Hudičevo veliko napak za nek japonski oh in sploh avto.Imam CX-5, bencin 2.0, let 2016, 100k km.
Par manjših težav v garanciji
- volan se je lupil, menjava
- puščanje vode pri tretji zavorni luči, menjali tesnilo
- med korono zarjaveli zadnji diski, predračun 350 EUR, peljal na neuraden servis - 70 EUR brušenje + ploščice
- spustila cev za plin za klimo, menjali cev, čakal 14 dni, ker je šel odgovorni na dopust in me niso mogli obvestiti ...
Mešane izkušnje s servisi, ne jemljejo te resno in prevalijo odgovornost nate. So pa prijazni
Večinoma sem vozil v BTC.
Enkrat Interclass VIč (na rednem servisu predlagali menjavo sprednjih ploščic, ker jih je samo še za par tisoč km, predračun: 200 EUR). Menjal eno leto in 20 kkm kasneje na neuradnem servisu za 10 EUR + ploščice ... Mehanik ocenil, da jih je še za vsaj 10 kkm.
Drugače:
motor odličen, poraba poleti cca 6.6, pozimi 6.9.
menjalnik odličen, ampak je rabil 70k km, da se je utekel, predvsem 2->3 ni šlo gladko. Na servisu niso zaznali napake ...
sprednji sedež kaže znake obrabe, ker ima visok rob, čez katerega se vsakič usedeš
ostalo BP
redni servisi od 230 - 280 EUR
Ja. Tako je to.Hudičevo veliko napak za nek japonski oh in sploh avto.
ni to samo pri mazdi da dihtungo prepiha. Je pa res pri mazdi tak, da so injektorji pod pokrovom na mokrem in ne vidiš. Pri tistih, ki majo injektorje na suhem pa slišiš in zavohaš takoj.- težave so bile z originalnimi podložkami injektorjev. Če se menjajo preden se oljno sito zabije, je vse OK. Če se ne...iščeš nov motor. No...jaz imam še vse original.
Tole z lučmi imam jaz na MX-5.H udo, a to je možno da ima samo CX5 tako bolezen? Bom vprašal dons mehankarja, se ravno na piru dobim
Jest , si opazil tole težavo z niveliranjem?
Smo posodobili infotainment in je bilo po posodobitvi še slabše. Originalni je bil vsaj odziven, posodobljen ima pa lag. Napake pa ni odpravil. Žal.Infotainment si posodobil, oz so ti ga na servisu? Tole ni neko standardno obnašanje, če je v garanciji bi mogl nekaj zrihtat. Za luči pa jaz nisem opazil tega. Vozim prikolico, pa mam na kljuki dost kilogramov pa nisem nikoli še opazil da bi svetilo kdaj v poden ali v luft.
Bi bilo pa za probat tole, če drži za vse, ..mal dvomim.
- niveliranje luči: če avto vžgeš na nevodoravni cesti ti bodo kratke LED matrične luči svetile v poden. Drugače so LED matrične luči top
- infotainment je za posrat - počasen, neodziven, po cca. 4h urah predvajanja glasbe iz USB all bluetootha gre volume za glasbo na 0, vse ostale nastavitve (equalizer, glasnost za telefon) ponastavijo
Nissan je postal skret od kar ga je renault kupil. In to je že ohoho časa.Kot receno nestetokrat, tudi japonci imajo svoj rang kvalitete. Nissan in mazda sta na dnu. Prvi sta honda, toyota. Z njenima presriznejsima znamkami acura in lexus. Vse ostalo so kompromisi. Lahko pa se petdeset postov odprete kako so cudezno glupe mazde in subaruji zanic. In nissani. Ja, so.