Nakup CX/CH

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Razlika med CX(cyclocross) in rekreativnimi varjantami (gravel) kolesi je v geometriji. CX je zelo športna, dirkaško naravnana, gravel bolj udobno (endurance). Zgornje kolo sodi v ta drugo kategorijo udobnih koles in so bolj primerne za rekreativca. Zgornje kolo je čisto OK, morda velja pogledati še za čim drugi, za ta denar bi dobil že z 105 opremo.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.213
113
Na lojtri? Če sem bil nekoč vajen cestnega kolesa bi moralo biti v redu, ali ne?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.239
3.889
113
Ja, verjetno ne, ampak, po drugi strani ni prav nobenega razloga, da bi se mučil z dirkalno geometrijo, če se lahko z malo drugačno veliko udobneje voziš. Nismo več leta 2000 ko je bil mtb mtb, specialka specialka in je bilo to to.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.213
113
Colango, ki si ga ti predlagal, bi naj bil udobnejši? Ker rečeno mi je bilo, da je gravel bike bolj udoben kot CX.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.239
3.889
113
Ja ne no. Ravno obratno. Tega Colnagota sem dal kot primer kako se lahko pri nakupu gravel bicikla zakolješ in kupiš ciklokros bicikel.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.213
113
Ok, jasno, potem se razumemo. Če sem vajen specialke, je gravel vseen bolj udobnejši kot CX in bi mi moral ustrezati. Seveda je potrebno prej preizkusiti.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.239
3.889
113
Daj probaj še specialized sequoia. Ne vem s katerega konca si, v LJ jo imaš v Extreme vitalu in v NM v JB Centru.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Tako je

https://www.jbcenter.si/sl/kolesa/cestna/avanturisticna-kolesa/sequoia-elite-2018

Komplet 105 razen gonilke, ki je pa nekje v istem razredu. Morda gume iz 42 zamenjaš za 38 ali 35.

velik plus je gonilka 48/32, drugače je nekje normalno 50/34 in zadnji zobnik 11-36 drugače ponavadi 11-32. Po sami cesti niti 50/34 in zdaj 32 še gre, po makadamu je pa že malo visoko razmerje. je spredaj 32 in zadaj 36 bolje za teren/makadam. kak evro še popusta, pa je to super kolo za ta denar.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Tudi sam iščem nekaj podobnega.
Je kaj pametnega tam do 1.2k€? Lahko "lanski" model...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.239
3.889
113
Jeseni so imeli v jb centru v salonu rabljeno sequoijo. Kolo ni bilo niti zares umazano nikoli. Preveri, mogoče je pa še tam.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Mene pa zanima zakaj gravel, če je xc mtb v vseh pogledih boljši. razen v primerjavi hitrosti na ravnem makedamu.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Ker je univerzalno kolo. Uporabno kot cestno, specialka, potovalno, mtb, trekking, mestno. ker je lažje, itd. Pa nekaterim od nas ne ustreza ravna balanca. sam imam raje zavito. več možnih položajev držanja glede na potrebe, itd. sam položaj telesa je drugačen, nekaterim bolj odgovoarja. Zaradi položaja boljši prenos sile na pogon, itd.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.213
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Ker je univerzalno kolo. Uporabno kot cestno, specialka, potovalno, mtb, trekking, mestno. ker je lažje, itd. Pa nekaterim od nas ne ustreza ravna balanca. sam imam raje zavito. več možnih položajev držanja glede na potrebe, itd. sam položaj telesa je drugačen, nekaterim bolj odgovoarja. Zaradi položaja boljši prenos sile na pogon, itd.
What he said
zmaga.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
sam sem nehal z kolesarjenjem pred 8 leti ko sem kupil motor. Pač ni bilo časa za familio in oba hobija. No otrok je zrasel, pa je več časa za oboje. Zato tudi kupujem kolo. Odločam se med gravel in cestnimi endurance z 25 ali 28 mm gumami. prednosti gravel so boljša vožnja po makadamu (čeprav se sam ne bom vozil veliko). Bolj če bo slučajno nujno in pa pripravljen za potovanja (možnost montaže pritljažnikov). Prednost endurance, lažje kolo, na cesti zelo udobno, nekoliko slabše na makadamu. Potem so tle še neka kolesa, ki niso ne tič ne miš. Ni gravel, ni čisti cestni endurance, ampak nekje vmes. Z možnostjo namestitve blatnikov pa gum do 30 ali 32 mm. recimo moje mokre sanje

AL verzija

http://www.bikeek.si/cestno-kolo-bmc-roadmachine-03-105-2017

Carbon verzija

https://www.evanscycles.com/bmc-roadmachine-rm02-105-2017-road-bike-EV277889

Po vseh testih ga uvrščajo med cestna endurance kolesa, ki se ne ustrašijo makadama.
Posebej karbonski je zanimiv, cena za BMC pa več kot dobra. pri nas je 3 jurje. Tudi za moje potrebe občasnega potovanja za nekja dni se da tiste posedežne torbe in torbe za na zgornjo štango skombinirat, ker ni predviden za montažo prtljažnikov.

https://www.youtube.com/watch?v=lQslWhy1h48

Tega BMC lahko še spremeniš v čisto športno geometrijo. Na 1.27 zgornjega videa, ko kaže "head tube". Tisti črni pokrov se dol vzame in se balanca spusti čisto nizko. Za dobra 2 jurja, tabulš mašina.
 
Nazadnje urejeno: