Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pa to dvomim, govora je o 1.2 mlinčku z 82KM, to ne verjamem da ima tipičen turbo kick, tako da ni straha
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Če imaš senzor za dež, dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.
Citat:
Uporabnik ales66 pravi:
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Če imaš senzor za dež, dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.
Tudi jaz imam tako informacijo. Sicer pa to lahko preveriš tako, da pogledaš, če je na levi ročki, kjer je sicer možen ročni vklop luči, tudi pozicija "AUTO", na kateri se potem zasenčene luči vklapljajo pri zmanjšani vidljivosti, se pravi tudi v tunelih, ob mraku, ob dežju, ...
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik ales66 pravi:
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Če imaš senzor za dež, dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.
Tudi jaz imam tako informacijo. Sicer pa to lahko preveriš tako, da pogledaš, če je na levi ročki, kjer je sicer možen ročni vklop luči, tudi pozicija "AUTO", na kateri se potem zasenčene luči vklapljajo pri zmanjšani vidljivosti, se pravi tudi v tunelih, ob mraku, ob dežju, ...
In ko imaš na ta "AUTO" se te lepo v megli ne vidi...
AUTO je najslabše kar lahko imaš...če je pa kdo nesposoben in tako len da ne more obrnit gumb do tiste pozicije, kjer mu svetijo luči tudi zadaj pa naj vrne izpit.
Ni tega predpisa. Predpis ureja le, da morajo biti spredaj dnevne in kakšne so lahko (ni nujno LED). Zadnjih ne omenja.Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Za dnevne luči je pa pač evropska zakonodaja, da so samo sprednje in LED, zaradi ekologije.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik ales66 pravi:
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Če imaš senzor za dež, dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.
Tudi jaz imam tako informacijo. Sicer pa to lahko preveriš tako, da pogledaš, če je na levi ročki, kjer je sicer možen ročni vklop luči, tudi pozicija "AUTO", na kateri se potem zasenčene luči vklapljajo pri zmanjšani vidljivosti, se pravi tudi v tunelih, ob mraku, ob dežju, ...
In ko imaš na ta "AUTO" se te lepo v megli ne vidi...
AUTO je najslabše kar lahko imaš...če je pa kdo nesposoben in tako len da ne more obrnit gumb do tiste pozicije, kjer mu svetijo luči tudi zadaj pa naj vrne izpit.
Če proizvajalec trdi, da dela samodejno, mora pravilmo delat samodejno - ali pa bi moral proizvajalec odgovarjat zaradi zavajajočega oglaševanja.
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
zato imam jaz vedno luči prižgane (nikoli na avto), ker me moti da zadnje luči potem ne gorijo + ni osvetlitve števcev kadar gorijo samo dnevne luči. Drugače se mi pa zdi da je na Peugeotih ta senzor precej odziven in se zasenčene luči vklopijo dokaj hitro-edini minus je da se ne da nastavljati občutljivosti za brisalce..
Imam vprašanje glede Allure opreme v P2008. Kako se obnese to usnje? Se z leti začne kaj luščiti? Ga je priporočljivo s čim mazati? Malo imam pomislekov kako se obnaša to usnje, če avto občasno stoji na močnem soncu in verjetno UV žarki vplivajo na usnje. Sem imel podobno izkušnjo z oblazinjenimi stoli v hiši. Stoli so bili dnevno izpostavljeni soncu in so se po nekaj letih začeli luščiti, pa ne zaradi obrabe...če imaš senzor za dež dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.
naj vzame allurja ker je precejšnja razlika v primerjavi z active paketom, predvsem zaradi boljših sedežev (imajo nastavitev tudi v ledvenem delu). avto pa ravno zaradi alu obrob na odbijačih še precej lepše izgleda...