Na kaj biti pozoren pri nakupu Minija?

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Edina generacija mini-ja, ki bi ga upal kupiti brez skrbi:

Tale zgleda še popolnoma serijski, nezlorabljan. S par dodelavami zelo kul avto.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Pa ne bremzat na polno....rjo spucaš z parimi na easy bremzanji...
Je moj stal nekaj časa.
Tudi po par moćnih bremzanjih še ni vredu.
Se še vedno vidijo odtisi paken na disku.
Tako da po mojih izkušnjah rabiš kar lep čas da to dol spraviš.

Ko bom do konca odstranil poročam. Ampak po 200km divje vožnje še ni ok.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.097
113
Je moj stal nekaj časa.
Tudi po par moćnih bremzanjih še ni vredu.
Se še vedno vidijo odtisi paken na disku.
Tako da po mojih izkušnjah rabiš kar lep čas da to dol spraviš.

Ko bom do konca odstranil poročam. Ampak po 200km divje vožnje še ni ok.
Od rje zjebanih diskov ne spraviš nikoli k sebi.
Sprednje na zunanji strani še mogoče. Zadnje če imaš električno ročno ni šans.

Rajši v nakup novih diskov na auto doc pa menjat.

Včasih je še kdo to postruzil za mali denar.
Danes pa za normalne avte ceneje nove diske dobiš.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
odv kak je rjavo.
Če je bil disk gladek preden se je avto postsvil in se je nabralo pri stanju so po parih zaviranjih kot novi.
Če so pa diski postali rjavi med vožnjo je pa itak korozija pod nivojem zavorne ploščice in bo samo še slabše če avto stoji
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.097
113
No jaz sem zamenjal že 2x zadnje diske na Gofu 7 ker je pač način dela takšni da avto ko pridem na firmo cca 5 dni stoji.
Od zgornjega roba navzdol začne žreti rja in ga ploščica ne spuca več ker prej odbije zavorno ploščico.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
...bova pa bolj rabila karavan ...

Ni problema, evo ga :cheer::p


2080209.jpg



3073370.jpg
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
1.6 NA 122 kuri olje kot redkokateri drug motor, ima sodelavka od novega. Naslednik 1.5 turbo 136 je simpatična zadeva, čeprav ima 3 cilindre OK je zvok zelo ok, dobro gre (7.9 do 100), cooper S pa je za vsak dan že hud overkill za povprečnega voznika, običajni cooper je ravno prava ograča. Jaz sem se z zgoraj omenjenim cel teden precej izživljal, skupaj 1500 km, pa je bila poraba na koncu slabih 7. Nasmeh na obrazu zagotovljen. Prve verzije z ročnim menjalnikom obvoz, enako kot bmw 218i, google it!
 

splash

Fizikalc
1. sep 2007
438
49
28
43
Tako na pamet se pa spomnim ene stranke z 207RC, ki pa res ni pil olja.

...in še vedno mi ga ne pije
Drugače, da še pohvalimo te motorje (govorim o 1.6T), so super za vozit, prožni, brez zatikanja, potegne iz nizkih obratov, zahvaljujoč twinscrool turbine. Tudi umirjena vožnja je lahko odpočujoča.
Je pa res da so motorji zelo delikatni in najobčutljivejši na premalo menjave olja.
Pri mojem sem moral menjati verigo, obnoviti turbino, speskati zapacane sesalne kanale, ker se nabere ogljik in avto dela naprej kot nov.
Sedaj cakam se na visokotlacno crpalko za gorivo da crkne :)
Ce je pa avto slabo vzdrzevan pa samo stran od njega, ker je jama brez dna (glede na denar).
 
  • Všeč mi je
Reactions: crashednburnt

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Super. :) Mogoče je tudi res, kar cizy pravi, da turbo motorji s tem nimajo toliko težav. Ali pa kombinacija dobrega primerka motorja + dobro in redno servisiranje, pa je težav s tem manj. :)
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
910
62
28
Imam avto s tem "superduper" motorjem (saj govorimo tudi o 1.6 THP, ali ne ?). Dajmo trenutno zanemarit dejstvo, da so mi pri 50 kkm zamenjali cel motor ;-) Ampak zdaj pri 10 letih in 150kkm ni opaziti nekih hudih težav. Tudi olja ne spije niti 1l na interval menjave. Hja, mogoče je pa to problem... BMK za priporočen servisni interval, jaz menjavam olje in filtre na 15kkm.

Par mesecev nazaj se je ob rednem servisu moj serviser malo informiral o tem, koliko olja mi papca. In ni mogel verjeti, da ga v servisnem intervalu - sploh pri teh kilometrih - ne dolivam nič. In da ga hkrati niti približno ne šparam. Vsake toliko časa pač tudi vidi obrate, ki so na števcu obarvani v rdečo. Pa saj ni TDI da bom gledal na vsak deci.

Saj ne da bi ta motor hvalil, daleč od tega. Ampak če ga že imam - potem pa naj se vrti dokler bo šlo. Upam samo, da ne bom že jutri odpiral nove teme "kje naj najdem delujoč 1.6 THP motor, ker meni je blok prebilo"...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Morda je vzrok ravno v tem. Redno pucat hudiča :zmaga::zmaga::zmaga:

Opcija je ja. Sem videl in slišal že za veliko težav pri motorjih, katere se je "šparalo" in znanih in neznanih razlogov. Se spomnim naprimer enega civica 6th gen. VTI, kateremu se V-TEC sploh ni želel vklopit pa da jebesh. Razlog? Prvi lastnik ga je vozil do max. polovice možnih obratov, torej načeloma do 3500--4000 od 8200 ali kje že ima blokado hondin B16A2 motor....