Fajn bi bilo, da daš kakšen link. Poglej si tudi post od Gargy-a. In pa seveda dinamični žarometi novih Audijev in recimo Mondea spredaj. Potem je vse to za dol s cest. In ja, mi je jasno, da ne deluje na istem principu, ampak je zadeva izredno podobna. Tudi v tem primeru se uporablja samo telesa za smernike, ostalega nič.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ker ne bo opravil tehničnega, ker dvomim, da naši organi oz. homologacija dovoljuje tako utripanje smernikov
Ni point v tehničnem, temveč če je nekaj nelegalno, potem sam takega stranki ne bom izvedel brez opozorila (pisnegaCitat:
Uporabnik Hondi pravi:
je pa res, da bi moral na tehničnem imeti smolo (beri: nekaj let itak ni tp)
To vse drži. Recimo za Golf 5 imam pri US smernikih tole napisano: uporaba smernikov v funkciji parkirnih luči (nastavitev je v Sloveniji prepovedana)Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
v VCDS kot dobro veš, lahko nastaviš tudi, da ti smerokaz deluje kot parkirna žarnica spredaj - v kar dvomim, da je po predpisih, kaj šele, da bi s tako nastavitvijo smel priti čez tehnični pregled
enako je z nastavitvijo, da se ti ob smerokazu prižge na isti strani poleg tudi meglenka
hočem reči, ljudje, ki delajo že leta z VAG COM oz VCDS te nastavitve poznajo, pa jih zaradi zakonskih omejitev strankam raje niso izvajali
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
... Imam en zelo lep primer, ki bi bil strogo zakonsko sporen, ampak ni, ker je zadeva pravilno izvedena. Za dokaz imam kar nekaj strank (vključno z mano), ki so šle mirno čez tehničnega (različne tehnične organizacije, ne le pri eni) in niso imele nobenih težav s policisti. ...
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zanimiva analogija, ampak po mojem mnenju ni ustrezna.
Spregledal si namreč del S PRAVILNO NASTAVLJENO ZADEVO. To glede tehničnih je seveda samo potrditev in ne dokaz. Ni pa bilo par mandeljcev, ampak je ta številka kar konkretna.
Kakorkoli, stranke so krepko zadovoljne, nimajo težav, vedo pa tudi ne, da jih primerjate z lopovi.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
moje mnenje je, da si rahlo pristranski, saj dobiš za tako nastavitev denar oz. živiš od tega
dejstvo je, da homologacija za ta audi za slovenijo ni bila izdana s takim utripanjem smerokazov - sem skoraj prepričan v to
Dosti podobna je zadeva, če vgradiš dodatni modul, ki je približek te zadeve:
http://shop.cetecarcoding.de/de/semi-dynamisches-blinken/semi-dynamisches-blinkermodul-audi-a7-4g
točno spodaj piše "Nicht im Bereich der StVO zugelassen." Le zakaj?
Primerjava s tovarniškimi dinamičnimi žarometi itd. je vse prej kot na mestu in je za "legalnost" takega prekodiranja neustrezna.
Zadevo sem videl v živo in jaz osebno si ne bi nikoli tega prekodiral na tako utripanje (CP Kranj ), ampak to je pač moje osebno mnenje.
Kdo je začel z VAG COM ali pa recimo EVC testerjem, ki je bil leta 2003 na primer "kopija" VAS 1551 in je tata-mata kar se tega tiče v Sloveniji na VAG avtih, je precej znano. Tudi komu je PORSCHE vozil avte rihtat skupaj s preostankom SLO vag mojstrov (topel ne vžiga) daljnega 2002, ker sami niso znali zadeve zrihtat (še ni bilo tovarniškega popravka mape itd.)
Drugače pa dokler bodo stranke si nimaš kaj belit glave, če eni vrtijo števce oz. jih nastavljajo na željo stranke potem tudi VCDS prekodiranja/nastavitve niso sporna.
kar trg potrebuje, to tudi dobi, tako ali drugače
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Če si nekaj zaželiš in je opcija, da se zadeva naštima, se pač poišče nekoga da to naredi. Ta, ki to dela, nina njemu da se gre razsodnika ali je zakonsko sporno, je problem z vidika tehničnega pregleda..itd itd... To je pač riziko lastnika avta. V kolikor ne gre čez tehničnega moraš sam poiskat rešitev.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
moje mnenje je, da si rahlo pristranski, saj dobiš za tako nastavitev denar oz. živiš od tega
dejstvo je, da homologacija za ta audi za slovenijo ni bila izdana s takim utripanjem smerokazov - sem skoraj prepričan v to