MTL be prepared!

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To pa res...

Diagnostika odlično deluje, DPF čiščenje lahko sprožiš, resetiraš servisne intervale ipd.

Pri teh novih kripah je to nujno, da spremeniš vsaj 10 motečih zadev, kar se elektronike tiče. Si pa želim vklopit zadnje luči ob uporabi avtomatskih DLR, kar pa ne morem z BMWhat, bo pa šumi danes zrihtal.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Se pardoniram. Cena 4k bi naj bila za Tiguana, za Macana pa 7k. Vsaj tako je trdil uporabnik Apachi. Ne dam pa roke v ogenj za to kar piše.

Evo njegov prispevek:
...
Apachi kot referenca?
Resno?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.742
5.900
113
Saj sem rekel... ne dam roke v ogenj. Pa ne poznam ga, in nimam ustvarjenega psihološkega profila o njem.
 

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
Z snemanjemin debato je seveda trajalo malce dalje...fajn je blo v vsakem primeru. Sem pa spet nasel ene zadeve, ki bi jih imel vkljucene. Ko sodelavec dobi svoj novi avto se bomo slisali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
to pa je članek brez kakršnekoli osnove

kdor pozna PASS-THRU protokol ve o čem govorim
jasno ker po Uredbi o skupinskih izjemah z EURO 5 in PASS-THRU protokolom se morajo proizvajalci vozil nekako branit, saj izgubljajo servisno dejavnost, ki jim je glavni vir dohodka. S prodajo novih vozil se zasluži bore malo.

Kar se tiče MTLja kolikor vem je iz IT preklopil uspešno na automotive področje in izkorišča dodatne funkcije, ki jih omogoča določena elektronika/oprema - kar se mi ne zdi sporno

Ta članek ima osnovo, ampak se nanaša izključno na ZDA.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
DPF čiščenje lahko sprožiš,

Zakaj je to dobro (oz. kdaj je to dobro sporžiti) ?
A sama vgradna "elektronika" ne naredi to (dovolj dobro) avtomatsko?
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Ena od stvari, ki govori vprid ročno sproženi regeneraciji je ta, da voznik običajno ve na kako vožnjo gre. In če se mora zapeljat samo 2-3 km pač ne sproži regeneracije, če si pa vzameš čas ali pa greš na 20-30 km vožnje je potem pravi čas za regeneracijo dpf filtra, ker se je motor toliko ogrel, da bo šla regeneracija zaradi dolžine poti gladko skozi.

Najbolj zoprno je, ko se ti po prvoženih 5-6 km sproži regeneracija, ti pa nimaš časa, da bi vozil avto toliko, da bi šla regeneracija skozi. Če to ponavljaš prevečkrat, potem imaš kmalu zamašen dpf filter.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Dejstvo je, da je avtomatika čisto ok, če se dizla uporablja za tisto, čemur je namenjen. Daljše vožnje. V tem primeru, ne rabiš popolnoma nič razmišljat o DPF-ju, ker sam naredi vse. Tudi, če se kdaj reg. ne izvede do konca to ne bo problem, ker se bo ob naslednji vožnji regeneracija izvedla. V kolikor pa imaš samo jajcanje po mestu, po možnosti še po 2 km, tako da je motor stalno hladen, potem se pa začne veselica. In takim tudi ročno proženje ne bo pomagalo, ker se več ali manj samo jajcajo po mestu in se bo filter slej ko prej zabasal.

PS: Delno se strinjam s tabo, da bi bilo dobro, če nič drugega, da avto opozori voznika, da se izvaja regeneracija. Tudi ročno proženje ne bi bilo slabo, ampak potem bi pa imel spet ene, ki bi na vsaki vožnji vneto pritiskali tisti gumb
grin1.gif
. Sam sem imel dva avta z DPF-jem in pri obeh nisem niti vedel (oz. me ni zanimalo), kdaj se regeneracija izvaja.
No, pri trenutnem vem po enem znaku, ampak ni panike, ker me vedno preseneti nekje na pol poti, traja pa par minut. Torej ima več kot dovolj časa, da stvar spravi skozi. Števec neizvedenih regeneracij pa je bil do sedaj vedno 0 (preverjam občasno spotoma, ko kaj preizkušam na avtu
grin1.gif
).
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Poglej. recimo, da je toleranca zamašenosti filtra recimo 10%, kar znese recimo 50-100 km.
Dobro, bi bilo naprimer, če bi imela lučka 2 stopnji.
1 stopnja priporoča se regeneracija
2 regeneracija je nujna in se bo če ne drugače pač avtomatsko sprožila.

Zdaj pa sledeče. Recimo, da se mi pojavi lučka na 1 stopniji. Pred mano je pa 5 kratkih voženj recimo po 5 km. Potem pa vem, da bom šel na daljšo vožnjo. Ker jaz vem, da bom šel na daljšo vožnjo avtomatika, ki nadzira zamašenost filtra pa tega ne more vedet. Zato bi lahko po tistih kratkih vožnjah komot sam sprožil regeneracijo filtra. Ne pa da se mi regeneracija vklaplja 3 x zapored v kratkih furah, jaz pa si tist trenutek ne morem privoščiti daljše vožnje, da bi regeneracijo speljal do konca.

BDW pri meni se regenarecija sproži in zaključi v prevoženih cca 20 km od mrzlega starta motorja. Recimo od doma do službe (prevozim nekako 1/2 obroča okoli Ljubljane pa je)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Prej lahko lepo preveriš stanje DPFja in predno se naredi piz*** ukrepaš.

Pri enih DPF in vse skup pač malo bolj jeb**, pri drugih pa odlično dela in ne rabiš nič tikat. Pri meni je blo tko, da ne bi blo treba nič tikat, samo sem prepozno ugotovil.
tongue-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Kot sem napisal, se delno strinjam s tabo. Ampak, ko pomislim, kdo vse vozi avto je pa to no go (ravno ta teden sem na AC reševal gospodično, ki je ostala brez nafte; lučka ji je svetila najmanj 150km
grims-1.gif
). Zadeva mora biti avtomatizirana.
Itak pa večina avtov ima dvostopenjsko lučko (samo, da deluje malo drugače kot ti predlagaš
wink-1.gif
):
dpf.jpg


In še enkrat: dizel je za dolge fure, potem ne rabiš nič tikat. Za jajcanje pač vzameš bencinarja: je cenejši, so pa tudi zelo varčni. Sploh je razlika v primerjavi z dizlom pri jajcanju po mestu dokaj majhna, ker dizel rabi še enkrat dlje, da pride na optimalno temperaturo.

Ti si pa dejansko ravno nekje na meji s svojo relacijo. Dizel se ti pozimi ravno segreje po 10 km, zato se potem lahko regeneracija v miru izvede v naslednjih kilometrih.

Je pa dobro to, da so ravno DPF-ji dali precej ljudem mislit, da dizel pa le ni za jajcanje po mestu in jih kar nekaj poznam, ki so sedaj presrečni z bencinarjem. Odpadlo je zmrzovanje pozimi, hkrati pa je avto bistveno bolj agilen v primerjavi z dizlom. Pa hrupen tudi.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Predvidevam, da nimaš senzorja za svetlobo, ker sicer bi imel to že vključeno. V tem primeru se da nastavit CH, LH pa ni možno.
Sicer pa pri tem modelu nastavim običajno še kar nekaj koristnih zadev:
- cornering lights
- prednje meglenke ob vzvratni prestavi (zgolj če so vključene zasenčene luči)
- XDS zapora diferenciala
- Hill Hold - možno na zelo redkih
Potem so pa še ''fajn'' funkcije, ki nimajo ravno zelo koristne vloge
grin1.gif
(recimo dial staging, itd.).
Več si pa lahko pogledaš tukaj:
Vključitev dodatnih funkcionalnosti: VW Golf 6, Škoda Octavia 2 FL, Seat Leon 2 FL, Seat Altea 2 FL, Audi A3 8P FL
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa poglej to zadevo še z ene plati, ko že praviš da ne spreminjaš bita...
Dejansko kršiš licenčna pravila, saj omogočaš stvari, za katere uporabnik nima plačane licenčnine. Torej si dejansko "shekal, spiratiziral" programsko opremo v avto.
Če zadevo pogledaš še s tega zornega kota... Dovolj dolgo si delal v tem ,da vem da se strinjaš da ima point...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa poglej to zadevo še z ene plati, ko že praviš da ne spreminjaš bita...
Dejansko kršiš licenčna pravila, saj omogočaš stvari, za katere uporabnik nima plačane licenčnine. Torej si dejansko "shekal, spiratiziral" programsko opremo v avto.
Če zadevo pogledaš še s tega zornega kota... Dovolj dolgo si delal v tem ,da vem da se strinjaš da ima point...
Imaš legitimen pogled na zadevo, vendar se z njim ne strinjam iz večih razlogov. Ne bi pa o tem polemiziral javno.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
- SJTV1 ima prav, članek se nanaša na USA- pravilno
- MTL kot človek iz računalniških vod spretno uporablja "long coding" variante, ki jih omogoča oprema, predvsem VCDS. Zadeva je znana že precej časa, pohvale, da se jo je en spravil udejanit kot storitev in jo pač trži. Je pa znano, pri katerih osebah se je to dalo urediti že več let nazaj. Na primer sam sem na passatu 2001 uredil dvig/spust stekel z originalnim daljincem na original elektroniki, kar se (še danes) ne da vklopiti s kodiranjem ali kakorkoli v VCDS.
- DPF ja SAJ LUČKA OPOZORI najprej rumeno, potem šele rdeče. tričetrt folku to ne pomaga, saj ne peljejo na pregled napake niti, ko sveti rumena lučka za motor. Pomagala bi le "old school" boksarska rokavica a'la Tom & Jerry.
Primer: A4 2.0 TDI CAGA motor se prižge rumena lučka za motor, stranka vozi in vozi naprej. Potem rumena za dpf in rdeča za dpf, avto ne vleče več.
Razlog: okvara elektronske dušilne lopute, ki je posledično zaradi nezmožnosti regeneracije (pripiranje dušilne lopute ni možno) vodila v zabit DPF (vrednost 28g). Po menjavi lopute in prisilni reg je padlo na 12, po vožnji na 6g

- na zgornji komentar glede garancije in nalepk na OBD konektorju pa samo komentar: to je debata za v peskovnik. Dandanes se gre v to, da mora biti po zakonu omogočen dostop do diagnoze in servisnih protokolov za servisiranje tudi znotraj garancijskega roka nepooblaščenim delavnicam, eni bi pa nalepke popali pa zaklepali OBD konektorje...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nima prav nič, ker če greš na BMW kodirat ne zaračunajo nič drugega kot delo - kodiranje.
tongue-1.gif