LPP draži vozovnice za 50%

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:


Zato, ker "hribovci" zabijejo središče zaradi dnevne migracije. Tukaj je največja, da avtobusi stojijo. Zapre se od Bavarca do filozofske fakultete in do Leva v smeri Gosposvetske.



Zaboje se le, ob slabem vremenu (se dnevno tam vozim), pa še to največ zaradi slabe prometne signalizacije in voznikov, ki zapirajo križišča.
Angleški sistem (označeno območje v križišču, kjer se ne sme ustavit, kamere + 100€, če te sistem dobi ustavljenega v prepovedanem prostoru) bi tu močno pomagal. Največji kreteni, kar se tega tiče, so pa seevda vozniki mestnih busov.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Javni prevoz ne bo špilal dokler:

- širši center se zapre za osebni promet, dovoljeno za LPP, dostavo, hotelski prevoz, intervencijska vozila, spodobne taxi službe ali
- se uvede dodatna letna vinjeta na mestno redišče (recimo 100 EUR na leto ali 10 EUR za enkratni vstop), lahko tudi kombinacija obeh predlogov
- bo javni promet urejen z ločenimi pasovi, vožnja osebnih vozil po ločenih pasovih pa bi se strogo sancionirala in implenetirala
- bo javni promet čist, moderen, predvsem pa v celoti klimatiziran
- se uvede lpp redarstvo, ki bo odstranilo moteče osebke (pijance, ki spijo na sedežih, tečno mularijo, ki galsno posluša glasbo, ima noge na sedežu itd.), redarje se opremi s telskopsko palico ter solzivcem za izredno težke primere, ki imajo čas groziti vozniku
- nekatere glavne linije bi morale vpelajti vozni red od 3 ali 4 zjutraj naprej

To bi bilo to za začetek.

Jutri moram:
- tamalo v šolo
- do službe (v centru)
- med službo skočit v Zagreb
- prit nazaj v službo
- skočit do BTC
- nazaj v službo
- po tamalo v šolo
- zelo verjetno še malo nazj v službo
- in domov

Kako že to naredim, če mkoram vmes skakat na javni prevoz, imet nekje na nekem parkirišlču avto (anmesto v garaži par nedstropij pod pisarno) ipd?
Ljubljana ne rabi nobenega večjega sran... Rabi zaprt oæji center (vključno z delom slovenske, amapk to mora večjati za vse, vključno z busi, tako kot je v stari Ljubljani, drugače je to bedarija), razširjene vpadnice in še par parkirnih hiš. In to je vse, poleg seveda hitrega in udobgega LPP (kar pomeni frekvenco na 3-5 minut, čiste in klimatizirane buse in uslužbence, ki bodo prešvicane smrdljivce in tiste, ki se ne znajo obnašati, metali z njih) in drugih alternaztiv, kot je Bicikelj.

zmaga.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Javni prevoz ne bo špilal dokler:

- širši center se zapre za osebni promet, dovoljeno za LPP, dostavo, hotelski prevoz, intervencijska vozila, spodobne taxi službe ali
- se uvede dodatna letna vinjeta na mestno redišče (recimo 100 EUR na leto ali 10 EUR za enkratni vstop), lahko tudi kombinacija obeh predlogov
- bo javni promet urejen z ločenimi pasovi, vožnja osebnih vozil po ločenih pasovih pa bi se strogo sancionirala in implenetirala
- bo javni promet čist, moderen, predvsem pa v celoti klimatiziran
- se uvede lpp redarstvo, ki bo odstranilo moteče osebke (pijance, ki spijo na sedežih, tečno mularijo, ki galsno posluša glasbo, ima noge na sedežu itd.), redarje se opremi s telskopsko palico ter solzivcem za izredno težke primere, ki imajo čas groziti vozniku
- nekatere glavne linije bi morale vpelajti vozni red od 3 ali 4 zjutraj naprej

To bi bilo to za začetek.

Jutri moram:
- tamalo v šolo
- do službe (v centru)
- med službo skočit v Zagreb
- prit nazaj v službo
- skočit do BTC
- nazaj v službo
- po tamalo v šolo
- zelo verjetno še malo nazj v službo
- in domov

Kako že to naredim, če mkoram vmes skakat na javni prevoz, imet nekje na nekem parkirišlču avto (anmesto v garaži par nedstropij pod pisarno) ipd?
Ljubljana ne rabi nobenega večjega sran... Rabi zaprt oæji center (vključno z delom slovenske, amapk to mora večjati za vse, vključno z busi, tako kot je v stari Ljubljani, drugače je to bedarija), razširjene vpadnice in še par parkirnih hiš. In to je vse, poleg seveda hitrega in udobgega LPP (kar pomeni frekvenco na 3-5 minut, čiste in klimatizirane buse in uslužbence, ki bodo prešvicane smrdljivce in tiste, ki se ne znajo obnašati, metali z njih) in drugih alternaztiv, kot je Bicikelj.

Tole za avtobuse se ne strinjam- če jim zapremo center potem resnično ne vidim prednosti mestnega avtobusa, ker jih spravimo na enake ceste, kjer se morajo gužvati uporabniki navadnih cest. Avtobus mora postati prioriteta javnega prometa, ker na kakšno podzemno in tramvaj računajo samo še tisti, ki mislijo, da se pomanjkanje denarja rešuje s tiskanjem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Glej, če center zapreš, ga zapreš zato, da s epešci neovirano gibajo. Če tam po cesti kot zmešani letijo avtobusarji (kot je bilo v tednu mobilnosti), nisi naredil nič, razen da imaš cesto, ki ne služi niti pešcem niti večini vozil. Neumnost. Kako velika, si pojdi pogledat recimo v Oxford, če tam tega niso že ukinili.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
IN kaj potem se ulije dež, boš pešačil od Aškerčeve do Bavarca, ker bo cesta zaprta za ves promet? Se ti bo pa mudilo na sestanek.

1. Od Aškerčeve do Bavarca bi že peljal bus, pač okoli centra
2. Na sestanke v centru vedno hodim peš, tudi če dežuje. Razen če je nevemkak naliv, ampak potem tudi do busa ne bi hodil.

Stvar je simpl: zapirat ceste samo zato, da bo po njih bus lažje vozil, je bebavo. Ceste se zapira zato, da so potem namenjene pešcem.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.158
1.252
113
42
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
IN kaj potem se ulije dež, boš pešačil od Aškerčeve do Bavarca, ker bo cesta zaprta za ves promet? Se ti bo pa mudilo na sestanek.

1. Od Aškerčeve do Bavarca bi že peljal bus, pač okoli centra
2. Na sestanke v centru vedno hodim peš, tudi če dežuje. Razen če je nevemkak naliv, ampak potem tudi do busa ne bi hodil.

Stvar je simpl: zapirat ceste samo zato, da bo po njih bus lažje vozil, je bebavo. Ceste se zapira zato, da so potem namenjene pešcem.
467716-post_slo.gif
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.436
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Ne razumem kaj je sedaj narobe s pločniki v centru za pešce? A jih je premalo? So prehodi nevarni, da bi zaprl center? Ne štekam v čem je korist, če se zapre center tudi za javni promet.

Kako pa bi potem šel, če bi bil naliv, da niti z busom ne bi šel? Za taksije bi bilo tudi prepovedano. Bi pa lahko en velik krog naredil pa duplo plačal taksi.

Ni poante zapreti center za ves promet.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.514
5.708
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
. Poleg tega so uvedli prestopanje za isto ceno v 90 minutah. Jaz osebno sem se z dvema različnima trolama odpeljal do Kliničnega, opravil to, kar sem imel za opravit in se z dvema spet drugima trolama odpeljal domov. Prej bi me to stalo 3,2 €, zdaj me stane 0,8 €.

1,6€
sprasujem se.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Glej, če center zapreš, ga zapreš zato, da s epešci neovirano gibajo. Če tam po cesti kot zmešani letijo avtobusarji (kot je bilo v tednu mobilnosti), nisi naredil nič, razen da imaš cesto, ki ne služi niti pešcem niti večini vozil. Neumnost. Kako velika, si pojdi pogledat recimo v Oxford, če tam tega niso že ukinili.

Se ne strinjam, če preusmerio avtobuse se bo naredil kaos na obrobnih cestah, Tivolska npr. Jaz ne vidim nikakršnih slabosti, da bi bil promet preko centra namenjen za javni prevoz. Roko na srce, pri nas ni takšne mase ljudi, da bi ovirali pretočnot avtobusa.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
. Poleg tega so uvedli prestopanje za isto ceno v 90 minutah. Jaz osebno sem se z dvema različnima trolama odpeljal do Kliničnega, opravil to, kar sem imel za opravit in se z dvema spet drugima trolama odpeljal domov. Prej bi me to stalo 3,2 €, zdaj me stane 0,8 €.

1,6€
sprasujem se.gif
Zakaj že?
 

grenivka

Pripravnik
1. avg 2007
616
0
16
Citat:
Uporabnik sass pravi:
a ni bila pred uvedbo urbane cena enkratne vožnje 1 euro?

Mislim, da je bila cena 1 euro, če si plačal z gotovino. Žetoni pa po 0,80
lp
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.318
829
113
Citat:
Uporabnik PIC pravi:

Ker to ne gre. Imeti kulski prevoz za prijazno ceno = ekonomsko nemogoče.

Verjemi, če Američani delajo minus pri javnem prevozu, verjemi, da mi ne moremo delati plusa. Nikoli in nikdar
smile-1.gif
.

LP,
PIC

tle se pa strinjam. če Ameri ne znajo itz tega nardit plusa, pol ga je res res težko al pa se ga dejansko ne da.

lp
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.318
829
113
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
IN kaj potem se ulije dež, boš pešačil od Aškerčeve do Bavarca, ker bo cesta zaprta za ves promet? Se ti bo pa mudilo na sestanek.



1. Od Aškerčeve do Bavarca bi že peljal bus, pač okoli centra
2. Na sestanke v centru vedno hodim peš, tudi če dežuje. Razen če je nevemkak naliv, ampak potem tudi do busa ne bi hodil.

Stvar je simpl: zapirat ceste samo zato, da bo po njih bus lažje vozil, je bebavo. Ceste se zapira zato, da so potem namenjene pešcem.
467716-post_slo.gif

467716-post_slo.gif


polovično zapiranje cest za bus, taxi, kolesarje,... neumnost brez primere. čim je bil un teden debilnosti, se je ta čudovita ideja pkazala za še kako neumno. povsod po obrobju so se pojavile neverjetne kolone, ki smo jim bili prej priča zgolj ob res slabem vremenu ali prometnih nesrečah. Hvala Srbijankoviæ, ker nas maš za zajčke.

lp
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Ne razumem kaj je sedaj narobe s pločniki v centru za pešce? A jih je premalo? So prehodi nevarni, da bi zaprl center? Ne štekam v čem je korist, če se zapre center tudi za javni promet.

Kako pa bi potem šel, če bi bil naliv, da niti z busom ne bi šel? Za taksije bi bilo tudi prepovedano. Bi pa lahko en velik krog naredil pa duplo plačal taksi.

Ni poante zapreti center za ves promet.

Po strogem centru ljubljane pač hodim kjerkoli (ker tam ni vozil). Ni pločnika in ceste, pač pe je vse skupaj površina, namenjena pešcem. In če to cono širimo, je edino logično, da se jo širi na enak način. Ker če cesta ostane cesta, je popolnoma vseeno, a po njej vozijo avti ali busi.

Če je naliva preveč, da ne bi šel na bus bi šela ja, s taksijem (ja, okoli, kot je treba iti zdaj okoli, če hočeš recimo od zmajskega mosta s taksijem do Aškerčeve), ali pa sploh ne.