ksz
Bom podal le nekaj dejstev, ker je bilo napisanih cel kup nepravilnosti. Pri letnikih, ki jih Dizzy gleda, gre za model R56. Bencinski motorji so 1.4 N/A, 1.6 N/A in 1.6 turbo, vsi so od PSA, prav nobeden (niti S ali JCW) pa nima kompresorja. Ravnotako noben od teh motorjev nikoli ni bil v Ford Focusu. Razlika med 1.6 N/A in 1.6 turbo je poleg turbine (logično) tudi v tem, da ima turbo verzija direkten vbrizg.
Sicer pa so ti motorji eni izmed slabših bencinarjev tistega časa nasploh, vsaj če mene kdo vpraša (mogoče sem preveč subjektiven, ker jih sovražim iz dna duše). Pijejo olje (1L/1000km ni nič posebnega tudi pri nizki kilometraži), veriga pa je potrošni material (dobra stran tega je, da je menjava hitra in cenovno ugodna). Turbo varianta ima zaradi direktnega vbrizga probleme z mašenje sesalnih kanalov glave.
Aja, da ne bom samo kritiziral ... super avto za vozit, bi ga imel takoj za fun car, ampak s takimi motorji - ne hvala.
Bom podal le nekaj dejstev, ker je bilo napisanih cel kup nepravilnosti. Pri letnikih, ki jih Dizzy gleda, gre za model R56. Bencinski motorji so 1.4 N/A, 1.6 N/A in 1.6 turbo, vsi so od PSA, prav nobeden (niti S ali JCW) pa nima kompresorja. Ravnotako noben od teh motorjev nikoli ni bil v Ford Focusu. Razlika med 1.6 N/A in 1.6 turbo je poleg turbine (logično) tudi v tem, da ima turbo verzija direkten vbrizg.
Sicer pa so ti motorji eni izmed slabših bencinarjev tistega časa nasploh, vsaj če mene kdo vpraša (mogoče sem preveč subjektiven, ker jih sovražim iz dna duše). Pijejo olje (1L/1000km ni nič posebnega tudi pri nizki kilometraži), veriga pa je potrošni material (dobra stran tega je, da je menjava hitra in cenovno ugodna). Turbo varianta ima zaradi direktnega vbrizga probleme z mašenje sesalnih kanalov glave.
Aja, da ne bom samo kritiziral ... super avto za vozit, bi ga imel takoj za fun car, ampak s takimi motorji - ne hvala.