Menjava motorja in papirjev

alennovak

Zelenc'
17. jul 2014
8
0
1
Rad bi dal v Golf 2 1,6 disel drug motor in sicer VR6 zanima me kaj mi je vse potrebno za dokumentacijo da dam na papirje da je vr6 ne pa 1.6D
confused-1.gif
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Homologacijo boš sigurno moral nardit, ni slabo, da imaš še papirje od novega motorja, pa najbrž še potrdilo o strokovni vgradnji pa nadgradnji zavornega sistema... najbolje do pokličeš na tehnične pa tam zahtevaš kakšnega majstra, da ti lepo razloži. Vem pa da so fantje že dajali vr6 v g2. Malo pobrskaj, jaz se uporabnika res ne morem spomnit, mislim p da je iz Celja. Upam, da si iz mojega besedčenja pobral kaj pametnega
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.377
5.651
113
Najprej se pozanimaj pri kakem ki je to že delal...pa da potem z vsem prideš na LPP

Ker če boš njih spraševal bodo samo komplikacije! Ker ti bodo postavl polhno dodatnih zahtev za bv

Je kolega dajal v superba drug motor....ampak tam sta bla oba homologirana za to školjko

Se pozanimam!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.377
5.651
113
Evo:
Citat:
rabš papirje od auta pa račun od motorja oz papirje od auta iz katerga si ga vn uzeu pa potrdilo o profesonani ugradnji od uradnega mehanika pa € za plačat
nej gre na lpp ker najmn komplicerajo
če bo šel drugam bo moral met potrdilo iz uradnega servisa da so mu motor menjal
 

alennovak

Zelenc'
17. jul 2014
8
0
1
kaj pa po vašem mnenju se to splača delat? mislim menjat motor al bi bilo boljše da se že kup avto ki so drugi to delal???
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Pa vgradiš lahko samo motor, ki se je tudi serijsko vgrajeval v tak avto

Delati predelave, ko lahko kupiš tak avto, so brez veze, razen če boš delal sam, z veliko veselja in huh huh živcev, da to potem birokratsko urediš.
Ne pozabi, da bo potem dražja cestnina in zavarovanje
smile-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
papirje o strokovni vgradnji se da "kupit".
Najdet moreš človeka, ki se z vgradnjami oz samogradnjo ukvarja. Greš s tem avtom in vgrajeno mašino do njega, da pogleda, če res vse štima in se zmenta. Kr na pamet, brez da vidi kaj si ti šraufal ti sigurno ne bo dal štempla.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.729
6.624
113
motor že imaš?

če nimaš, bo mogoče boljša izbira katerakoli varianta 1.8 16v ali mogoče 2.0 16v
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.087
6.933
113
pri taščici
Tudi jaz ne vem zakaj vr6 v dvojko. Naj raje dodal polža h kakšnemu 16v. Bi dobil več z manj stroška najbrž. Če ne bo preveč konusnih filtrov tlačil na vrh havbe, na tehničnem sploh ne bo opazil turba in zadevo skozi spraviš brez birokracije.
A mu slučajno vr6 motor leži za steno že nekaj let? Ker vsaj pred desetimi leti so te šestake metali za tabo, samo če si ga hotel vzeti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.087
6.933
113
pri taščici
Dobi nekje solidnega 1.8T s pritiklinami pa imaš 150 serijskih konjev. Če ti bo to premalo ga zapelješ do moderatorja pa ti jih še kakšnih 50 doda za pameten denar. Na tehničnih si pa lepo modro tiho o menjavi motorja.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Na tehničnih je sedaj problem, ker če bo en opazil menjavo motorja na katermkoli tehničnem in to vpiše v računalnikm, bodo vsi to videli naslednjič in bodo seveda pozorni.

Drugače pa res rajše 1.8 ali 2.0 notri in turbo gor in lepo skriješ cevi pa modro tiho na tehničnem
smile-1.gif


Če se prav spomnim VR6 niso najbolj zanesljivi motorji za nadgradnje/predelave.
Tistih 170KM ali koliko imajo serijskih, sicer ni malo ni pa to dandanes nič takega, ko se vsak TDI odpelje mimo :D
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.087
6.933
113
pri taščici
Ja sploh pri navoru so tdi precej močnejši od vr6.
Naj kupi serijskega golfa 3 vr6 če že hoče imeti potratno, težko zverino, pa še drago registracijo plačevati.
Vr6 je imel 128kw oziroma 174 konjev. Ena izvedba (pa ne v golfih) je imela 190+ konjev. Nalim ima to v malem prstu.
 

alennovak

Zelenc'
17. jul 2014
8
0
1
Ena G60 je že na Avto.net samo 2000€ nebom dal za dvojko orginalnega izgleda z 150ks al kulk ze ma... Jaz sem v svojo dvojko dau veliko truda z 1.6D se pa nebom sramotil... Mogoce je res da VR6 ni zanesljiv motor ker je preveč nabita in ima preveč navora preveč blizu ventile itd itd pa še usak ki ima tak avto nobeden ga ne ''špara''... Denar ni problem raje dam več za tablico pa mam nekaj odspodi pokrova ko pa da se sramotim z 1.6D motorjem... GTI 1.8 je tudi dober motor samo meni to ni raje vidim VR6 pa me tudi ne zanima kak je motor ker vem veliko o njemu... Moja zamisel je bila Golf 2 z VR6 motorjem in ugrajen compressor