MCE-5 motor ?

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Vem zelo veliko o motorjih z Atkinsonovim/Millerjevim ciklom, zato trdno stojim za tem, kar sem napisal zgoraj. Kot prvo, motor z Millerjevim ciklom ne uporablja turbochargerja (turbine), ampak supercharger (kompresor).

Govorim pa izključno o bencinskih motorjih, zato ni potrebe po mešanju elektrike ali dizla sem notri. Kaj bo v prihodnosti, je druga debata.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
OT: supercharging pomeni prisilno polnjenje in je lahko turbinsko ali kompresorsko - vsaj v angleški/ameriški literaturi s katero se srečujem je običajno tako

Drži, nasprotno pa se "turbocharging" nikoli ne uporablja za prisilno polnjenje s kompresorjem.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Tako na oke, bi itak rekel, da se tile modeli s tem MCE-5 motorjem igrajo ravno z Atkinson/Miller ciklom.
smile-1.gif

Se pa strinjam, praktične implementacije Millerjevega cikla so do sedaj praviloma imele kompresor. Je pa res, da razen čistih Atkinsonov v hibridih, na Millerjih s polnilniki niso preveč praktično delali. Mazda zadnja leta nekaj glumi z Mazdo 2, ki pa ni ugledala luči sveta, razen nekih novinarskih blefov.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.135
113
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Saj je filmček o tem motorju. Kako deluje. Testni porabi okoli 4.5l goriva na 100km.

To ni nič novega in revolucionarnega, vsak klasičen motor z notranjim izgorevanjem ima lahko porabo 5l in hkrati dosega 200KM. Nikjer namreč ni omenjeno da tole dosega hkrati. Imaš pač večmodularen motor, ki ima določene stopnje delovanja. V prvi stopnji ima motor porabo 5l in 60KM, v zadnji pa porabo 15l in 200KM. Tole je delovalo oz. še vedno deluje v teoriji tudi pri wanklovem motorju, ampak končen praktičen izdelek je pa ravno kontra (nikamor ne gre, velika poraba).

Atkinsonov motor ima velik izkoristek samo v določenem ozkem intervalu, zato je uporaben lahko kvečjemu kot agregat (super za hibride), medtem ko za direkten pogon vozila ni ravno primeren. Hibridi rešujejo potem tole s še manj učinkovito parno turbino (kar el. energija v osnovi več ali manj je)!
evil.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.238
1.396
113
no če koga zanima še en video je na www.vox.de ---> sendungen ---> auto mobil --->> videos --> MEC-5 - Motor mit Sparpotenzial Počakat 20sec da se reklame odvrtijo in voila.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
.... Hibridi rešujejo potem tole s še manj učinkovito parno turbino (kar el. energija v osnovi več ali manj je)!
evil.gif

A ti to resno?
hysterical-1.gif
A to je za '' Proud Merry keep on burning''... ?
hysterical-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
.... Hibridi rešujejo potem tole s še manj učinkovito parno turbino (kar el. energija v osnovi več ali manj je)!
evil.gif

A ti to resno?
hysterical-1.gif
A to je za '' Proud Merry keep on burning''... ?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.135
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
.... Hibridi rešujejo potem tole s še manj učinkovito parno turbino (kar el. energija v osnovi več ali manj je)!
evil.gif

A ti to resno?
hysterical-1.gif

Jah glede na to da je el. energija v razvitih državah več ali manj odivsna od NE in TE je tole res. Mišljeno je bilo pa sarkastično v smislu kam pelje napredek motorjev na notranje izgorevanje .. na koncu bomo spet na stari "pari" ki so jo 100let nazaj zavrgli zaradi neefektivnosti in nepriročnosti!
zmaga.gif


Kar se tiče samih izkoristkov z motorjem na notranje izgorevanje je jasno, da so limite dosti blizu trenutnemu stanju, možno je delat samo še na optimizaciji trenja in drugih uporov (kar recimo atikinsonov/millerjev motor je) in pa na regeneraciji izgubljene energije (bodisi kinetične ki se je že porabila ali pa toplotne "izgube"). Kaj revolucionarnega torej ne gre pričakovat v smislu 3l porabe in 150km!
zmaga.gif


Koneckoncev je tudi dvotaktni motor ena taka dobra rešitev ker je v teoriji energetsko precej bolj učinkovit, pa se ga nihče ne loti!
tongue-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Atkinson ni učinkovit samo v določenem področju vtrljajev. Je učinkovitejši kar v vseh od Otto motorja. Kar je Razbiti in Zapaljeni že navedel, problem je samo nižja specifična moč, kot posledica nižjega navora. Vendar izplen iz litra bencina je pa povsod višji kot pri Otto.

S hibridi jasno gre Atkinson kot ata na mamo, ker ima nizek navor, elektro motor pa visokega. Učinkovitost postrojenja, če vmes ne pumpaš baterije - dobri hibridi jo pumpajo predvsem z regenerativnim zaviranjem, ostalo se izogibajo, je pa visoka. Elektro motor in generator imata namreč izredno visoke izkoristke, daleč nad 90%. Izkoristek pade samo, ko enkrat pumpaš baterijo, kjer so izgube tako pri polnjenju in praznjenju slednje.

Sicer pa kot sem navedel. Gre za tepež mrtvega konja. Carnotov zakon je znan že stoletja. Toplotni motor je sam po sebi neučinkovita zadeva. Sedaj iz slednjega ruvamo še zadnje procente učinkovitosti.

Naslednji preskok, ki ga mora avtomobilizem storiti, je preskok na elektriko. Glede človeštva, pa pridobivanje koristne energije s pomočjo vodikove fuzije. Do sedaj je človeštvo orenk investiralo samo v proizvodnjo vodikovih bomb.