Cestno kolo (nakup novega)

corsol

Guru
11. mar 2010
3.044
999
113
Mene je bolj presenetil 17% klanec... (seveda manjka podatek o dolini klanca)... Samo, če je odsek s takim % daljši kot 100m, moraš biti že kar precej dober v nogah... Tudi s prestavo 34-34 (spredaj-zadaj)
hja , sem danes peljal enega takega(en del je imel podoben naklon) ...makadamskega.....ne vem pa če je to ravno naklon primeren za povrtanike/začetnike, pa tud če imajo zadaj 34
 

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.064
109
63
Obstaja ena zanimiva varianta. SRAM spredaj samo en zobnik, npr 42 ali 46 in zadaj kaseta za MTB 11-52. Odvisno s kakšno kadenco rada vrtiš, ampak to pokrije rekreativno cestno vožnjo in tudi 10-15% klance.

Električne prestave so pa zakon. Pritisneš in menja. Mi je pa kul ker lahko nastaviš mikro korekcijo vsakega zobnika posebaj. Za SRAM sem videl celo app, da se je smartphone povezal in si naslikal za koliko desetink milimetra natančno se naj na posameznem zobniku prestavlja.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.607
1.013
113
hja , sem danes peljal enega takega(en del je imel podoben naklon) ...makadamskega.....ne vem pa če je to ravno naklon primeren za povrtanike/začetnike, pa tud če imajo zadaj 34
Veš da ni primeren... Razen, če se je zatipkala..
Pa običajno ni problem samo natreniranost... Večkrat so še največji problem Kile (te ne grejo dol, da ga hebeš)... Tudi pri meni.
Tud jaz bi letel v klanec s 20 kilami manj...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.607
1.013
113
Obstaja ena zanimiva varianta. SRAM spredaj samo en zobnik, npr 42 ali 46 in zadaj kaseta za MTB 11-52. Odvisno s kakšno kadenco rada vrtiš, ampak to pokrije rekreativno cestno vožnjo in tudi 10-15% klance.

Električne prestave so pa zakon. Pritisneš in menja. Mi je pa kul ker lahko nastaviš mikro korekcijo vsakega zobnika posebaj. Za SRAM sem videl celo app, da se je smartphone povezal in si naslikal za koliko desetink milimetra natančno se naj na posameznem zobniku prestavlja.
Seveda, samo imajo svojo ceno...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.185
6.738
113
Hvala... Bom tole razmislila - tiagra, ustrezen veriznik in ketna...

Ostale telovadbe se ne grem, raje nov bicikel kupim... Pa sam mal sem si hrib hotla poenostavit...

Vprašaj na kompetentnem servisu kajšne so možnosti nadgradnje tvojega bajka.
Lahko pa teoretično goniš s sedanjim toliko da se natteniraš in predelave sploh rabila ne boš.Za hitro peljat v klanec ne rabiš zadaj 32, 34,....ampak močne noge.

Servis imam narocen. Grem naslednji teden bicikel tja pelat. Hotela sem se samo malo izobraziti, da se bo sploh dalo z mano kaj pogovarjati...
Teoretično ne vem, če bo šlo... Bicikel mi ni prva izbira športa, tole grem zraven zaradi družbe. In če se bo prijelo 1x/teden kot zdaj kaže, mi bo bližje vreci nekaj denarja v to, da bom zraven, kot noge natrenirat.

Mene je bolj presenetil 17% klanec... (seveda manjka podatek o dolini klanca)... Samo, če je odsek s takim % daljši kot 100m, moraš biti že kar precej dober v nogah... Tudi s prestavo 34-34 (spredaj-zadaj)

Podblica... Mensezdi je pisal 200m. Teh 200 sem zvozila na trmo, ampak pol v ovinek ni slo vec. Sem se mogla pošetkat ene 100, 200m, da se je tok zravnal, da sem lahko zaštartala spet, pa da so se mi noge nehale trest. In to me tako pojezi, da sem mogla dol stopit, da me, kot vidite, še kar drži...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.607
1.013
113
Hvala... Bom tole razmislila - tiagra, ustrezen veriznik in ketna...

Ostale telovadbe se ne grem, raje nov bicikel kupim... Pa sam mal sem si hrib hotla poenostavit...



Servis imam narocen. Grem naslednji teden bicikel tja pelat. Hotela sem se samo malo izobraziti, da se bo sploh dalo z mano kaj pogovarjati...
Teoretično ne vem, če bo šlo... Bicikel mi ni prva izbira športa, tole grem zraven zaradi družbe. In če se bo prijelo 1x/teden kot zdaj kaže, mi bo bližje vreci nekaj denarja v to, da bom zraven, kot noge natrenirat.



Podblica... Mensezdi je pisal 200m. Teh 200 sem zvozila na trmo, ampak pol v ovinek ni slo vec. Sem se mogla pošetkat ene 100, 200m, da se je tok zravnal, da sem lahko zaštartala spet, pa da so se mi noge nehale trest. In to me tako pojezi, da sem mogla dol stopit, da me, kot vidite, še kar drži...
tole sem skopiral od nekje:
"Iz Besnice je tudi dokaj lagoden do Nemilj. Strmina poskoči ko prideš v Podblico vendar ne traja dolgo. Je opozorilna tablja 17 % 200 m, vendar ne gre čez 15 %. Od odcepa za Jamnik pa je precej zložno."

:evil: :evil: :evil:
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.607
1.013
113
No, pol moram pa sploh neki zrihtat, če že tega ne zmorem...
Za take klance mora biti tudi gaštel primeren.
Pri mojem, ki je aero, ne moreš zaviti z balanco, ne da bi zadel špice šprintarc. Torej moraš v klanec precej naravnost vozit, in ga ne moreč narediti položnejšega s cik-cak vožnjo.
Brez šprintarc bi šlo, z njimi pa ne gre. Tudi, če imaš blokeje precej naprej zmontirane...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.229
3.884
113
Podblico in tistih 200m iz vasi ven prihrani za čase ko bo več km v nogah ali za takrat ko bo novo kolo. Cest, ki se jih da normalno zvozit s 34/27 prenosom je več kot dovolj. Ali pa pač odbiješ tistih 200m kot kladivo ali peš, te bodo že počakale, zero fucks, saj ste na češplovi rundi, ne na dirki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman in gr69

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.607
1.013
113
Podblico in tistih 200m iz vasi ven prihrani za čase ko bo več km v nogah ali za takrat ko bo novo kolo. Cest, ki se jih da normalno zvozit s 34/27 prenosom je več kot dovolj. Ali pa pač odbiješ tistih 200m kot kladivo ali peš, te bodo že počakale, zero fucks, saj ste na češplovi rundi, ne na dirki.
Sem glih mislu napisat, da bo Tadej Svojo Urško zamenjal za Jabe...
Jabe ne rabi menjalnika, da težke klance zvozi z lahkoto....
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.529
1.119
113
Podblica... Mensezdi je pisal 200m. Teh 200 sem zvozila na trmo, ampak pol v ovinek ni slo vec. Sem se mogla pošetkat ene 100, 200m, da se je tok zravnal, da sem lahko zaštartala spet, pa da so se mi noge nehale trest. In to me tako pojezi, da sem mogla dol stopit, da me, kot vidite, še kar drži...
Na Jamnik ni simpl. Rabiš res že kar nekaj km v nogah... Skozi Besnico in na vrhu je dokaj položno, vmes pa res kar strmo. Predlagam ti, da hodi klančarsko kondicijo nabirat na Naceta (Brezovnica, Podlubnik), tam imaš nekje 5-7% na razdalji dobrih 7 km.

Veš, 17% klanec in "čvekanje" ne gre skupaj. Tudi jaz mislim, da ne boš mogla toliko star bicikl "apdejtat". Žal. Še najceneje lahko svojo formo "apdejtaš", a to ne bo šlo iz danes na jutri... Sedajle nam sicer vreme gre na roke, a se lahko hitro sfiži...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.763
113
Če nisi omejena na firme, nisi gram frik in budget ni neomejen.



 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.185
6.738
113
Predlagam ti, da hodi klančarsko kondicijo nabirat na Naceta (Brezovnica, Podlubnik), tam imaš nekje 5-7% na razdalji dobrih 7 km.

Tole je bil Nace:

... ampak zdaj so se deklce zbrale na cestakih, pa bi zaradi druzbe se kdaj pridružila. Z gorcem mi je neprijetno. Saj ce bi bila sama, bi bilo vseeno, ampak tak se me pa čaka, ker ne morem parirat, pa mi je neprijetno ob tem. Sami mi je bilo vedno vseeno, kok cajta rabim..
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.409
397
83
Cista klasika, danes naletel. Redko kolo.
 

Priponke

  • 20240914.jpg
    20240914.jpg
    1,5 MB · Ogledi: 85
  • Haha
Reactions: aljoman

jello

Guru
22. sep 2008
10.229
3.884
113
Sori, redek ni, klasika pa še manj. Takih wilierjev je ko dreka, pa še sestavljanka je, iz sto koncev nametano skupaj. Ročke pol mlajše od bicikla, mtb pedala, bremze, šticna, fajfa krneki.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.409
397
83
Sori, redek ni, klasika pa še manj. Takih wilierjev je ko dreka, pa še sestavljanka je, iz sto koncev nametano skupaj. Ročke pol mlajše od bicikla, mtb pedala, bremze, šticna, fajfa krneki.
Ne tako ostro.....
Lahko da lastnik gradi custom verzijo po svojih zmoznostih in je navezan na okvir zaradi IT barvne palete ali mesta Trst v imenu? To da ima 2x varovalo tudi nekaj pove.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

jello

Guru
22. sep 2008
10.229
3.884
113
Prave klasike se ne pušča na javnih mestih brez nadzora. Za tole dobiš 300 eur na bajk.si.