Na mojem starem avtu mi je gledanje 15 litrov porabe malo dojadilo. Zadnje leto se ves čas vozim samo še po mestu, kar 1600 kilsko kravo (in mojo denarnico) naravnost ubija.
Prišel sem na idejo, da je bolje imeti avto z 900 kilami (in 90 konji) kot pa z dvema tonama in 200 konji. S tega vidika bi bil mestni malček idealen.
Imam pa problem: prisegam na avtomatiko, in na našem trgu je rabljenih malčkov z avt. menjalnikom komaj za vzorec. Tudi novih ni veliko (spodoben avtomatik je menda v i10, odlični so DSGji v fabii/polotu... V corsi/up-u imajo samo robotizirane ročne menjalnike, sam sem navajen pa klasičnega avtomata.), in večina testnih avtov, ki sem jih vozil, ima ročni menjalnik.
Danes pa se mi je zgodilo nekaj čudnega: vsedel sem se v i10 (s 66 kilowatti in ene 900 kilami), in prvič iz testnega avta stopil nasmejan. Kaj je razlog: ročni menjalnik je odličen (oz. drugače: precej športen, ko prestavljaš ročico naredi klak (in takrat že 100% veš, da je šalhebel skoraj že v pravi prestavi, ko ročka skoči v prestavo pa naredi še enkrat klak)! Poleg tega je šalhebel montiran malo višje na armaturni plošči (kar mojemu zapestju s sindromom karpalnega tunela pride kar prav), tako kot ima to Toyota auris (a ima žal slabši menjalnik).
Avtu več konjev (slabih 12 sekund do 100) skoraj ne manjka, bi mu pa koristila 6. prestava za kakšen izlet po AC... (Tak menjalnik ima i20, vendar je šalthebel na podnu avta, in tudi sicer se slabše (bolj upokojensko prestavlja.)
Pozna še kdo kakšen mali avto z ODLIČNIM ročnim menjalnikom? Je sploh še kaj malčkov z malo višje postavljenim šalheblom (tak je npr. Suzuki Celerio, ga kdo pozna?)?
Je menjalnik v up!-u GTI za kaj? :-D
Prišel sem na idejo, da je bolje imeti avto z 900 kilami (in 90 konji) kot pa z dvema tonama in 200 konji. S tega vidika bi bil mestni malček idealen.
Imam pa problem: prisegam na avtomatiko, in na našem trgu je rabljenih malčkov z avt. menjalnikom komaj za vzorec. Tudi novih ni veliko (spodoben avtomatik je menda v i10, odlični so DSGji v fabii/polotu... V corsi/up-u imajo samo robotizirane ročne menjalnike, sam sem navajen pa klasičnega avtomata.), in večina testnih avtov, ki sem jih vozil, ima ročni menjalnik.
Danes pa se mi je zgodilo nekaj čudnega: vsedel sem se v i10 (s 66 kilowatti in ene 900 kilami), in prvič iz testnega avta stopil nasmejan. Kaj je razlog: ročni menjalnik je odličen (oz. drugače: precej športen, ko prestavljaš ročico naredi klak (in takrat že 100% veš, da je šalhebel skoraj že v pravi prestavi, ko ročka skoči v prestavo pa naredi še enkrat klak)! Poleg tega je šalhebel montiran malo višje na armaturni plošči (kar mojemu zapestju s sindromom karpalnega tunela pride kar prav), tako kot ima to Toyota auris (a ima žal slabši menjalnik).
Avtu več konjev (slabih 12 sekund do 100) skoraj ne manjka, bi mu pa koristila 6. prestava za kakšen izlet po AC... (Tak menjalnik ima i20, vendar je šalthebel na podnu avta, in tudi sicer se slabše (bolj upokojensko prestavlja.)
Pozna še kdo kakšen mali avto z ODLIČNIM ročnim menjalnikom? Je sploh še kaj malčkov z malo višje postavljenim šalheblom (tak je npr. Suzuki Celerio, ga kdo pozna?)?
Je menjalnik v up!-u GTI za kaj? :-D