Še moja malenkost glede 5V proti karavanu:
- manjša hrupnost
- boljša lega
- nižja poraba
Ob tem, da je potniški prostor enak karavanom, razen v višino, kar pa brez mreže itak ne smeš rabit, z mrežo je pa fajn, če nabašeš v višino. Vendar v višino bi rabil zgolj za letni dopust, ko pa ruknem gor trugo. Če grem kam za par dni je prtljažnik dovolj velik, za oba bicikla od ta malih dveh isto. Torej za potrebe 99,9% voženj je 5V prtljažnik dovolj (zame). Za tisti 0,1% ruknem pa gor trugo. In še glede velikosti prtljažnika pri karavanu in 5v avtu: običajno sta ista (seveda brez višine pri 5V avtu). Konkretna prednost pa je raven pod, vendar meni to osebno ne pomeni nič. Namreč z viličarjem ne nakladam noter, kaj težjega tudi ne. Zgolj enkrat sem 205cm hladilnik prepeljal noter in smo se čez tisti rob malce potrudili, ampak to je bilo pa to….
Tako da, OSEBNO ne vidim smisla v karavanu.
Pri enoprostorcu je fajn višje sedenje, to je pa to. Lega je še slabša, poraba in hrupnost še višja, da ne govorim o tem, da ti mali enoprostorci (Scenic (ne podaljšan)) imajo prtljažnik manjši od 5V zadev.
To so moji razlogi zakaj karavan ali enoprostorec ne.