Mali avto do 3000 EUR

partibrejker

Pripravnik
18. sep 2013
97
0
6
Pozdravljeni znalci.

Iscem avtomobil do 3000 eur. To bi bil drugi avto pri hisi in bi predvsem sluzil zeni za voznjo po mestu. Pogoja sta, da ima 5 vrat in klimo.
Gospe je vsec Toyota Yaris, mene pa zanima ce obstaja alternativa, ki bi dala vec za isti denar. Za ta denar dobis 10 let staro, kolikor sem gledal.
Prav tako me zanima, ce lahko priporocite kakega dobrega preprodajalca?

Torej kaksen mali avto kupiti za ta denar?
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.221
1.365
113
Mamo Fiat Punta 1.2 za isti namen, pa nam ni žal, da smo ga kupili. Hvaležen mali avtek, brez vseh problemov, vsaj naš. Poraba mala. Moj predlog je torej punto/grande punto.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Trojček c1 p107 toyota ayago, sedaj v jeseni je prišel novi model in starim kar pada cena.
motor z verigo 3 cilindri 3 ali 5 vrat.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Honda Jazz, jo imam sam in je super. Veliko prostora spredaj in zadaj, nadpovprečno velik prtljažnik, 'magični sedeži', odličen ročni menjalnik, soliden položaj za volanom, še vedno precej ekonomičen in trpežen motor z verigo, ki naj bi zdržala celotno življenjsko dobo avtomobila! Meni 1.4 i-DSI(61 kW) v povprečju pije 5.5-6 litrov na 100 km pretežno mestno-primestne vožnje(LJ). V desetih letih ni bilo skoraj nobenih izrednih okvar, edino ležaje na zadnjih kolesih sem moral že po 50000 prevoženih kilometrih zamenjati, ker so postali glasni, in pa mislim, da je bil zamenjan CD predvajalnik v garanciji.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.572
4.492
113
49
Na sončni strani ALP
Naš drugi avto je Clio l.2004. 1.5dCi / 60kW

Za otroke vozit v vrtec in za v službo in nazaj je več kot dovolj. Poskočen, poraba okoli 4 L/100km.
Trenutno je na števcu cca 94.000 km, samo redni letni servisi in kakšen nosilec motorja (imamo cca 5km makedama v eno smer)
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Honda Jazz, jo imam sam in je super. Veliko prostora spredaj in zadaj, nadpovprečno velik prtljažnik, 'magični sedeži', odličen ročni menjalnik, soliden položaj za volanom, še vedno precej ekonomičen in trpežen motor z verigo, ki naj bi zdržala celotno življenjsko dobo avtomobila! Meni 1.4 i-DSI(61 kW) v povprečju pije 5.5-6 litrov na 100 km pretežno mestno-primestne vožnje(LJ). V desetih letih ni bilo skoraj nobenih izrednih okvar, edino ležaje na zadnjih kolesih sem moral že po 50000 prevoženih kilometrih zamenjati, ker so postali glasni, in pa mislim, da je bil zamenjan CD predvajalnik v garanciji.
x2 konkurenca je daleč za njim! Oblika je tako izrabljena,da je prostora kot v srednjem razredu.Varen avto in trpežen brez okvar.
 
22. jul 2007
13.413
1.666
113
124
Glede okvar se ne bi strinjal, sem imel toliko težav z njim kot še z nobenim doslej, 2x crknil kompresor za klimo ter vseskozi se občasno pojavljajo cukanje motorja letnik 2002
tongue-1.gif
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Cukanje motorja (pod nizkimi obrati) se pri 1.4 /1.2 i-DSI motorju največkrat pojavi zaradi zapacanega EGR ventila, lahko pa je problem tudi v umazani loputi za gas ali zabasanem filtru za gorivo. Vse troje je ponavadi odpravljivo brez večjih stroškov. Pri meni je bil problem delno zabasan bencinski filter, ki sem ga nedavno prvič po skoraj 10 letih zamenjal(cena dobrih 30 EUR) in avto se zdaj pelje kot nov.
wink-1.gif
Najprej sem menjal 8 let stare svečke svečke(NGK, strošek 8 svečk dobrih 30 EUR) in se je situacija nekoliko izboljšala, vedel pa sem, da je verjetno zabasan tudi bencinski filter, ker se je že lep čas ob pospeševanju slišala bencinska črpalka. To bolj kot ne sodi pod redno vzdrževanje in ne izredne okvare. V bližnji prihodnosti bom preventivno dal očistiti še EGR ventil, saj je lahko dostopen in nimaš 15 minut kaj delati in pa loputo za gas, kar si avto po 10 letih že več kot zasluži.

V primeru, da čiščenje EGR ventila in lopute za gas ter menjava svečk ne pomagata, je lahko vzrok v cukanju in/ali zamorjenosti mašine med pospeševanjem pod nizkimi obrati tudi v slabem akumulatorju(npr. crknjena kakšna celica, slabo polnjenje), kar obremenjuje alternator, ki se muči s polnjenjem akumulatorja med vožnjo, in posledično je motor dodatno obremenjen, to se seveda še posebej pozna pri pospeških in vožnji pod obremenitvijo(klanci, obteženost avta).

Meni je predvsem zaradi umazanega filtra za gorivo avto cukal pri odvzemanju in dodajanju gasa pod nižjimi obrati in pa med prestavljanjem, tako da sem imel občutek, da je sklopka postala bolj občutljiva in motor bolj živčen! Tudi speljati se ni dalo tako lepo, ker je bila stopalka za gas malce zamorjena pod nižjimi obrati.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Se strinjam, vendar grem staviti, da nisem edini, saj filter goriva pri tem avtu sploh ni predviden za menjavo. Napaka, ki je gotovo ne bom nikoli več ponovil. Priznam, da sem bil nemaren pri vzdrževanju avta, a ne toliko kot moja mati, ki kar 4 leta zaporedoma pri novem Cliu niti motornega olja ni zamenjala.
bonk.gif
Drugače pa je priporočljivo filter goriva menjati na dve leti, sploh pri nas na Balkanu, kjer ni nujno, da imajo vsi bencinski servisi čiste rezervoarje goriva!

P.S.: Moja Honda je bila prva tri leta servisirana na pooblaščenem servisu, po štirih letih in pol, ko je imel avto prevoženih komaj 27000 km, sem jo odkupil od svoje matere. Zdaj imam v lasti to vozilce pet let in pol in razen omenjenega nisem imel težav z njim.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
pa še navijalci od zadnjih varnostnih pasov so bili zaradi uporabe otroških sedežev po 3-letih totalno uničeni
ne-ne-1.gif

Tudi na našem TOy Versotu se to pojavlja. Moram reklamirat zadevo, čeprav je izven garancije.
Pri varnosti ni šale
ne-ne-1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Malo bolj poglej zadnji levi konec kaj se je še vse popravljalo poleg štrihanja blatnika in prehoda barve do polovice vrat.
 

partibrejker

Pripravnik
18. sep 2013
97
0
6
Hvala za odgovor. Kako pa vidis, da je zadeva popravljana? Meni ni nic vidno iz te slike, je pa res da sem laik
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Poglej zadnja leva vrata se dobro vidi prehod barvanja po sredini vrat. Saj lahko, da je bilo samo malo podrgnjeno in so popravili, lahko je bilo pa malo več butnjeno in je še kolo malo fasalo zraven.
Je pa res da je včasih na slikah kakšna senca, ki je v resnici ni. Še večkrat je pa na slikah veliko lepše kot je na mestu ogleda
crazy1.gif
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Kjer sem bil jaz, nisem imel težav z vzvišenimi prodajalci. Je pa seveda odvisno od primera do primera in pa seveda tudi od odnosa in samega pristopa kupca. Če daješ vtis, da si resno zainteresiran za nakup, se večina prodajalcev takoj začne obnašati bolj sladko.

P.S.: Zakaj pa ne gresta pogledat še kakšne Honde Jazz? Jazz ima zelo prostorno kabino, velik prtljažnik in še posebej na zadnji klopi nadpovprečno veliko prostora za potnike. Pa okoli 10 let stare Honde Jazz niso bistveno dražje od primerljivih Yarisov. Prednost prve generacije Jazza je tudi japonska izdelava, nove zdaj za Evropo večinoma delajo na Kitajskem.