Jaz bi tudi jajca prelagal, samo to strašno boliHAHAHA, skoda da se nisem jaz spomnil tega. Jajca prelagat.
Jaz bi tudi jajca prelagal, samo to strašno boliHAHAHA, skoda da se nisem jaz spomnil tega. Jajca prelagat.
Samo vprašam: pri avtu, ki je nov stal verjetno več kot 100k €, je pri manj kot 100k km ribnil motor?Hahahaha. Zadel nisi niti 1 stvari. Niti 1. Lahko dokažem, ti pa bluziš samo da bi sam sebe potolažil, da moraš polizdelek vozit. In ne za zadaj vozit se kupi maybacha ali 760Li ali Phantoma, ne pa nepodaljšano verzijo. Avto je imel krepko manj kot 100kkm, je slovenski, od prvega lastnika, motor, turbine in injektorji pa so imeli prevoženih 20 km.
Samo vprašam: pri avtu, ki je nov stal verjetno več kot 100k €, je pri manj kot 100k km ribnil motor?
Softi vsakič kupi ko sprašuje. Ko prodaja pa nič ne pove.
Oprosti izrazu, ampak nisem vedel, da je tud bimmer za 150 k € še vedno jajc.Jp. Del adrenalina imeli so neke težave zaradi eko zahtev. Ne vem sicer točno al je ribnil al je pil nenormalne količine olja. Turbine znotraj V bloka. In potem v kombinaciji s start stop sistemom zaradi ekologije seveda smrt. Sicer se je kao reševalo z električnim hlajenjem turbin po izklopu ampak očitno ni bilo dovolj, če se ni pazilo in se je hladnega teralo in vročega ugašalo.
Avto nov je bil nekje 150k eur.
Oprosti izrazu, ampak nisem vedel, da je tud bimmer za 150 k € še vedno jajc.
Pa sem se smejal bratu, ko mu je pri 31 k km ribnil motor, list price avta 73 k.
A so naknadno vsaj rešili to težavo ali zdaj trepetaš, če boš vročega ugasnil?
Pa da ne bom čisto off: večkrat se peljem v zadnjem Vju 4-matic, dodatne opreme za ene 18k €, pa sem nad sedeži in občutkom v vožnji bi rekel kar razočaran. Kvaliteta nič boljša kot v Sharanu ali Alhambri.
Res pa je, da nisem ravno pristaš kombijev in SUVjev.
Pa da ne bom čisto off: