Nakup CX/CH

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Ker so kao mesoreznice v padcu je bil najbolj očiten razlog prepovedi. Zakaj so prepovedani prelahki pecikli in morajo dodajat uteži? Zakaj so prepovedani okvirji z cevmi širšimi kot 4-1? Zakaj so prepovedani okvirji brez dveh klasičnih trikotnikov. Zakaj so prepovedane male špranje med gumo in okvirjem? Itd. Vse kaj je uci prepovedal se dobi na civilnih peciklih če dovolj odkartaš.
Glede premz pa saj vidiš maš Induraina ki bluzi, da diski niso nič dobrega da so navadne gumice dovolj. Po drugi strani imaš tekmovalce ki so jih pozdravili kot bolj varne bremze sploh v slabem vremenu. Na koncu pa še proizvajalci obročev ki se lahko nehajo ukvarjat s problemom pregrevanjem in slabljenjem materjala. Ker vemo, da epoxi drži do določene temperature potemm pa adijo.

Sa pri mtb je bilo enako. Kaj bojo diski, pa hidravlika odpo pa to pa ono in tretje. Pa poglej kje smo 20 let kasneje. Z enim prstom po najhujšem bregu brez težav. Ga ni junaka ki bi dal v brejke gor.

Če vozite ravnice ok so gumice dovolj. Tisti, ki pa vozijo po bregih bo pa hitro sprejel diske. In ne mi rečt da pri nekem dolgem spustu nimaš raje udobja diskov z nežnim potegom enega prsta.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Ker so kao mesoreznice v padcu je bil najbolj očiten razlog prepovedi. Zakaj so prepovedani prelahki pecikli in morajo dodajat uteži? Zakaj so prepovedani okvirji z cevmi širšimi kot 4-1? Zakaj so prepovedani okvirji brez dveh klasičnih trikotnikov. Zakaj so prepovedane male špranje med gumo in okvirjem? Itd. Vse kaj je uci prepovedal se dobi na civilnih peciklih če dovolj odkartaš.
Glede premz pa saj vidiš maš Induraina ki bluzi, da diski niso nič dobrega da so navadne gumice dovolj. Po drugi strani imaš tekmovalce ki so jih pozdravili kot bolj varne bremze sploh v slabem vremenu. Na koncu pa še proizvajalci obročev ki se lahko nehajo ukvarjat s problemom pregrevanjem in slabljenjem materjala. Ker vemo, da epoxi drži do določene temperature potemm pa adijo.

Sa pri mtb je bilo enako. Kaj bojo diski, pa hidravlika odpo pa to pa ono in tretje. Pa poglej kje smo 20 let kasneje. Z enim prstom po najhujšem bregu brez težav. Ga ni junaka ki bi dal v brejke gor.

Če vozite ravnice ok so gumice dovolj. Tisti, ki pa vozijo po bregih bo pa hitro sprejel diske. In ne mi rečt da pri nekem dolgem spustu nimaš raje udobja diskov z nežnim potegom enega prsta.
Ja ravnince vozmo. Mal sereš. MTB ni cesta. Vprašanje ostaja...si vozil že kdaj cestaka?
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Pa dobro kalbo no, saj ti je napisal v prejšnjem postu. Sploh pa a je neka posebna znanost vozit cestaka proti mtb?

Ta gonja proti diskom je zakaj že? Si vozil kdaj cestaka z diski?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Pa dobro kalbo no, saj ti je napisal v prejšnjem postu. Sploh pa a je neka posebna znanost vozit cestaka proti mtb?

Ta gonja proti diskom je zakaj že? Si vozil kdaj cestaka z diski?
Ma kakna gonja. Sam je kaj drugega bolj pomembno pri cestaku in če najdeš vrhunski palet brez diskov ne boš nič na slabšem . Sem vozil. Je fajn, sam ni pa tok zelo boljš, da bi dal trenutno razliko v ceni za to. Če jih pa dobim v zanimivem paketu, pol pa, seveda...hidravlične.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Je pri tastu par let star karbonc z ultegra opremo če to šteje. Pa ni zdaj da bi reko vau kak to prime. Še vedno ni z enim prstom lepo na izi, pa tudi modulacije ni take. Če bi že mogo na dirkalca prestopit bi vseeno nekaj z diski vzel. Je pa res da ravnine ne vozim nič in bi tudi z dirkalcem brege iskal.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
99% časa se na cestnem kolesu voziš tako da se držiš zgoraj, na ročkah ali na ravnem prečnem delu na balanci. Tam ni niti teoretične možnosti da bi bremzo sploh lahko prijel z enim prstom. In tudi potrebe ni za to. Enostavmo se cestnega kolesa ne vozi ves čas z enim prstom na bremzi kot na mtb. Kot sem že pisal pa marsikdo počne točno to. Vozi v stalni pripravljenosti na popolni žlajf.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Glej če gledamo moj primer. Jaz ne vozim ravnine NIČ. Ko se vsedem na pecikl štartam v breg. in gre eno do dve ure praktično skos v breg. To je treba potem nazaj prit in tam je prst skos na bremzi. Lahko si pogledaš etapo dirke po sloveniji lani ko so šli mimo Slovenske Bistrice To so ceste ki jih vozim, ko se držim asvalta in meni je pač tu bremza pomembna, da prime kot je treba vedno in v vsakih pogojih.

 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.756
6.750
113
pri taščici
Srbijo ne prsti da bi reskiral nekaj drobiža za nekaj cestnega. Zadnje desetletje sem na treking kitajcu, zdaj me je začelo da bi poskušal kdaj kako furo po cesti narediti z bolj cestnim kolesom.
Zahteve
Brez SPD ali podobno (ker ni čevljev za mojo nogo)
Visina185,."dolge" noge, če bi lahko levo gonilko kak cm ali dve imel krajšo bi bilo super
Cena, nekaj stotakov za starejši EMŠO bicikli oziroma možnost rentanja in s tem.testirabja, ker je velika verjetnost da bom falil z izborom in ne bi rad potem prodal za četrtino cene ali pa gledal navlako za jurja ali dva.
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
Ker so kao mesoreznice v padcu je bil najbolj očiten razlog prepovedi. Zakaj so prepovedani prelahki pecikli in morajo dodajat uteži? Zakaj so prepovedani okvirji z cevmi širšimi kot 4-1? Zakaj so prepovedani okvirji brez dveh klasičnih trikotnikov. Zakaj so prepovedane male špranje med gumo in okvirjem? Itd. Vse kaj je uci prepovedal se dobi na civilnih peciklih če dovolj odkartaš.
Glede premz pa saj vidiš maš Induraina ki bluzi, da diski niso nič dobrega da so navadne gumice dovolj. Po drugi strani imaš tekmovalce ki so jih pozdravili kot bolj varne bremze sploh v slabem vremenu. Na koncu pa še proizvajalci obročev ki se lahko nehajo ukvarjat s problemom pregrevanjem in slabljenjem materjala. Ker vemo, da epoxi drži do določene temperature potemm pa adijo.

Sa pri mtb je bilo enako. Kaj bojo diski, pa hidravlika odpo pa to pa ono in tretje. Pa poglej kje smo 20 let kasneje. Z enim prstom po najhujšem bregu brez težav. Ga ni junaka ki bi dal v brejke gor.

Če vozite ravnice ok so gumice dovolj. Tisti, ki pa vozijo po bregih bo pa hitro sprejel diske. In ne mi rečt da pri nekem dolgem spustu nimaš raje udobja diskov z nežnim potegom enega prsta.

pregrevanjem? ponavadi je to problem tistih, ki ne znajo bremzat z karbonskimi obroči... sem ravno zadnjič pošlatal feltno po 25km hitrem spustu...čist normalna temperatura.

pa tud gumice se odlično obnesejo... ne rečem, da diski niso fajn. ampak zaenkrat niso v prednosti.
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Če niso v prednosti - kaj je njihova pomankljivost na rekreativnem nivoju?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Srbijo ne prsti da bi reskiral nekaj drobiža za nekaj cestnega. Zadnje desetletje sem na treking kitajcu, zdaj me je začelo da bi poskušal kdaj kako furo po cesti narediti z bolj cestnim kolesom.
Zahteve
Brez SPD ali podobno (ker ni čevljev za mojo nogo)
Visina185,."dolge" noge, če bi lahko levo gonilko kak cm ali dve imel krajšo bi bilo super
Cena, nekaj stotakov za starejši EMŠO bicikli oziroma možnost rentanja in s tem.testirabja, ker je velika verjetnost da bom falil z izborom in ne bi rad potem prodal za četrtino cene ali pa gledal navlako za jurja ali dva.

No čevlji za tvojo nogo so, sam najt jih moraš. To je prvo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Ehm - ni Hanzi čist “normalen”, ozr. po karambolu ni več tako kot je bil ... in verjetno zaradi tega ne dobi šuhov direkt iz police.
Verjetno se da kaj zmenit, da ne bo direkt iz police. Tud za gonilke bi šlo. Sam bi šel do Čerina za različne gonilke. Tud razliko v dolžini nog se lahko kompenzira z vložki pod blokerji. Se prav en dober bike fiting. Niko iz Celja bi bil pravi naslov za nasvet. Hanzi pošlji ZS, pa ti dam kontakt.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.581
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Zamenjat ploščice, ajntliftat ...

Sicer nobena večja kunšt - sam brez ustreznega “specialnega” orodja je pač “mišn imposible”. edit: Pa olje moraš imeti vedno pri roki (dobra tema - mislim, da ga nimam več ...).
Gumice pa menjaš s M8 ključkom ...

Pa še enkrat - tist, ki si hoče dati diske na specialko, naj si jih da. Potrebe po njih pa načeloma ni (ja - tisti, ki vozi samo gore-dole in ima dolge “dole” ima določen “luksuz” s HIDRAVLIČNIMI disk zavorami).
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
766
113
Mal gledam te specialke, cene so kar visoke...pred leti sem na ebay-u zlicitiral novega karbonca, FSA in Ultegra oprema, za 999€... Sedaj je pa Ultegra kar okoli 2k€... Verjetno sem takrat imel sreco, kaksne elektricne Ultegre za 999€ se ne bi branil, ha, ha,....