Menjava izdelka za novega oz. vračilo kupnine

escada66

Fizikalc
5. sep 2007
1.113
32
48
Joj Joj...potem pa jokate in stokate kako vam gre slabo, kako nič ne prodate, kako stranke odtekajo v tujino, kako vam je www prodaja nelojalna konkurenca...itd.
S takim odnosom do strank? Realy?
Ti in tebi podobni se raje zamislite. Že nekaj časa spremljam tele tvoje poste in ravno zaradi tebe se mi želodec obrne in sploh ne pomislim da bi stopil v Comshop. Seveda s tem delam krivico ostalim poštenim, prijaznim in predvsem normalnim fantom in dekletom zaposlenim pri vas a žal z svojim obnašanjem pač ne doprinašaš pozitivni reklami Comshopa.
Poleg tebe bi se morali zamisliti tudi tvoji nadrejeni.
Res je, ne poznam te, a še enkrat ti povem, s svojim obnašanjem si ne delaš ravno usluge.

Pa vzemi tale dobronamerni "Off topic" kakor želiš.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Če ljudje takoj grozijo no, kam pa pridemo s takim načinom?
Ne poznaš me tako je, jaz delam dobro samo ne razumem ljudi, ko začnejo groziti z raznimi inšpekcijami za vsako miš.
Kam pa pridemo tako? A bomo v trgovini grozili, v lokalu itd...ja hudiča no?
Imam pa včasih sarkastične poste hehe
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Servis je Sistem Ena, trgovina E-misija. Saj zato pa vprašam, sem potrpežljiv, čakal sem dolgo, zdaj me potrpežljivost mineva. Vedno sem do prodajalcev korekten in pošten, če so oni korektni do mene, če pa takoj naletim na aroganco mi pa stikalo preklopi na "zajeban" mode. Ko sem se z gospo pogovarjal po telefonu sem takoj naletel na takšen naveličan odziv "Halo? Ja mormo bla bla bla...." Že prvih nekaj besed pri prodajalcu ti da vedeti s kom imaš posla. Glede na to da pravite, da je potrdilo o nepopravljivosti za trgovino dovolj da zame razreši zadevo takoj, oni pa se lahko ping pong z dobaviteljem zaradi mene igrajo še leta bom takoj v ponedeljek poklical gospo in jo prosil da se zadeva nemudoma reši, v nasprotnem primeru pa bom razmislil o alternativnih možnostih da pridem do svojega težko zasluženega denarja.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
tako je, da.....tako sem imel pred kratkim jaz primer, ko je poteklo 45 dni.

je pa fino, ko ti crkne tako zadeva...ta čas si ga uporabljal đabe
smile-1.gif
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Hja če gledaš iz tega vidika je res, koliko je šlo pa živcev zato ko ti na 600€ vredni tablici 3× zaslon odstopi od ohišja je pa spet drugo
smile-1.gif
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
tf201 z dockom, zdaj če bi mi oni kaj zakomplicirali in bi rekli da moram pri njih vzeti menjavo naj mi pa gladko dajo tf700 z dockom.
 
Nazadnje urejeno:

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
No jaz še vedno upam, da tako kot je gospa rekla lahko dobim nazaj denar in bi bil s tem najbolj zadovoljen.
 

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
@Jado, če leti tisto s takojšnjimi grožnjami in inšpekcijami za vsako miš name, se močno motiš. Za bvaderja, ki so se šli z njim ping-pong več kot mesec dni to vsekakor ni "miš". Tudi sam sem proti skrajnim ukrepom, ampak v takih primerih, kot ga je opisal bvader nemalokrat drugega ne pomaga. Že to ne razumem, da se reklamacija do končnega kupca razrešuje 45 dni, res da to zakon omogoča, ampak ker živimo v dobi smartphonov, emailov, hitre pošte bi morale biti zadeve razrešene v max 20 dneh, sploh za izdelke, ki so v garanciji in dobri trgovci tudi delajo v tej smeri.
Konec koncev tudi trgovec oziroma maloprodaja sprejme določen riziko, ko se odloča za dobavitelje (naše ali tuje) in ni vse v tem, da si pridobiš čim nižjo nabavno ceno. Pri zaupanja vrednih dobaviteljih morda dosežeš manjši RvC, kajti oni so after sale vključili v svojo kalkulacijo in si ne dovolijo, da se reklamacije vlečejo 45+ dni.
Naj bo to vse z moje strani in lep pozdrav, "Amater"
PS: morda si še kdaj dovolim kaj napisati, kljub temu, da še nisem v pokoju! Peace!
 

escada66

Fizikalc
5. sep 2007
1.113
32
48
Pri stvarni napaki, kupec sam izbere kaj želi.

Citat:

37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka. (3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca

Res pa je tudi, da vračilo kupnine ni "absolutna pravica"..
 
Nazadnje urejeno:

escada66

Fizikalc
5. sep 2007
1.113
32
48
Tudi to je res.
Predvsem je pomembno in na to bodite pozorni vsi ki se znajdete v situaciji reklamacije:
- kako ste zadevo reklamirali prodajalcu- to je zelo , če ne najbolj pomemben postopek v celi proceduri.

Kako vem:
Pravkar sem rešil svojo reklamacijo vredno 2.000€. Na koncu "tako/tako, uspešno. Reševali smo jo od Decembra 2012-do Aprila 2013. Z vmešanim tržnim inšpektoratom.
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Hja pri meni glede na to, da sem izdelek na servis dal v garancijsko popravilo po moje ni tretirano kot stvarna napaka, to da servisu ni uspelo popraviti naprave pa ne vem kaj pomeni, ampak stvarna napaka to najbrž ni? In kaj je to pravilno obvestiti prodajalca? Poklical sem tam, vprašal kaj narditi, rekli so naj pošljem po mailu sken potrdila o nepopravljivosti in sken računa, to sem poslal in še obvestil gospo kateri sem zadevo moral posredovati za kaj se gre.

Če moram spisati pa še prav poseben dokument in od njih zahtevati zamenjavo ali denar bom pa še to naredil, če bojo kaj komplicirali.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
3x praviš? moral bi znoreti že v drugo
smile-1.gif


mi smo imeli rekord en prenosnik hp 5x hehe...potem je dobila denar od hpja nazaj.
 

escada66

Fizikalc
5. sep 2007
1.113
32
48
Citat:
Uporabnik bvader pravi:

Če moram spisati pa še prav poseben dokument in od njih zahtevati zamenjavo ali denar bom pa še to naredil, če bojo kaj komplicirali.

Si že sam odgovoril na svoje vprašanje.
Narediti moraš točno to. Priporočeno.
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Potem gre pa zadeva v ponedeljek na pošto. Takoj zjutraj bom poklical v trgovino če so kaj rešili, če ne bo rešitve pošljem dopis da zahtevam zamenjavo izdelka oz. vrnjeno kupnino, če v parih dneh ne bo rešeno jim pa pošljem inšpektorja.
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Tako, zadeva se bliža koncu. Podjetje E-misija je danes izdalo dobropis, kar je bilo glede na dano situacijo za moje pojme izjemno hitro. Namesto starega "nepopravljivega" računalnika si lahko v enaki vrednosti pri njih izberem drug izdelek tako da konec srečen, vsi srečni. Gospa iz E-misije, ki sem jo prvič omenil kot "naveličano" se je tekom reševanja zadeve izkazala za izjemno ustrežljivo ter prijazno in je nosila glavno vlogo pri reševanju problema, za kar se ji še enkrat iskreno zahvaljujem. Pohvalil pa bi tudi podjetje E-misija kot celoto, saj so bili vsi zaposleni s katerimi sem bil v stiku preko telefona izredno prijazni in ustrežljivi.
 

srv

Fizikalc
27. avg 2008
1.488
29
48
bvader, še jaz sem vesel zate in bravo, da si vstrajal. Ne boš verjel, koliko kupcev odneha in to določena podjetja vejo in prav iz tega razloga vlečejo reklamacijo, čeprav bi se vse skupaj lahko razrešilo v krajšem roku ...