Fantje, dajmo se nehati prepirati okrog oslove sence.ABS v vozilu je od leta 2004 zakonsko obvezen za vsa novo registrirana vozila v EU (obstajajo sicer redke izjeme kamor pa masovno proizvedeni Clio ne paše. Tako da novo vozilo leta 2006 je moralo imeti ABS kot standardno opremo.
Vozilo prodajam iz večih razlogov. Premalo je voženo (cca 100 km na mesec) in zato nagajajo spremljajoči agregati motorja. Prodajam ga tudi zato, ker ga je v Celju težko imeti - vsi mehaniki na celjskem so postali montažni mehaniki. Ko se Rx pripelje pred delavnico najprej rohnijo kot ranjena zver, nato imajo recital o tem, kako hitri vozniki da so (kot, da to koga zanima), potlej pa hočejo menjavati cele sklope in neizogibno olje in izstavljati zverinske račune - najbolje si je pomagati sam (če si človek more). Enako je s kozmetičnimi avtokleparji. Pa kjer stanujem ne moremo imeti lepih stvari - paradigma je praktičnost in vse kar je lepo smrdi po nepraktičnosti in to moti. Naveličal sem se stalnih pripomb in brundanja. Če bom nabavil Vel Satisa ali Multiplo, pa bo menda večni mir.
In zakaj nebi ta model ustrezal emisijskim predpisom? 1.2 motor si mel se v mk4 cliotu, tako da ni vrag, da tudi storia ni dobla "posodobljeno" verzijo, k je ustrezala euro5. Sj euro5 bencinar pa res ni raketna znanost.Fantje, dajmo se nehati prepirati okrog oslove sence.
Clio storio so v NM delali grozno dolgo, predolgo, na koncu menda za Severnoafriški trg, ampak se ga je še vedno dalo kupiti pri nas, totalno oskubljenega. Nekaj smo jih imeli v firmi, in ni vrag, da na koncu niso tudi napisa Clio (RENAULT?) prišprali in je pisalo samo še Storia... (Če vprašam, kako je šlo to vlečenje modela iz 1998 tako dolgo skupaj z novejšimi emisijskimi predpisi bomo verjetno naredili še eno temo podobno uni o Dunajski konvenciji 1968...)
Zato se zdi povsem možno, da so nekaj modelov Storia pri nas prodali brez ABSa tudi po 2004...
Pa ne sam tesnila. Če ma ze res ~120kkm od zadnjega odpiranja motorja (oz. kr menjave celga, če je verjet oglasu) so apexi skoraj zagotovo zanič in vprasanje kolk kompresije se ma taksen motor. Ampak finta pri RENESISu ni sam to, da zamenjas apex tesnila, ampak je treba tudi face-e pobrusit in uredit, pa tudi vodna tesnila pozamenjat, med drugim. Pač generalka motorja.Tl;dr verjetno bo za zamenjati tesnila v motorju.
a) Citiranju posta izpred dveh mesecev bi se lotil nekdo, ki bi lahko v očeh drugih obveljal za kverulanta. Google it.In zakaj nebi ta model ustrezal emisijskim predpisom? 1.2 motor si mel se v mk4 cliotu, tako da ni vrag, da tudi storia ni dobla "posodobljeno" verzijo, k je ustrezala euro5. Sj euro5 bencinar pa res ni raketna znanost.
In zakaj bi to blo škrtarjenje in ne recimo stilistična izbira? Sj tudi marsikater premijski nemc na zadnji havbi nima nič, še modelskega imena.... Pa ni avto za 8 jurjov...a) Citiranju posta izpred dveh mesecev bi se lotil nekdo, ki bi lahko v očeh drugih obveljal za kverulanta. Google it.
b) Ker so na njem tako zelo škrtarili, da avto na koncu življ. dobe na riti sploh ni imel več napisa Clio, pač pa samo še Storia?
Avto h2o? Voda? Cin cin?
Mi zaupa nekdo kaj je poanta dvignjenih brisalcev, odprtega pokrovcka za gorivo, odprti predali znotraj, flase vode,... ??
Mogoče pa zato ker je H2O d.o.o.
Mi zaupa nekdo kaj je poanta dvignjenih brisalcev, odprtega pokrovcka za gorivo, odprti predali znotraj, flase vode,... ??