majhen suv, dvignjen

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pa to dvomim, govora je o 1.2 mlinčku z 82KM, to ne verjamem da ima tipičen turbo kick, tako da ni straha
wink-1.gif

82 konjski motor nima turbine in ga lahko dobiš tudi z robot.ročnim cukavčkom
smile-1.gif
. Turbo motor 1.2 ima pa 110 km in je tudi v kombinaciji z klasičnim avtomatikom.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Je potem naročila avtomatika ja, pravega, EAT6.

Škoda sicer, da ga ni na volju tudi pri 82KM modelu, nekako ne zaupam turbinam na dolgi rok, ker vseeno avto kupuje za 10+ let. Upam, da bo zaradi avtomatika toliko dlje zdržal.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Se kdo spozna toliko na 2008 ali mogoče celo dela za peugeot ali kaj podobnega?

Namreč, oprema avta Active, dodatno park senzorji, dodatno senzor dežja in samozatemnitveno ogledalo, dodatno električni "paket" za zunanja ogledala.

En diler pravi, da je tu zraven tudi avtomatski vklop halogenskih luči, en diler pravi da ne (namreč senzor za dež bi naj vseboval tudi to funkcijo). Drugače pa te opcije sploh ni nikjer za dokupit, pri allure opremi je, ampak po defaultu. Allure pa je odpadel, ker je zaradi pretiranih krom in alu dodatkov malce neprimeren za "gospo v letih".

Kdo ima prav?
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
če imaš senzor za dež dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.
naj vzame allurja ker je precejšnja razlika v primerjavi z active paketom, predvsem zaradi boljših sedežev (imajo nastavitev tudi v ledvenem delu). avto pa ravno zaradi alu obrob na odbijačih še precej lepše izgleda...
 

ales66

Zelenc'
27. mar 2011
12
0
1
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Če imaš senzor za dež, dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.

Tudi jaz imam tako informacijo. Sicer pa to lahko preveriš tako, da pogledaš, če je na levi ročki, kjer je sicer možen ročni vklop luči, tudi pozicija "AUTO", na kateri se potem zasenčene luči vklapljajo pri zmanjšani vidljivosti, se pravi tudi v tunelih, ob mraku, ob dežju, ...
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik ales66 pravi:
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Če imaš senzor za dež, dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.

Tudi jaz imam tako informacijo. Sicer pa to lahko preveriš tako, da pogledaš, če je na levi ročki, kjer je sicer možen ročni vklop luči, tudi pozicija "AUTO", na kateri se potem zasenčene luči vklapljajo pri zmanjšani vidljivosti, se pravi tudi v tunelih, ob mraku, ob dežju, ...

In ko imaš na ta "AUTO" se te lepo v megli ne vidi...
AUTO je najslabše kar lahko imaš...če je pa kdo nesposoben in tako len da ne more obrnit gumb do tiste pozicije, kjer mu svetijo luči tudi zadaj pa naj vrne izpit.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Odvisno od avta. Na mojem Lexusu se da nastavljati nivo svetlosti, ko se zalaufajo kratke luči na nastavitivi Auto. In ja, se mi prižgejo tudi podnevi, ko je oblačno ali pa je megla.
Pa malo je moteče ko zapelješ pod kakim nadvozom, ki vrže senco na cesto in avto, saj se takrat kratke pač prižgejo in potem spet ugasnejo. Ampak ni drame. Reč deluje dokaj solidno.

Skratka, za leto 2016 ne vidim drame. Seveda je pa tako, za 15 EUR več dat proizvajalcu tehnike v avto pri milijon vozilih nanese 15 milijonov.

Za dnevne luči je pa pač evropska zakonodaja, da so samo sprednje in LED, zaradi ekologije. Vse drugo je pač nehomologirano in ilegalno, recimo dnevne z zadnjimi prižganimi. Ker potem so emisije CO2 višje, bla, bla.

V vsakem slučaju pa je tam tudi stikalce in lahko folk sam prižge kratke. Samo jih je večina prelenih in preveč tumastih. Še v predorih nekateri ne vklapljajo.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik ales66 pravi:
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Če imaš senzor za dež, dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.

Tudi jaz imam tako informacijo. Sicer pa to lahko preveriš tako, da pogledaš, če je na levi ročki, kjer je sicer možen ročni vklop luči, tudi pozicija "AUTO", na kateri se potem zasenčene luči vklapljajo pri zmanjšani vidljivosti, se pravi tudi v tunelih, ob mraku, ob dežju, ...

In ko imaš na ta "AUTO" se te lepo v megli ne vidi...
AUTO je najslabše kar lahko imaš...če je pa kdo nesposoben in tako len da ne more obrnit gumb do tiste pozicije, kjer mu svetijo luči tudi zadaj pa naj vrne izpit.

Če proizvajalec trdi, da dela samodejno, mora pravilmo delat samodejno - ali pa bi moral proizvajalec odgovarjat zaradi zavajajočega oglaševanja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Za dnevne luči je pa pač evropska zakonodaja, da so samo sprednje in LED, zaradi ekologije.
Ni tega predpisa. Predpis ureja le, da morajo biti spredaj dnevne in kakšne so lahko (ni nujno LED). Zadnjih ne omenja.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik ales66 pravi:
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Če imaš senzor za dež, dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.

Tudi jaz imam tako informacijo. Sicer pa to lahko preveriš tako, da pogledaš, če je na levi ročki, kjer je sicer možen ročni vklop luči, tudi pozicija "AUTO", na kateri se potem zasenčene luči vklapljajo pri zmanjšani vidljivosti, se pravi tudi v tunelih, ob mraku, ob dežju, ...

In ko imaš na ta "AUTO" se te lepo v megli ne vidi...
AUTO je najslabše kar lahko imaš...če je pa kdo nesposoben in tako len da ne more obrnit gumb do tiste pozicije, kjer mu svetijo luči tudi zadaj pa naj vrne izpit.

Če proizvajalec trdi, da dela samodejno, mora pravilmo delat samodejno - ali pa bi moral proizvajalec odgovarjat zaradi zavajajočega oglaševanja.

zato imam jaz vedno luči prižgane (nikoli na avto), ker me moti da zadnje luči potem ne gorijo + ni osvetlitve števcev kadar gorijo samo dnevne luči. Drugače se mi pa zdi da je na Peugeotih ta senzor precej odziven in se zasenčene luči vklopijo dokaj hitro-edini minus je da se ne da nastavljati občutljivosti za brisalce..
 

Mr_Orange

Pripravnik
15. avg 2007
723
3
18
49
Murgle
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
zato imam jaz vedno luči prižgane (nikoli na avto), ker me moti da zadnje luči potem ne gorijo + ni osvetlitve števcev kadar gorijo samo dnevne luči. Drugače se mi pa zdi da je na Peugeotih ta senzor precej odziven in se zasenčene luči vklopijo dokaj hitro-edini minus je da se ne da nastavljati občutljivosti za brisalce..

To za Peugeota lahko potrdim. Sem imel na 3008, pa je ob tem ko sem pripeljal v tunel po cca. 1 sekundi že vklopil luči, medtem, ko so si razni Audiji in Fordi vzeli še vsaj kakšni dve sekundi dodatno.
Pa tudi dež in meglo je suvereno obvladoval, praviloma so se dosti prej prižgale luči kot pri drugih.

Na žalost pa je ta senzor bil ena od redkih stvari, ki je delovala kot je treba
smirk-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Na novem 308 je težava z meglo oz ne vklopi luči dovolj hitro v takšnih pogojih. Tunele/predore/nadvoze pa komot ja.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Tako, mama je avto dobila, seveda navdušenjem nad avtomatikom. Super.

Je pa ena zadevica malce moteča, namreč avtomatik in start n stop nista preveč posrečena v križiščih.
Scenarij: se pripelješ do križišča, ustaviš ker je promet, čakaš na prosto in medtem se motor ugasne, potem pa čez sekundo, dve, imaš fraj in poženeš...takšno izklapljanje motorja za sekundo, dve pa sigurno ne more biti pretirano OK, ali ne?
Pri navadnih menjalnikih se to pač tako reši, da držiš nogo na sklopli in zavori in v tem primeru ne vgasne mašina, pri avtomatiku pa sklopke ni
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Jaz mal vozil GLCja pred časom. Luštkan, ampak si takoj nad 45 k€. bomo vidli, velikostno je pa ravno pravšnji ne prevelik ne premali. Zame sicer premali, ker v mojem sedalnem položaju pri pogledu desno vidiš B stebriček, tema.
 

rs1975

Pripravnik
1. nov 2008
229
1
18
če imaš senzor za dež dobiš tudi možnost avtomatskega preklopa med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.
naj vzame allurja ker je precejšnja razlika v primerjavi z active paketom, predvsem zaradi boljših sedežev (imajo nastavitev tudi v ledvenem delu). avto pa ravno zaradi alu obrob na odbijačih še precej lepše izgleda...
Imam vprašanje glede Allure opreme v P2008. Kako se obnese to usnje? Se z leti začne kaj luščiti? Ga je priporočljivo s čim mazati? Malo imam pomislekov kako se obnaša to usnje, če avto občasno stoji na močnem soncu in verjetno UV žarki vplivajo na usnje. Sem imel podobno izkušnjo z oblazinjenimi stoli v hiši. Stoli so bili dnevno izpostavljeni soncu in so se po nekaj letih začeli luščiti, pa ne zaradi obrabe...