 m postanek 500 m, 8 ur postanka in obratno, tako da je bilo nekaj kratkih voženj. Pa še gotovo kak skok proti večeru v isti kraj, km ali dva daleč in nazaj.
Sicer VW 1.9 motor je tudi izreden. Poznam enega 110 konjskega v passatu, ki ima že preko 400.000 km brez nekega resnega problema. Res pa tudi, da vem za primer, ko je po nekaj 10.000 km ta motor še v garanciji spustil turbino.
Obstaja ena kruta resnica: ni važno, kake probleme imajo navedeni avtomobili, važno je, da tvoj primerek dela v redu. To pa ti bo težko kdor koli garantiral.

Hehe, ko sem ga kupil je imel okrog magičnih 120k km - kot vsi avti iz uvoza - , sedaj sem že krepko preko 170k.
No, nekaj takega v dnevni kilometrini imam tudi sam (2x 7 km, enih 10x po 1 km, parkrat po nekaj 100 m, včasih je vmes še kakšna daljša fura - 100 in več km).

Imaš prav kar se krute resnice tiče, problem je samo izbrskat tistega, ki bo delal v redu
smile-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Hm, zdaj pa res ne vem kaj naj... Dejansko mi je galaxy nekako všeč, ampak sem že z Lancio postal dober prijatelj s serviserjem, pa ne bi rad da se zgodba ponovi.
No, saj te nisem mislil tako prestrašiti - tisto o 2,3 motorju je večinoma izviralo iz dejstva, da pri podobni zmogljivosti popije skoraj 2x več, kot 1,9TDI. Če boš imel malo sreče, boš to kompenziral z boljšo opremo, kot pri povpečnem TDI in za skoraj polovico nižjo ceno, kar pomeni nekaj rezerve pri $$ takoj v startu.
Sicer pa meni ne smeš vsega verjeti, saj imam nekoliko čuden okus za avte - v Sharanu bi recimo najraje imel Audijev 4,2 V8 motor.
wink-1.gif


LP,

Milan

Ah, to. S porabo sem se sprijaznil, ni panike. Hm, Sharan in 4,2 V8? Me too
smile-1.gif

Ampak tale 2.3 Galaxy se mi zdi vedno bolj realna opcija. Bom moral malček servise poklicati, da vidim kakšne so okvirno cene za rezervne dele in servise, kakšen je servisni interval itd. Če ima kdo kakšno informacijo, kar na dan. Veljajo servisi od Kopra, Nove Gorice do Ljubljane. Lahko tudi pod kozolcem, mi je vseeno, če je narejeno kot se šika.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Kratke relacije res ne smejo biti problem - ne za dizla, kot ne za bencinarja. Jaz že 2 leti vsako jutro vozim v službo po pribl. 1,8 km v eno smer, pa še postanek imam vmes. Ostale 'fure' so v povprečju 10 km v eno smer. Konec tedna pa kaj daljšega pride na vrsto.

Za občutek... povprečna poraba po pribl 4.200 prevoženih km..sicer se bolj slabo vidi...se pa:
https://www.youtube.com/watch?v=RnwBz1mQzek

Pa ni problemov ne tako ne drugače. To o tem da moraš pazit kako voziš ko je hladen/vroč...za normalno vožnjo ne rabiš pazit nič (!)...ne hladen motor niti ne vroč, ne poleti ne pozimi. Vžgeš in greš. Ko prideš ugasneš in odpeketaš. Če si pa slučajno svetovne rekorde tolkel v nabijanju vrtljajev pač zadnji km voziš umirjeno in toje to.

Ker pri razliki 3 litre v povprečni porabi na 100 km se letno nabere kar nekaj odpustkov za servise.

Tak da..če imaš slabe izkušnje z dizlom iz ene družine, ni to pogoj, da bo pri drugi znamki enako.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Kratke relacije so problem za dizla. Vsaj pri meni. Najprej mi je težave delal 2.4 jtd, zdaj še 2.0 dti.
S porabo sem seznanjen in sprijaznjen. Jtd mi je papcal okrog 7 litrov, dti okrog 6,5. Parkrat sem računal, nisem nikoli šel v detajle nekaj deci gor ali dol. Če avto potrebuješ in se voziš, pač porabi.

Svetovnih rekordov nisem podiral ne z enim ne z drugim. Dti-ja občasno stisnem do 3,5k obratov za par kilometrov (pa še to kao zaradi tega, da se egr "prečisti", to delam izključno na avtocesti), sicer je max 3k. Nimam potrebe po divjanju.

Skratka, glede vrste goriva sem že odločen, ne potrebujem dodatnih argumentov ne z ene in ne z druge strani - hvala vseeno
smile-1.gif

Nimam več volje za igranje in preizkušanje.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.511
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Dale pravi:
Ne se hecat, ti Vseveda spustim za vrat.
10.gif

Vseved je sedaj Hondas
smile-1.gif

Oh ne?? Kaj pa je nabavil?

Sem ze tukaj nekje v neki debati zasledil, da je presaltal iz Mazde na Hondo... sem ga pa zadnjic videl, ko sem bil v sluzbi in se je ravno odpeljal... Eno staro Hondo Civic
smile-1.gif
...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Ker sem se zafire in njenih muh že malček naveličal, sem se odločil da zadevo počasi zamenjam. Vseeno bi ostal pri enoprostorcih, iščem pa po naslednjih kriterijih: bencinar (raje večja kot manjša kubatura), avtomatska klima, fajn je tudi če je vlečna kljuka. Letniki tam nekje 2000 - 2003, mogoče varianta staro za staro. Budget je nekje 6,5 k€.

Kolikor sem prejadral avtonet, imam na izbiro:
- vw sharan
- ford galaxy
- renault espace / grand espace
- pižo 806
- grand voyager

Za sharana sem bral, da ni najbolj zanesljiv voz... tudi motorji vr6 baje da niso neki biser. Galaxy je baje samo preoblečen sharan. Motorji 2.3 so fordovi ali kako?
Renault... je pač renault
evil.gif
resno, kako je z bencinskimi motorji? Glede na to, da je po netu bolj malo napisanega o njih, predvidevam da ni nekih večjih težav.
Za grand voyagerja mi je en mehanik močno odsvetoval nakup. Konkretno: "Z njim boš zadovoljen dvakrat: ko ga boš kupil in ko ga boš prodal." Nadomestni deli so baje dragi, poleg tega je več ali manj vse po naročilu s čakalno dobo nekaj tednov
confused-1.gif


Z nakupom se mi ne mudi preveč, računal sem menjati nekje do zime (torej oktober, november). Trenutno se mi gre za to, da izberem en soliden model in potem pač čakam na pravo priložnost.

Že vnaprej hvala vsem za mnenja
nahrung002.gif


Res da so , Ulyse, C8, P807 in Phedra sorodniki, vendar občutek ki ga vliva(jo) med vožnjo so zelo tazlični. Najbolj "luksuzna" je definitivno Phedra, če jo pa dobiš še v t.i Exclusive ali Emblema opremi. je pa bomba. in kot je rekel DizzyReed v sorodni temi, ne občutiš, da voziš tako veliko "kravo".
Potniki so pa hvaležni za to.
smile-1.gif


Torej moj glas gre Phedri ( če sem iskren, tudi sam razmišljam o nakupu le te), nemška konkurenca je drugorazredna
smile-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Phedra mi je prvič predraga in drugič izredno redko se dobi bencinske primerke. Pa še to samo 2.0. Zato sem se tudi zagledal v Forda.
Za dober občutek pri vožnji si bom raje nabavil kappo, ko bo prilika
smile-1.gif
Še vedno je nisem prebolel, hehe
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Res da so , Ulyse, C8, P807 in Phedra sorodniki, vendar občutek ki ga vliva(jo) med vožnjo so zelo tazlični. Najbolj "luksuzna" je definitivno Phedra, če jo pa dobiš še v t.i Exclusive ali Emblema opremi. je pa bomba. in kot je rekel DizzyReed v sorodni temi, ne občutiš, da voziš tako veliko "kravo".
Potniki so pa hvaležni za to.
smile-1.gif


Torej moj glas gre Phedri ( če sem iskren, tudi sam razmišljam o nakupu le te), nemška konkurenca je drugorazredna
smile-1.gif

Tudi moj glas gre Phedri al pa Peugeotu 807. Pazi le, da bo 2.2 dizelaš, ta mašina ni bila zastonj razglašena za mašino leta. Nimaš kaj falit. Glej še to, da ima notri tavelik ekran pa si zmagal. Prostora kot v kamionu, občutek kot v limuzini.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
trigga si že kupil?
jaz iščem nekaj podobnega, zaradi tvojih težav tudi najverjetneje bencinca. ob 40k km na leto.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
dizel in mraz in kratke relacije ne gredo skup

poznam kar nekaj modelov, p407, tdi, hdi, ki imajo teđave in so rendo ans ervisu. sicer reno cisti in ne menja egr, ampak vseeno.

meni je mojster, ki prisega na dizle in jih zna servisirat v nulo rekel, za 7km v eno smer, dva prmeika in potem nazaj..kupi bencinarja. pa sem se branil, d abir ad dal ge v to funkcijo sam pa vzel neki s pol manj porabe. a je vztrajal. potem sem vprsal renojevca in odogovr je bil jasen. nov dizel bo to prenesel 100kkm brez tezav. star, navajen relacij in predihana masina..vec bos pri meni kot na cesti. pa je imel na dvoriscu dva avta, ki bi sutrezala mojim dizelskim zeljam in smo se menili. je vsaj prjatu in fer.