MTL stil vožnje

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.549
10.768
113
Mah desjtvo je da se večji udobnejši avti lepo peljejo tudi 140+, kaki dizelaši za rajo pa lepše tišje gredo pri 120, pač jaz se vozim tako kot avtu in glasnosti najbolj paše. Da sem sam najmanj obremenjen.
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
hitrejša vožnja pomeni več stresa in večjo nevarnost.
avto mi pa tudi malo ropota pri višji hitrosti. ampak počasi vozim predvsem zato, ker je manj stresno, kot pa neka alter dinamična vožnja.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz pa raje hitro peljem, mam sam pod kontrolo in glede na to, kakšne gluposti folk počne na cesti, želim, da je vedno tako. Nič se ne prilagajam kakim čudnim tempom (jadranju), bremzanju po nepotrebnem ipd. in to prihrani za moje pojme gorivo in živce, pa tudi bolj se varno počutim, če prehitim, kak čudno vozeč avto na cesti, sploh za vikende zvečer se najde kak sumljiv.

PS. Ko kar veliko prehitevam me pa na rit posede to, da na regionalkah vsak tadrugi dela neke bedarije, da mu avto uide na moj pas in se moram odmikat in pazit, da me ne butne. Kako je to mogoče, da se tak velik procent ni sposoben držat svoje vožnje ali pa so tako zdolgočaseni za volanom, da morajo buljit avto v ogledalu ko gre mimo? To se je pred leti veliko manj dogajalo, zdaj pa kot da vsak drugi želi blokirati prehitevanje.
bonk.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.268
1.903
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
ga moram prehitet, čez kilometer pa spet prehiti in pred tebe in spet zmanjša. Zdaj vidim, da gre za "varčneže" ki jadrajo klance. Še enkrat, da se vam da. Z enim takim sem ene dve leti po terenu hodil.

Tovrstni jezdeci nimajo nikakšrne veze v varčno vožnjo, ker niti ne znajo spremljat koliko jim avto kuri, niti kako imajo porabo....ker tudi vozit ne znajo. Takim jaz pravim da miselno odjadrajo drugam...potem vsake toliko se zdramijo, pohodijo gas in nato spet počasi plavajo...tja nekam..vmes noga počasi popušča gas (števca itak ne spremljajo).
Če imaš srečo in držiš neko kontstano hitrost jih imaš stalno pod nogami....zdaj pa...imaš dve možnosti...da konkretno zmanjšaš (in ga spustiš naprej...samo ga slej kot prej spet nabašeš) ali pa za nekaj časa konkretno pospešiš, da se ga losaš (lahk pa deco vprašaš če jih scat tiši...
wink-1.gif
in zapelješ dol na prvem počivališču).
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
KSZ
Kako je sedaj z dajanjem v prosti tek pri avtomatiku? A je to res škodljivo?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
zakaj bi to počel?
s klanca dol pač motor zavira in je poraba enaka nič,
v določenih pogojih (hladno olje menjalnika ipd., določen rahel klanec navzdol) celo sam da v prosti tek (obrati so enaki prostemu teku) in potem spet "sklene" pretvornik navora
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.825
5.933
113
hondi
Citat:

s klanca dol pač motor zavira in je poraba enaka nič,
V prostem teku ima motor porabo prostega teka (cca 0.5 l /uro).
Razen če ima kdo kers, potem zna v vožnjo po klancu navzdol še kaj pridobiti.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
I see your point ;-).
Bolj kot samo "varčevanje" me zanima golo dejstvo: prestavljati v prosto tek (in iz njega) med vožnjo: ročni in avtomatski.
A je to lahko res problem in če je zakaj? Torej bolj malo debata na to temo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.268
1.903
113
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
ful ma pa to smisel, na koncu si itak na prvem semaforju skupaj.

To moja soseda pravi, vozi 30 let starega fičeka, stara je prek 80..pelje pa tam ..do maks 50 km/h..in ko jo prehitevajo reče: Ti kr' derkej, na semaforju bova pa vkp!.

(itak, da ona pride do semaforja se ta že vrašča od opravkov
evil.gif
)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.549
10.768
113
šolski primer enga s staro yoto celico sivo (mb table?) cik cak, nabijanje v obrate in ta scena. najhitrejši na vasi.
To je dinamik.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Ja seveda, dinamična vožnja je daleč od opisanega. Opisuješ divjaka, agresivca in ne dinamika.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.487
113
Za moje pojme je dinamik tisti, ki spelje ob zeleni luči, se spoka čimhitreje iz križišča, ker ve, da so za njim še ljudje, ki bi radi še to zeleno skozi, pohodi gas v poden v potrebni prestavi za max pospešek svojega avta ko: prehiteva, se vključuje na AC, ko začne vožnjo na začetku ceste, kjer je zeleni val in podobno.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ne, to je normalna vožnja.

nekak na alterju ne...tukaj se zacne pogovor pri tem ali dat avto na avtocesti v ler in jadrat, se vozit po avtocesti z 90-110 hitrostjo, pa se podobne neumnosti..pri vsem skupaj pametujejo MTL recimo, da ima nad avtom isto kontrolo c leru ali brez lera, ko pa je jasno da imas dosti manj nadzora nad avtom ce nimas v brzini...obcutek je povsem drugacen..no res pa je da pri 90 ni vazno al v leru al brez....normalna voznja na alterju je da vozis na standgasu, pri tem pa se kao vse prehitevas...
 

LatkaGravas

Pripravnik
26. maj 2015
266
0
16
Pri kritičnih situacijah - torej zaviranje na polno, hitri manevri izogibanja, morda celo lovljenje avtomobila zaradi zdrsa sprednjega ali zadnjega dela - v vseh teh primerih moraš stisniti sklopko (samo v prvem še zavoro). Tako da če je avto v prostem teku ni prav nič narobe - in po primernem klancu na AC gre 130 in več; ko gre manj, daš v prestavo in dodaš plin.