Atkinson ni učinkovit samo v določenem področju vtrljajev. Je učinkovitejši kar v vseh od Otto motorja. Kar je Razbiti in Zapaljeni že navedel, problem je samo nižja specifična moč, kot posledica nižjega navora. Vendar izplen iz litra bencina je pa povsod višji kot pri Otto.
S hibridi jasno gre Atkinson kot ata na mamo, ker ima nizek navor, elektro motor pa visokega. Učinkovitost postrojenja, če vmes ne pumpaš baterije - dobri hibridi jo pumpajo predvsem z regenerativnim zaviranjem, ostalo se izogibajo, je pa visoka. Elektro motor in generator imata namreč izredno visoke izkoristke, daleč nad 90%. Izkoristek pade samo, ko enkrat pumpaš baterijo, kjer so izgube tako pri polnjenju in praznjenju slednje.
Sicer pa kot sem navedel. Gre za tepež mrtvega konja. Carnotov zakon je znan že stoletja. Toplotni motor je sam po sebi neučinkovita zadeva. Sedaj iz slednjega ruvamo še zadnje procente učinkovitosti.
Naslednji preskok, ki ga mora avtomobilizem storiti, je preskok na elektriko. Glede človeštva, pa pridobivanje koristne energije s pomočjo vodikove fuzije. Do sedaj je človeštvo orenk investiralo samo v proizvodnjo vodikovih bomb.