Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
kaj pa touchscreen v avtu? tisti z izkušnjami povejte

jest v svojem vse najdem samo z občutkom in tipanjem.

Multifunkcijski gumb je definitivno boljša izbira...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.579
1.104
113
Titograd
najpomembnejše funkcije imam na volanu, sicer nekaj globoko šarit med vožnjo s touchscreenom ni najboljša ideja. Prime pa zelo vredu, je kapacitiven zaslon.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.199
708
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
ksz....

PRVI KI SE BO NEKULTURNO OBNASAL DO DRUGIH DOBI TEDEN BANOVCEV !

Zveni v redu!

Banovci
hysterical-1.gif
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.199
708
113
Citat:
Uporabnik kajn pravi:
kaj pa touchscreen v avtu? tisti z izkušnjami povejte

jest v svojem vse najdem samo z občutkom in tipanjem.

Brca v temo! Brez komand na volanu skoraj neuporabno in NEVARNO! Na papirju lepo in zanimivo, v praksi prezakomplicirano. Kot sem že napisal, na mojem ni direkne tipke na novo mapo na USB-ju.
confused-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik isbrizan pravi:
Vprašaj se drugače: če bi šel naprej skozi prostor, ki je za 1 cm širši na vsaki strani od avta, bi vozil na pogled skozi šipo ali tako, da bi gledal v špegle?

Je pa recimo v tesnih placih koristen un sistem kamer, ki kaže plac okoli avta ... Dosti manj možnosti, da v tesnem ovinku podrsaš notranji bok ...

Te kamere so ena večjih bedarij.

Vabljen v našo službeno garažo z avtom velikosti S klase, Q7 ... Oziroma: še bolj zanimivo bi bilo dat kakem zelo popvrečnemu vozniku (kar ti seveda nisi, vendarle si na Alterju).

No, S klasa in Q7 sta sama po sebi en velik fail, v bistvu neuma izuma per se.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.221
5.660
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz

Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.

Ima tudi Hy/kia....konstruktor bmw je na njihovi listi...

Kaj je pomankljivost
sprasujem se.gif
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Pulziranje in "nazaj potiskanje" (ter "čuden hrup") zavornega pedala pri delovanju ABS.

Me zanima koliko (začetnikov) je spustilo pedal, ker "je nekaj čudnega z zavoro".
In se potem nekam zaletelo.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz

Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.

Ima tudi Hy/kia....konstruktor bmw je na njihovi listi...

Kaj je pomankljivost
sprasujem se.gif

Zaradi majhne pogostnosti uporabe ročne zavore, bobni zarjavijo in ročna ne prime ... plus, da je to nepotreben dodaten strošek.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Kako to misliš 'neodvisno'?
Tako, kakor so to imeli starejši Citroeni, Renaulti in podobno, ali gre za kaj drugega.

Nimam pojma kako so imeli starejši Citroeni, Renaulti . . .
Tako kot imajo vsi avti na 4x4 in podobni. Torej, oba kolesa nista nič povezana in vpeta v karoserijo ali pa kakšen nosilec, ki je potem prišraufan v karoserijo. Včasih se cela rit premakne v ovinku, ko en kolo pade v luknjo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.221
5.660
113
Mozno....

Meni deluje....sem imel vec problemov pri lantri ki je imela rocno na diskih
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik s22b pravi:
Citat:
Uporabnik oriolus pravi:
Kako to misliš 'neodvisno'?
Tako, kakor so to imeli starejši Citroeni, Renaulti in podobno, ali gre za kaj drugega.

Nimam pojma kako so imeli starejši Citroeni, Renaulti . . .
Tako kot imajo vsi avti na 4x4 in podobni. Torej, oba kolesa nista nič povezana in vpeta v karoserijo ali pa kakšen nosilec, ki je potem prišraufan v karoserijo. Včasih se cela rit premakne v ovinku, ko en kolo pade v luknjo.

Pa ti veš, da so bili ravno terenci zadnji, pri katerih so opustili množično uporabo toge preme?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz

Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.

Ima tudi Hy/kia....konstruktor bmw je na njihovi listi...

Kaj je pomankljivost
sprasujem se.gif

Zaradi majhne pogostnosti uporabe ročne zavore, bobni zarjavijo in ročna ne prime ... plus, da je to nepotreben dodaten strošek.

S samo konstrukcijsko idejo bobnov ročne zavore v diskih ni nič narobe, in zadeva sama po sebi ni problematična - pod pogojem, da je narejena kot je treba.

Na bemflih starejših generacij, narejenih pred letom '95 ni bilo popolnoma nič nenavadnega, da si po 20ih letih razdrl zadnje zavore (avto je imel tako drugi komplet z. diskov in prvovgradne dele ročne zavore), pa je ročna ves čas delala b.p.

Problem je nastal s šparanjem tovarne pri novejših modelih, kjer pa so s tem sistemom pogoste težave in najbolj popularna reč, zaradi katere te ruknejo na tehničnem je tako ročna zavora. Nekje pri 10-12ih letih se celo meso od paken rado odlepi, kar se včasih ni dogajalo, pa da ga je6eš.
uf-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Motor s tremi valji, katerega je težko uravnovesiti. Ford ga ima z ekscentričnim vztrajnikom
grims-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.393
9.655
113
EU
Ne moreš vseh sil izničiti. Lahko jih samo ublažiš. Takšni motorji niso priljubljeni prav zaradi teh težav.
Že sam ekscentrični vztrajnik ti pove, da nekaj ne štima.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Privarčuješ pa pri svečki, ker rabiš eno manj. Za enkrat so ti novi 3 cilindrski motorji s turbino zakon. Majhna poraba(če voziš normalno) in večja moč ter prožnost od atmosferskih motorjev. Rok trajanja pa je zaenkrat neznan, ker so ti motorji zunaj premalo časa.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Tricilindrski motorji so ze kar nekaj casa na trgu... Jaz sem recimo pred ene 20 leti imel Daihatsu Charade Turbodizel, ki je imel tri cilindre... Bila pa je masina zelo obcutljiva na pregrevanje... Menda so bili bencinarji (se mi zdi, da tudi s tremi cilindri) manj obcutljivi...

Imel pa je res zelo nizko porabo za tiste case...
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz

Meni se zdi ena večjih neumnosti dvojne zavore zadaj (diski+bobni), kot imata to BMW in Mercedes.
to pogruntavščino sem videl pred časom iz enega Sprinterja.....za kozlat
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Meni pa je za kozlat ročna na diske. Ker je pri starosti 10 let ravno za 100% padec na tehničnem pregledu. Pa še kaj dosti ne moreš napraviti da bo ročna bolj prijemala.