Mnenje: Bmw E60

MiKa

Batagel
15. jan 2008
361
0
16
MB
Do sedaj(po 200km) je poraba po BC 9 litrov, samo je bilo vmes malo šparanja(ata), malo pa testiranja do podna(jaz
grin1.gif


Aja, mi je pa bilo ful smešno, ko sem v 6.prestavi na AC pri 140 po plinu stisnil in je šlo v hrib, se km števec ni premaknil.
grin1.gif
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik MiKa pravi:

Aja, mi je pa bilo ful smešno, ko sem v 6.prestavi na AC pri 140 po plinu stisnil in je šlo v hrib, se km števec ni premaknil.
grin1.gif

Kot prvo čestitam za nakup avta
zmaga.gif


S tem pa te mislim nic slabega, ampak v tem tvojem zadnjem stavku si napisal to kar zakaj imam tako mnenje o 520i... Ampak vsak kupi kaj mu ustreza, glavno je da bo sluzil tvojim zeljam
zmaga.gif
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
340
31
28
Ta tema je res krneki. Sem vozil 520 in 545. Pri obeh se pelješ kot gospod, če hočeš biti hiter gospod, pač vzameš močnejšo verzijo. S 520 ni prav nič narobe, razen če hočeš biti vedno in povsod prvi.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Bebav oglas na stran, nisem vedel, da imamo toliko petic z 2.0 šestakom na foumu
hysterical-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Na tvojem mestu bi se tudi preprical, koliko stanejo za tak BMW redni servisi in kaj vse se zamenja
wink-1.gif



Citat:
Uporabnik MiKa pravi:
Eto, pri hiši nabavljamo tega BMW-ja, natančo 520i ali pa 523i in me zanimajo, posebej od kakšnega morebitnega lastnika, kakšne posebnosti o avtu ali splošno mnenje...sem že prebral teste po netu, samo direktnih izkušenj pa je bolj malo
cry12bpy.gif
...hvala.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Reden servis (torej Ölservice) pride 120 evrov. Menja se pač tisto, kar se menja ob oljnem servisu: olje+filter, prikop na tester, branje morebitnih napak, reset servisnega intervala in pregled vozila.

V Lj+bližnji okolici je 5 neuradnih mehanikov (s.p.), ki so šli stran iz Tehnouniona, ko je ta propadel; in vsi šraufajo samo BMWje, njihova delovna ura je nekje slabih 20 EUR.

Če te zanima še kaj, vprašaj
zmaga.gif
 

MiKa

Batagel
15. jan 2008
361
0
16
MB
V bistvu ni tistih klasičnih servisov na neko vnaprej določeno število prevoženih km ali pa časovno obdobje...na BC imaš vse napisano kdaj moraš it kaj menjat, ta pa prilagaja v odvisnosti od stila vožnje. Prodajalec je pa tudi rekel, da so rezervni deli in servisi smešno poceni...seveda, velja ako ne gre za kakšno konkretno okvaro, ki pa nikoli ni izključena, niti pri teh "premium" znamkah.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik MiKa pravi:
V bistvu ni tistih klasičnih servisov na neko vnaprej določeno število prevoženih km ali pa časovno obdobje...na BC imaš vse napisano kdaj moraš it kaj menjat, ta pa prilagaja v odvisnosti od stila vožnje. Prodajalec je pa tudi rekel, da so rezervni deli in servisi smešno poceni...seveda, velja ako ne gre za kakšno konkretno okvaro, ki pa nikoli ni izključena, niti pri teh "premium" znamkah.

Moje izkušnje ravno niso da so servisi smešno poceni... Za 530dA na pooblaščenem servisu, je kontrolni servis in servis (menjava tekočin, kakih zavornih ploščic...) med 600 in 700 EUR.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.066
844
113
Honda Civic ~180€. (samo tekocine, normalni redni servis) Spet odvisno kako olje vzames.
 
Nazadnje urejeno:

MiKa

Batagel
15. jan 2008
361
0
16
MB
Razumljivo, če pa voziš dizla in vzdrževanje teh je, vsaj doslej, bilo vedno dražje...povem kako je rekel prodajalec, omenjal je pa znesek 150-200 eur.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik MiKa pravi:
Razumljivo, če pa voziš dizla in vzdrževanje teh je, vsaj doslej, bilo vedno dražje...povem kako je rekel prodajalec, omenjal je pa znesek 150-200 eur.

Pa sej zdaj ima BMW da ko kupiš avto imaš 5 let brezplačne servise. Razen če to ne velja za vse modele...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik MiKa pravi:
V bistvu ni tistih klasičnih servisov na neko vnaprej določeno število prevoženih km ali pa časovno obdobje...na BC imaš vse napisano kdaj moraš it kaj menjat, ta pa prilagaja v odvisnosti od stila vožnje. Prodajalec je pa tudi rekel, da so rezervni deli in servisi smešno poceni...seveda, velja ako ne gre za kakšno konkretno okvaro, ki pa nikoli ni izključena, niti pri teh "premium" znamkah.

Moje izkušnje ravno niso da so servisi smešno poceni... Za 530dA na pooblaščenem servisu, je kontrolni servis in servis (menjava tekočin, kakih zavornih ploščic...) med 600 in 700 EUR.

Seveda sem pisal cifre za neuradne BMW specialiste
zmaga.gif
Uradni servisi osnovnega rednega servisa pod stotimi starimi jurji ne delajo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik MiKa pravi:
Razumljivo, če pa voziš dizla in vzdrževanje teh je, vsaj doslej, bilo vedno dražje...povem kako je rekel prodajalec, omenjal je pa znesek 150-200 eur.








zakaj bi bil servis dizla drazji???Prakticno ista figa.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik elvir_vr6 pravi:
Tudi 520 ima 6. cilindrov....

Nočem pametovat ker o bmwjih nevem dosti, ampak zadnje generacije majo 4 cilindre.
Si pa nebi upal trdit.

Res je, face liftan E60 520i je 4 valjni. 520i ki pa je bil v pred face lift modelu pa je bil 6 valjni, vendar so ga po 1 letu odstranli iz ponudbe.