LPP draži vozovnice za 50%

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Glej, če center zapreš, ga zapreš zato, da s epešci neovirano gibajo. Če tam po cesti kot zmešani letijo avtobusarji (kot je bilo v tednu mobilnosti), nisi naredil nič, razen da imaš cesto, ki ne služi niti pešcem niti večini vozil. Neumnost. Kako velika, si pojdi pogledat recimo v Oxford, če tam tega niso že ukinili.

Se ne strinjam, če preusmerio avtobuse se bo naredil kaos na obrobnih cestah, Tivolska npr. Jaz ne vidim nikakršnih slabosti, da bi bil promet preko centra namenjen za javni prevoz. Roko na srce, pri nas ni takšne mase ljudi, da bi ovirali pretočnot avtobusa.

Ne gre za to, da bi ljudje obirali bus, ampak za to, da bus ovira ljudi. Ceste se splača zapirat smo, če iz njih narediš peš cono, vse drugo je popolna bebavost.

In zakaj bi se naredil kaos? Ceste okorog zapretga dela razširiš za en pas, ki je namenjen samo busom, in to je to. Ali pa ne zapiraš več, kot je sedaj.

Popolnoma iste argumente, kot jih imaš ti, so imeli, ko so dokončno za ves promet zaprli strogi center Lj (čez Tromostovje) in so busi morali začet vozit okoli. Pa je zdaj vsem všeč in ni nobenih težav ... Razen nadležnih biciklistov, ki norijo med pešci.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.524
1.109
113
Obišči stran
Citat:
In zakaj bi se naredil kaos? Ceste okorog zapretga dela razširiš za en pas, ki je namenjen samo busom, in to je to. Ali pa ne zapiraš več, kot je sedaj.

Pa da te vidim, kje bi ti še en pas naredil mimo faksov ali križank?

Največja bedarija je, da zaprejo slovensko cesto, sploh po tem, ko so naredili trnovsko vpadnico v mesto. Kam zahudiča pa mislijo speljat ves tisti promet?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Itak je bedarije. AMpak če že, potem za ves promet.
Mimo križank? Ka meter ali dva jih odrežeš, pa je. Pred faksi je pa dovolj placa, drugače se pa pač kaka hiša podre.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.512
5.708
113
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Kamleči delaš zjutri>?

Ja sem jutranji...na srečo ( in tvojo nesrečo)
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.512
5.708
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
. Poleg tega so uvedli prestopanje za isto ceno v 90 minutah. Jaz osebno sem se z dvema različnima trolama odpeljal do Kliničnega, opravil to, kar sem imel za opravit in se z dvema spet drugima trolama odpeljal domov. Prej bi me to stalo 3,2 €, zdaj me stane 0,8 €.

1,6€
sprasujem se.gif
Zakaj že?

Samo 1x lahko prestopaš....potem ti zopet odbije 1 vožnjo.....ali se voziš več kot 90min pa se morš še 1x štemplat......al pa 1x prestopiš....pri drugem prestopu ti že odbije vožnjo....

.....al pa jst ne vem "vsega"
grin1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
.....al pa jst ne vem "vsega"
grin1.gif
Prestopaš lahko poljubno mnogokrat v roku 90 minut. Preverjeno.

Citat:
Za brezplačno prestopanje morate prestopiti in se ob prestopu validirati v roku 90 minut od prve validacije. Dejansko potovanje z avtobusom, na katerega ste prestopili, lahko traja dlje časa oziroma do končne postaje linije, na katero ste prestopili.
Kot prestop šteje vsako v roku 90 minut od plačila prve vožnje nadaljevano potovanje.
http://www.jhl.si/holding/urbana/urbana-na-avtobusu
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.798
2
38
50
LJ
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
1. Od Aškerčeve do Bavarca bi že peljal bus, pač okoli centra
2. Na sestanke v centru vedno hodim peš , tudi če dežuje. Razen če je nevemkak naliv, ampak potem tudi do busa ne bi hodil.

Stvar je simpl: zapirat ceste samo zato, da bo po njih bus lažje vozil, je bebavo. Ceste se zapira zato, da so potem namenjene pešcem.

Se strinjam s tvojim postom, zmotilo me je pa boldano 'skropucalo', vendar roko na srce, mnogi uporabljajo ta izraz. Enkrat sem na tem forumu že vprašal, kako lahko obstajajo izrazi, kot je 'hodim/š peš'? Greš tudi z avtom peš? Z invalidskim vozičkom peš? S skejtom ali rolerji peš?
Zakaj tista, za moje pojme neumna besedna zveza 'hodiš/m peš'?

Dušan, novinar si! Probaj v tej smeri postaviti kak premik oz mejnik, pa še občutljivejši bralci bodo/mo imeli kaj od tega.

Vem da je off glede na temo, vendar... brez zamer
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Glej, če center zapreš, ga zapreš zato, da s epešci neovirano gibajo. Če tam po cesti kot zmešani letijo avtobusarji (kot je bilo v tednu mobilnosti), nisi naredil nič, razen da imaš cesto, ki ne služi niti pešcem niti večini vozil. Neumnost. Kako velika, si pojdi pogledat recimo v Oxford, če tam tega niso že ukinili.

Se ne strinjam, če preusmerio avtobuse se bo naredil kaos na obrobnih cestah, Tivolska npr. Jaz ne vidim nikakršnih slabosti, da bi bil promet preko centra namenjen za javni prevoz. Roko na srce, pri nas ni takšne mase ljudi, da bi ovirali pretočnot avtobusa.

Ne gre za to, da bi ljudje obirali bus, ampak za to, da bus ovira ljudi. Ceste se splača zapirat smo, če iz njih narediš peš cono, vse drugo je popolna bebavost.
Ja, dejansko se gre za to, da pešči ovirajo avtobus, ker so med tednom mobilnosti skakali pred avtobuse, zato so morali biti šoferji še bolj previdni, da ne nasadijo kakšne preveč energične mamice z vozičkom.

In zakaj bi se naredil kaos? Ceste okorog zapretga dela razširiš za en pas, ki je namenjen samo busom, in to je to. Ali pa ne zapiraš več, kot je sedaj.
Tvoja ideja bi špilala, če bi lahko zunanje migrante speljali na obrobje, ker drugače dobiš na Tivolski neskončno dolgo kolono avtomobilov in zabasana križišča, na drugi strani pa avtobuse, ki imajo sicer prost pas, vendar ga ne morajo uporabljati, ker so ostali v križišču kot se to že zdaj dogaja pa imamo vse odprto. Prav tako iz Tivolske na Aškerčevo nimaš kje potegniti dodatni pas. Slovenska bi morala ostati odprta za javni promet ter ga preuderditi na način labirintskih prehodov za pešče, kjer to poznajo že v bližnjem Trstu, pešec gre čez cesto, na polovici mora zaviti levo ter desno in morda počakati na morebitni avtobus, zadeva špila brez nepotrebnih semaforjev.

Popolnoma iste argumente, kot jih imaš ti, so imeli, ko so dokončno za ves promet zaprli strogi center Lj (čez Tromostovje) in so busi morali začet vozit okoli. Pa je zdaj vsem všeč in ni nobenih težav ... Razen nadležnih biciklistov, ki norijo med pešci.
Nikakor ne more biti isto, zaradi Barjanske obovznice se je promet konkretno sprostil proti obvoznici, dodatno je še to, da je tam težki promet slabšal infrastrukturo in uničeval kvaliteto bivanja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Še enkrat: edini razlog zapiranja ceste je, da jo daš na voljo pešcem. Zapiranje iz kakršnegakoli drugega vzroka, je neumnost - in če busom dovoliš vozit, je nisi dal na voljo pešcem. Čisto vseeno je, ali moram čez prehod samo zaradi busa ali zaradi busa in avtomobilov. In po slovenski, reciomo, busi zaradi avtomobilov nič ne trpijo ...

Zakaj hudiča bi spoloh prepovedal avtom in dovolil busom? Zato, ker si zavisten tistim, ki imajo za avto? Ali samo zato, da jih j... v glavo.
Promet z motornimi vozili ali je ali ga pa ni. Pika. Ločevat po tipu vozila je vesoljna zabitost.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Hahah, pa ti si neverjeten.

Center se zapre zato, da se ne zabije s takimi, ki mislijo, da je avtobus enako avto. Kam bi pa ti speljal potem ves promet, brainiac, že vesoljna zabitost ti pove, da bi potem nastal kolaps celotnega sistema.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Hahah, pa ti si neverjeten.

Center se zapre zato, da se ne zabije s takimi, ki mislijo, da je avtobus enako avto. Kam bi pa ti speljal potem ves promet, brainiac, že vesoljna zabitost ti pove, da bi potem nastal kolaps celotnega sistema.

Center Lj se pa (vem, ker delam v centru) zabije glih morda ene 5x na leto. Pa še takrat ne do kolapsa. Torej ni nobene potrebe zapirat centra, razen, da se pač pešcem da svoboda hodit okoli brez misli na promet. Za to pa je treba zapret center za vse, kot je ožji center že sedaj. Ampak pred tem je treba uredit promet naokoli. Brez tega itak ne gre. Ko je ap to urejeno, se pa nima kaj zabijat in kolabirat - če pa ni urejeno se pa centra pač ne zapira za nikogar.

Vse, kar Lj rabi je še kaka parkirna hiša in izjemno strogo kaznovanje tistih, ki ustavljajo v križišču. Potem še tistih petih dni z zabitim prometnom ne bi bilo.

Lj je majhna vas in nobene potrebe ni, da jo primerjamo z resnimi mesti.
 

Bitch_inside

PEPCA 2007
18. jul 2007
3.608
1
36
Ljubljana
Tudi, če je cesta samo malo mokra, noben več ne zna vozit in nastajajo neverjetne gužve ... sem bila dostikrat peš hitreje kot z avtobusom. Od križišča Tivolske in Slovenske do križišča Aškerčeve in Slovenske bi moralo biti odprto samo za javni promet.

za primerjavo... iz Bežigrada do tržnice rabim z lpp avtobusom enako časa kot, če grem iz Brezovice do tržnice ... od bežigrada je 4,5km do tam, iz brezovice pa 13.
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Enkrat sem na tem forumu že vprašal, kako lahko obstajajo izrazi, kot je 'hodim/š peš'? Greš tudi z avtom peš? Z invalidskim vozičkom peš? S skejtom ali rolerji peš?
Zakaj tista, za moje pojme neumna besedna zveza 'hodiš/m peš'?

Nisem slovenist, imam pa kakšno idejo ali dve zakaj obstajajo taki izrazi...

1. Lahko je ostanek zgledovanja po kakšni drugi slovnici, kjer dosledno navajajo tudi način premikanja (recimo ruščina pozna različne izraze za slovenski "iti", ki se razlikuje, če greš peš, z avtom, letalom, ladjo...).

2. Nedovršnost zahteva svojo obliko in v tem primeru, bi jaz rekel, da je povedkovo določilo ("peš") včasih potrebno zaradi stilizma. Na primer: 'vsak dan hodim od Aškerčeve do Bavarca' označuje sprehajanje, pohajkovanje brez cilja. Izraz 'vsak dan hodim peš od Aškerčeve do Bavarca', pa v mojih očeh precej bolj določa smer in cilj gibanja.

P.s. Če sem falil, naj me kakšen slovenist popravi.

P.p.s. Dostikrat je razglabljanje o slovnični pravilnosti stavkov oziroma uporabljenih glagolov povsem na filozofskem nivoju, tako da niti ni pričakovati absolutnega odgovora. Vsi jeziki se v praktično-uporabnem svetu spreminjajo in z njimi tudi slovnična in stilistična pravila.

Tudi jaz se opravičujem za off-topic. Če še koga ekstra zanimajo slovenistične teme, nas prestavite v en drug forum.
grin1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Center Lj se pa (vem, ker delam v centru) zabije glih morda ene 5x na leto. Pa še takrat ne do kolapsa.
Jaz se vsak dan vozim po Slovenski in naprej po Zoisovi, v kontra smeri gužve. Res da ni zabito vsak dan, je pa nekajkrat na teden, vsaj za zjutraj je to nekje med 7:40 in 8:15, še posebej če je slabo vreme, ko se ta čas razširi.
Nazaj grem pa raje okoli LJ, nimam živcev čakati po 10-20 minut, da pridem od filofaksa do Bavarca. Kar se tiče kaznovanja, bi pa morali res ukrepati, najbolj pri filofaksu, kjer se konstantno zabija, pa edinokrat ko sem videl policaje, je bilo, ko so namesto da bi kaznovali zaostajanje v zeleno in vožnjo v rdečo, dirigirali po križiušču. Takrat so bile gužve še najdaljše.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Hahah, pa ti si neverjeten.

Center se zapre zato, da se ne zabije s takimi, ki mislijo, da je avtobus enako avto. Kam bi pa ti speljal potem ves promet, brainiac, že vesoljna zabitost ti pove, da bi potem nastal kolaps celotnega sistema.

Center Lj se pa (vem, ker delam v centru) zabije glih morda ene 5x na leto. Pa še takrat ne do kolapsa. Torej ni nobene potrebe zapirat centra, razen, da se pač pešcem da svoboda hodit okoli brez misli na promet. Za to pa je treba zapret center za vse, kot je ožji center že sedaj. Ampak pred tem je treba uredit promet naokoli. Brez tega itak ne gre. Ko je ap to urejeno, se pa nima kaj zabijat in kolabirat - če pa ni urejeno se pa centra pač ne zapira za nikogar.

Vse, kar Lj rabi je še kaka parkirna hiša in izjemno strogo kaznovanje tistih, ki ustavljajo v križišču. Potem še tistih petih dni z zabitim prometnom ne bi bilo.

Lj je majhna vas in nobene potrebe ni, da jo primerjamo z resnimi mesti.

Ne vem kje ti delaš, samo vožnja čez mesto med rush hour je prava muka, trplenje, gledanje nesposobnežev za volanom in izguba živcev, da se vsem na....., ker ne vedo kaj je prva in da se pred semaforjem ne spi. Povsem enako je na kakšni Tivolski, ko se cijazijo cijazijo, če je pa kakšna nesreča, potem pa lahko z lahkoto postavim šotor in kampiram, ker kaj pa dogaja firbcem, mi pa ne bo nikoli jasno.

Kar se patiče zunanjih migrantov se pa strinjam, nekaj giga parkirišč na obrobje, povečana frekvenca avtobusov, vinjeta za center mesta in to je to.

Seveda je majhna vas, se pa da marsikaj narediti, da se olajša življenje prebivalcem in privabi tuje večje investitorje, ki bi lahko naredili tudi poslovni del, tako kot ga poznamo v ostalih večjih mestih. V centru, če me moj spomin ne vara, nimamo kakšne novejše poslovne stolpnice, vse stoji.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Dnevna relacija je po Tiovolski na Vošnjakovo (tja lepo malo pred osmo, v največji gneči, nazaj v popoldnaski gužvi, če ne delam do večera) ... V zadnjih 11 letih se mi je morda 5x zgodilo, da sem resno stal (recimo več kot 10 min za tivolsko od Gosposvetske do Tržaške. Moja se vozi od cca KC čez center, pa do Viča v največji gužvi ni porabila več kot dobre pol ure, 45 min max. Pa še kadar se je zabasalo, se je od dalmatinove do tivolske, razlog so seveda avti, ustavljeni v križišču oz. v 90% primerov mestni bus, ki zapre celo križišče. To je kretenom za volanom LPP busov itak najljubši šport ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.277
9.905
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Dnevna relacija je po Tiovolski na Vošnjakovo (tja lepo malo pred osmo, v največji gneči, nazaj v popoldnaski gužvi, če ne delam do večera) ... V zadnjih 11 letih se mi je morda 5x zgodilo, da sem resno stal (recimo več kot 10 min za tivolsko od Gosposvetske do Tržaške. Moja se vozi od cca KC čez center, pa do Viča v največji gužvi ni porabila več kot dobre pol ure, 45 min max. Pa še kadar se je zabasalo, se je od dalmatinove do tivolske, razlog so seveda avti, ustavljeni v križišču oz. v 90% primerov mestni bus, ki zapre celo križišče. To je kretenom za volanom LPP busov itak najljubši šport ...
Jah ne vem no. Recimo, sam se sestanom v centru Ljubljane ob rush hour izogibam kot hudič križa, če je le možno. Sicer res ponavadi ne stojiš po par minut na enem križišču, ampak skupaj pa kar izgubiš časa. Recimo za primer, sem parkrat malo testiral zadevo: v rush hour si hitrejši z BicikLJ-om kot pa z avtom
evil.gif