multivan 5 generacija

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Gumbov za na volan je pa zmanjkalo?
Motor je ze bil vpoklican {dieselgate, predvidevam da pade notri)?
Ne vem koliko sedez rabis, ta jih ima 7
 

dentex

Guru
20. sep 2007
2.756
648
113
Zemo, pa sej sva se zanč pogovarjala, obstaja sam ena verzija, ki je uporabna V220/250d XL 4 matic
Ostalo so približki
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja, pa gume boš na V-ju menjaval na dobrih 10.000km. Poznam dva lastnika teh novih V-jev. Menda je to normalno. Med 10-15k garant. Aja pa oba V-ja se vozita bolj ali manj prazna.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.115
1.055
113
Kakšna pa je to Highline oprema?
A pozna govorne ukaze, al zakaj ima na volanu samo en gumb (tistega za hupo)?

Kakšna pa je potem šele Rabbit oprema?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
je to resno?
velika ovira je, da V v AC ne dobiš na test za dan, bog ne daj vikend.
Resnica ali šala, tega ti ne pišem tukaj gori zato ker imam viška časa ali ker bi bil plačan za prisotnost v posameznih temah. To je podatek iz prve roke od človeka s katerim sem vsak dan na kavi in od človeka ki ga videvam vsaj 3-4x na teden. Prvemu so na enem Autocommercu prvo 3x delali optiko, na koncu pa so mu rekli da naj ne komplicira in naj vzame kakšne kitajske gume da prvo sezono je itak vsaka guma dobra da škoda Continentalk ali Michelink. Ta drugi pa je prav tako rekel da zelo težko naredi 15.000km z enim setom, da mora res pazit, sploh po raznih krožnih jih menda žre kot maslo. Ampak njemu se pa to zdi normalno da tak voz z 2 tonama požre gume v eni sezoni, pravi da se mu ne zdi sporno. Daj se še sam malo pozanimat drugje. Ni pa verjetno naključje da obema ki jih poznam žre gume? Imata pa oba V250 4m. Aja pa kot sem rekel, pretežno se vozita z avtom sama ali pa notri 2-3 ljudje. Skratka osnova nakupa tega kombija je bila prevoz familije kajti eni vseeno s temi luskuznimi kombiji vozijo material.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Že Viano in Vito sta žrla gume spredaj, pomanjkljivosti pa niso odpravili na V klasi, čeprav se slednji lepše pelje po ovinkih.
Na Vianu se sicer da s pazljivim kolobarjenjem podaljšati življensko dobo seta proti 30.000km, a čudežev ni pričakovati.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Že Viano in Vito sta žrla gume spredaj, pomanjkljivosti pa niso odpravili na V klasi, čeprav se slednji lepše pelje po ovinkih.
Na Vianu se sicer da s pazljivim kolobarjenjem podaljšati življensko dobo seta proti 30.000km, a čudežev ni pričakovati.

Ja, pa da se 10 na uro pelješ čez krožnega ter s polovično hitrostjo čez ostale ovinke? :rolleyes:
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Že Viano in Vito sta žrla gume spredaj, pomanjkljivosti pa niso odpravili na V klasi, čeprav se slednji lepše pelje po ovinkih.
Na Vianu se sicer da s pazljivim kolobarjenjem podaljšati življensko dobo seta proti 30.000km, a čudežev ni pričakovati.

Na 30? :valjamse:

Da lahko potem vsako jesen in pomlad kupim nov set gum? :))
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Resnica ali šala, tega ti ne pišem tukaj gori zato ker imam viška časa ali ker bi bil plačan za prisotnost v posameznih temah. To je podatek iz prve roke od človeka s katerim sem vsak dan na kavi in od človeka ki ga videvam vsaj 3-4x na teden. Prvemu so na enem Autocommercu prvo 3x delali optiko, na koncu pa so mu rekli da naj ne komplicira in naj vzame kakšne kitajske gume da prvo sezono je itak vsaka guma dobra da škoda Continentalk ali Michelink. Ta drugi pa je prav tako rekel da zelo težko naredi 15.000km z enim setom, da mora res pazit, sploh po raznih krožnih jih menda žre kot maslo. Ampak njemu se pa to zdi normalno da tak voz z 2 tonama požre gume v eni sezoni, pravi da se mu ne zdi sporno. Daj se še sam malo pozanimat drugje. Ni pa verjetno naključje da obema ki jih poznam žre gume? Imata pa oba V250 4m. Aja pa kot sem rekel, pretežno se vozita z avtom sama ali pa notri 2-3 ljudje. Skratka osnova nakupa tega kombija je bila prevoz familije kajti eni vseeno s temi luskuznimi kombiji vozijo material.

v LJ ni in ni šlo. celo ponudbe ni ratalo spisat po treh klicih sem odnehal. po 9 mesecih so me klicali ali me še zanima.
imam soseda na hribu z 250 4m in ga vprašam. sem pa govoril z dvema, ki furata vip prevoze in nista jamrala, nisem pa tudi direkt vprašal. ac ima seaj par primerkov 220 z cca 30kkm. poskusim najti čas in preveriti gume.

multi ali v? multi ma super vrtljive seže, to je pa tudi več ali manj vsa prednost. vsaj v mojih očeš. space od renoja ima vrtljive sedeže in zadnje solo naslone, kot v. sam reno.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kaj ti naj rečem, kupi pa vidi. Kaj misliš multi ali v? Ne štekam? En vem da ima zadaj obične sedeže, drugega pa nisem od znotraj videl. Je pa ta V250 nek "Edition", mislim da je bil nekih 85k. Ni da ni, razen ti fensi sedeži vrtljivi falijo...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Aja kar se pa tiče VIP prevozov sicer ne vem za kakšno namembnost ti kupuješ V-ja ampak VIP prevozi ki pretežno furajo folk od letališč do hotelov in obratno in so 95% časa na avtocesti po omejitvah in pri konstantni hitrosti niso ravno neka referenca za obrabo gum. V takšnem režimu mislim da gume še najmanj žre.