Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa poglej to zadevo še z ene plati, ko že praviš da ne spreminjaš bita...
Dejansko kršiš licenčna pravila, saj omogočaš stvari, za katere uporabnik nima plačane licenčnine. Torej si dejansko "shekal, spiratiziral" programsko opremo v avto.
Če zadevo pogledaš še s tega zornega kota... Dovolj dolgo si delal v tem ,da vem da se strinjaš da ima point...
Drži, ampak moramo biti natančni. V članku (sicer sem ga na hitro preletel) se piše o tuningu, itd. torej tam seveda spreminjaš bit-e. Recimo v primeru prilagoditev pa do tega ne pride. Rešitev za podjetje je enostavna: naj naredi to tako, da boš moral spreminjati bit-e, potem se bodo pa lahko šli copyright. Ker to, da ti samo nekaj vključiš, kar sam program v osnovi omogoča, pač ne more biti kršenje copyright-a.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
če vrže gor avtorske pravice je to to. Copyrihgt in konec.
Ni naključje. Money rules, tam je pač zakonodaja bistveno bolj pod vplivom velikanov in njihovih dobro plačanih lobistov, kot pa v EU. Zato to tam začenjajo. Ne zato, ker so bolj dojemljivi za kršenje copyright-a.Citat:
Pa verjetno ni naklučje da začenjajo s tem na USA tržišču
A to misliš toleCitat:
Uporabnik Hondi pravi:Na primer sam sem na passatu 2001 uredil dvig/spust stekel z originalnim daljincem na original elektroniki, kar se (še danes) ne da vklopiti s kodiranjem ali kakorkoli v VCDS.
No, še en primer in takih primerov je žal ogromno. Zato mora biti DPF regeneracija po mojem mnenju samodejna.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
- DPF ja SAJ LUČKA OPOZORI najprej rumeno, potem šele rdeče. tričetrt folku to ne pomaga, saj ne peljejo na pregled napake niti, ko sveti rumena lučka za motor. Pomagala bi le "old school" boksarska rokavica a'la Tom & Jerry.
Primer: A4 2.0 TDI CAGA motor se prižge rumena lučka za motor, stranka vozi in vozi naprej. Potem rumena za dpf in rdeča za dpf, avto ne vleče več.
Razlog: okvara elektronske dušilne lopute, ki je posledično zaradi nezmožnosti regeneracije (pripiranje dušilne lopute ni možno) vodila v zabit DPF (vrednost 28g). Po menjavi lopute in prisilni reg je padlo na 12, po vožnji na 6g
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ja dvig spust se takrat ni dalo z VCDS oz. spec. program, kjer si spremenil bite v komfortni elektroniki
Če se danes to da z VCDS, ne vem.
pozabljaš na fovšijo ;-)Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Kar se tiče tuninga: v Sloveniji je delovala podružnica podjetja SKN iz Nemčije, vsi programi tako power kot tudi eco tuning (tudi za kamione) so bili TUV certificirani. Če lahko v Nemčiji preprogramiraš krmilno elektroniko (mapiranje) in celo TUV certificiraš, kje je problem?
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ena od stvari, ki govori vprid ročno sproženi regeneraciji je ta, da voznik običajno ve na kako vožnjo gre. In če se mora zapeljat samo 2-3 km pač ne sproži regeneracije, če si pa vzameš čas ali pa greš na 20-30 km vožnje je potem pravi čas za regeneracijo dpf filtra, ker se je motor toliko ogrel, da bo šla regeneracija zaradi dolžine poti gladko skozi.
Kater je ta znak?Citat:
Uporabnik mtl pravi:
No, pri trenutnem vem po enem znaku, ampak ni panike, ker me vedno preseneti nekje na pol poti, traja pa par minut. Torej ima več kot dovolj časa, da stvar spravi skozi.
Priporočeno prestavo mi javlja eno nižjo kot običajno.Citat:
Uporabnik boc pravi:
Kater je ta znak?Citat:
Uporabnik mtl pravi:
No, pri trenutnem vem po enem znaku, ampak ni panike, ker me vedno preseneti nekje na pol poti, traja pa par minut. Torej ima več kot dovolj časa, da stvar spravi skozi.
Citat:
Uporabnik boc pravi:
BTW: a v tisti vožnji v linku se je regeneracija kaj sprožila? ;-)
[cenzura] je bil tvoj foter, pa izdelek mu je tudi originalen uspel...Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In še odgovor Vincentu...
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Pa goljufija zavarovalnice in države...
Citat:
Uporabnik boc pravi:
V SLO je potrebno (pametno/inovativno/...) stvar zatreti ze v kali (ker je problem to in ono in drugo, ...) namesto, da bi se stvar in probleme pravilno uredilo.
Bi vsi imeli dovolj (no eni itak ni nikoli dovolj) in boljše živeli.
Citat:
Uporabnik boc pravi:
V SLO je potrebno (pametno/inovativno/...) stvar zatreti ze v kali (ker je problem to in ono in drugo, ...) namesto, da bi se stvar in probleme pravilno uredilo.
Bi vsi imeli dovolj (no eni itak ni nikoli dovolj) in boljše živeli.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
You don't simpy get it.. kaj ne? Vseeno je če se firma nemarno kopa v denarju, če vrže gor avtorske pravice je to to. Copyrihgt in konec.
Kaj si ti kot balkanjeros misliš je pa čisto vseeno in irelevantno. Pa verjetno ni naklučje da začenjajo s tem na USA tržišču, raja tam je vseeno bolj dojemljivaglede kršenja avtorskih in intelektualnih pravic. Verjetno so krive tudi stimulacije (v obliki kazni)...
Meni osebno dol visi če pohekate vsa računala avta kakor vam je ljubo. Pa naložite fuc.kin.g Solaris, SLES ali RedHat gor. Nima veze. Samo v primeru okvare in nesreče ki so psledica teh dejanj tudi prevzemite odgovornost.
To je moj komentar na moj pogled.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik boc pravi:
V SLO je potrebno (pametno/inovativno/...) stvar zatreti ze v kali (ker je problem to in ono in drugo, ...) namesto, da bi se stvar in probleme pravilno uredilo.
Bi vsi imeli dovolj (no eni itak ni nikoli dovolj) in boljše živeli.
globoka, ampak se strinjam 100%