preveč v curek nese. Potrebujem, da bolj razpršiPozabi steklo. Tale bo za naslednje 3 generacije:
preveč v curek nese. Potrebujem, da bolj razpršiPozabi steklo. Tale bo za naslednje 3 generacije:
Noben despute ni treba odpret. Gres samo na narocilo, das "refound/return", ti da za izbrat izdelke, za katere hoces denar nazaj, oznacis izdelek, oznacis problem in ti vrnejo denar. Eno vracilo na narocilo imas vedno djabe, se posebej ce je samo par €. In pol ti vrnejo denar takoj. Jaz sem enkrat tudi 3 izdelke dala innso vrnili takoj. Samo ce sem hotla kavbojke, ki so ble 20€, so hotli da vracam, pa se mi pol ni dalo. Za te prckarije, nikoli ne zahtevajo da vrnes, ker oni krijejo tudi postnino za nazaj in se jim ne isplacaDanes pa so mi nekaj zaj.... naročil tale brezvezni led trak, dobil pa tole brezvezno zvočno izolacijo v beli barvi in pazito, v vrečki od led traka
Kje se odpre dispute ali kaj pač....seveda ne bom nazaj pošiljal, pač da povem.
To nardijo tistim ki narocajo skozi za nizke zneske. Jaz nimam nobene omejitve. Im to nardijo tudi zato, ker krijejo oni postnino in se jim lih ne splaca posiljat za 1€ vredne stvari. Ni to Aliexpress. Zato jaz narocim samo, ko naberem dovolj stvari, ne pa eno po eno.Ste opazili foro, da je sprva bil minimum naročila 10 Evrov, kasneje 20, potem pa že kar 30 evrov...? To bi kar višali in višali... Se pa gre na njihovi strani pod Custom service in napišeš prošnjo za znižanje. Jaz sem napisal ''Can you, please, lower my minimum order amount to 10 Euro?'' V trenutku odgovor, da ni problema in da Temu pač stremi k temu, da so okoljevarstveno ozaveščeni in zniževanje količine embalaže... bla-bla-bla...
Pa res, so dali nazaj 5,26.Noben despute ni treba odpret. Gres samo na narocilo, das "refound/return", ti da za izbrat izdelke, za katere hoces denar nazaj, oznacis izdelek, oznacis problem in ti vrnejo denar. Eno vracilo na narocilo imas vedno djabe, se posebej ce je samo par €. In pol ti vrnejo denar takoj. Jaz sem enkrat tudi 3 izdelke dala innso vrnili takoj. Samo ce sem hotla kavbojke, ki so ble 20€, so hotli da vracam, pa se mi pol ni dalo. Za te prckarije, nikoli ne zahtevajo da vrnes, ker oni krijejo tudi postnino za nazaj in se jim ne isplaca
Cene se skozi spreminjajo. In so tudi drugacne od prodajalca do prodajalca. Zato jaz vedno pregledam vec istih oglasov od razlicnih kupcev in kupim od najcenejsega al pa cakam, da je izdelek v akciji pri kateremu od njih.Pa res, so dali nazaj 5,26.
Zanimivo, da zdaj pa ista stvar stane 7,01
Pomeni, da oni to lepo dobijo noter, verjetno sledijo uporabniško ime in zelo verjetno imaš drugačne cene vsako uro...
Resnica je, da morate biti nov uporabnik. vendar lahko uporabite drug mobilni telefon ali obnovite ta obstoječi mobilni telefon na tovarniške nastavitve. in šele nato uporabite nov e-poštni naslov."seveda morate biti nov uporabnik ali morda če že nekaj časa niste uporabljali teme"....... Noročati se mora ko že dolgo ni "teme" na Temu!
Zakaj ne najdem "price adjustment" ga ni več'Cene se skozi spreminjajo. In so tudi drugacne od prodajalca do prodajalca. Zato jaz vedno pregledam vec istih oglasov od razlicnih kupcev in kupim od najcenejsega al pa cakam, da je izdelek v akciji pri kateremu od njih.
Dobis pa nazaj kolkor si placal, ko si kupu ti, ne po ceni ki je zdaj.
Imas pa se eno foro......"price adjustment"
30 dni od nakupa izdelka, ce se ta poceni, ti vrnejo razliko. To opcijo imas na narocilu spodaj. Jaz si tako vedno naberem nekaj, to ti dajo pol v dobro in trzejo od skupnega zneska pri naslednjem nakupu. Lahko to klikas vsak dan teh 30dni. Ko se ne poceni, pac pise da se ni nic pocenilo. Ko pa se, ti pise tudi za koliko in lahko zahtevas nazaj.
Ima dosti ugodnosti ta Temu, samo skontat jih mores.