Citat:
Uporabnik quagga pravi:
Če najprej povežeš negativni pol in potem še pozitivnega ti iskra, ko vzpostaviš stik lahko vžge vodik v akumulatorju. Zato se najprej poveže pozitivni pol in nato šele negativnega (negativnega itak priklopiš nekam na blok in ne na priključek akumulatorja).
V veliki večini primerov se ne zgodi nič kakorkoli že povežeš avte.
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
@crash: Če bi si sam hotu nardit kable za dizla z cca 800A zagonske moči - kak premer kabla bi rabu da bi blo to-to?
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
Res da imam dizla, ampak je mali. Clio. Pa sem vsaj petkrat že sodelavcu vžigal bumfo 2.5, brez da bi prižigal svoj avto. (in to z nekimi nikakvimi domanarejenimi 6mm2 kablom, don't ask...). Pa moj ni nič pojamral, nikoli. Je pa res, da ne smeš kar pustit kablov na praznem akumulatorju, ker boš svojega spraznil. Pač priklopiš, obrneš, odklopiš in gasa. Kaj boš zdej študiral in pametoval, al bi al nebi, pa laufal avto pa ne vem kaj še vse
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
haha, šwedski trajekt ja ;D Saab 9-3 1.9 disalica, notr je aku 77ah 780A
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
kzs
Tok enih neumestnih da glava boli. Eden bi preveril če sta akumulatorja enake voltaže. Lahko, samo je 99,9999% da sta oba 12V.
Vseeno je kaj prej priklapljaš, maso ali pa 12V. Vseen [cenzura] je, še vedno je med sponakmi enaka potencialna razlika (dobrih 12V) in enak tok potegne ne glede na vrstni red priklapljanja - kdor je tako štorast, da s kabli šmelca po okolici akumlatorja in po karoseriji - don't try this at home.
"Ozemljil ne bo ša pa popolnomka nič, ker avto ni ozemljen in ne govorimo o štromu iz elektrarne in (če nimaš ravno tiste pičkarije za razelektritev pod avtom) - avto stoji na pnevmatikah.
[cenzura], če rabite za tak poseg brat Žurnal, prosim za božjo voljo ne dajat avtonasvetov.