Citat:
Uporabnik kajn pravi:
kaj pa touchscreen v avtu? tisti z izkušnjami povejte
jest v svojem vse najdem samo z občutkom in tipanjem.
Multifunkcijski gumb je definitivno boljša izbira...
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
kaj pa touchscreen v avtu? tisti z izkušnjami povejte
jest v svojem vse najdem samo z občutkom in tipanjem.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
ksz....
PRVI KI SE BO NEKULTURNO OBNASAL DO DRUGIH DOBI TEDEN BANOVCEV !
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
kaj pa touchscreen v avtu? tisti z izkušnjami povejte
jest v svojem vse najdem samo z občutkom in tipanjem.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik isbrizan pravi:
Vprašaj se drugače: če bi šel naprej skozi prostor, ki je za 1 cm širši na vsaki strani od avta, bi vozil na pogled skozi šipo ali tako, da bi gledal v špegle?
Je pa recimo v tesnih placih koristen un sistem kamer, ki kaže plac okoli avta ... Dosti manj možnosti, da v tesnem ovinku podrsaš notranji bok ...
Te kamere so ena večjih bedarij.
Vabljen v našo službeno garažo z avtom velikosti S klase, Q7 ... Oziroma: še bolj zanimivo bi bilo dat kakem zelo popvrečnemu vozniku (kar ti seveda nisi, vendarle si na Alterju).
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.
Ima tudi Hy/kia....konstruktor bmw je na njihovi listi...
Kaj je pomankljivost![]()
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Kako to misliš 'neodvisno'?
Tako, kakor so to imeli starejši Citroeni, Renaulti in podobno, ali gre za kaj drugega.
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Kako to misliš 'neodvisno'?
Tako, kakor so to imeli starejši Citroeni, Renaulti in podobno, ali gre za kaj drugega.
Nimam pojma kako so imeli starejši Citroeni, Renaulti . . .
Tako kot imajo vsi avti na 4x4 in podobni. Torej, oba kolesa nista nič povezana in vpeta v karoserijo ali pa kakšen nosilec, ki je potem prišraufan v karoserijo. Včasih se cela rit premakne v ovinku, ko en kolo pade v luknjo.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.
Ima tudi Hy/kia....konstruktor bmw je na njihovi listi...
Kaj je pomankljivost![]()
Zaradi majhne pogostnosti uporabe ročne zavore, bobni zarjavijo in ročna ne prime ... plus, da je to nepotreben dodaten strošek.
to pogruntavščino sem videl pred časom iz enega Sprinterja.....za kozlatCitat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.