Prid pa probi...Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Jurja je precej dobra plača za delovno mesto, ki ne zahteva nekih posebnih sposobnosti ali izobrazbe.
Za sestro je blo dovolj sposobnosti...;()
Prid pa probi...Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Jurja je precej dobra plača za delovno mesto, ki ne zahteva nekih posebnih sposobnosti ali izobrazbe.
Citat:
Uporabnik ProDriver pravi:
A spolh veš kako odgovornost ima voznik ki ima tako označbo na avtobusu?
Čisto enako odgovornost kot brez tega znaka: pripeljati vse potnike žive in zdrave na cilj enako varno kot šolske otroke.Citat:
Uporabnik ProDriver pravi:
A spolh veš kako odgovornost ima voznik ki ima tako označbo na avtobusu?
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Me prov zanima če bi bil takega mnenja če bi bil odvisen od mestnega prevoza in ga vsak dan uporabljal za prevoz do doma! Pa da recimo hitiš v vrtec po otroka ki ga moraš prevzet do 16.30h in se šofer drži predpisev in čaka da zapelje v križišče 5,6,7 zelenih intervalov? Dej ne prbiji, prosm te!Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Pikec, dej ti nam malim ljudem razloži kdaj bi avtobus prevozil križišče če se nebi postavil v križišče in ga potem zapustil ko se pač premakne kolona!?!?! V vednost: zgibni bus ima 18mCitat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še kadar se je zabasalo, se je od dalmatinove do tivolske, razlog so seveda avti, ustavljeni v križišču oz. v 90% primerov mestni bus, ki zapre celo križišče.
To je kretenom za volanom LPP busov itak najljubši šport ...![]()
postavi se na Aškerčevo v konici in opazuj po kolikih zelenih semaforjih bi lahko zavila 1ka al pa 6ca! Ti jst povem "brihta" po kakih 5-6 ko bi kolona bila že do Ilirije al pa tudi več![]()
Prosim ne pametovat pr zadevah o katerih nimaš blage veze!
Preberi si, kaj piše v zakonu, pa bova videla, kdo nima blage veze. Če velja zame, bo tudi za kretena za volanom busa. Po koliko semaforjih? Se mi jebe, pravila so pravila. Doker v zakonu ne piše, da lahko bus zapira križišče, ga pač ne sme - in če misliš, da do zakon dovoljuje, potem ti nimaš blage veze. Niso nad zakonom in nimajo (razen vključevanja v promet s postaje) nobenih posebnih pravic v primerjavi z drugimi udeležeci.
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Kako ni kriva količina, ko je pa dnevna migracija 100.000 vozil!, in ti boš potem razlagal, da je kriva izključno nesposobnost šoferjev. Infrastruktura enostavno ne požira takšno količino vozil, običajno z eno osebo v samem vozilu.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Kako ni kriva količina, ko je pa dnevna migracija 100.000 vozil!, in ti boš potem razlagal, da je kriva izključno nesposobnost šoferjev. Infrastruktura enostavno ne požira takšno količino vozil, običajno z eno osebo v samem vozilu.
On trenutni količini prometa v Lj se stvar zatakne le zaradi nesposobnosti voznikov. Če ne bi zabasavali križišč, če ne bi imeli potrebe ob prvi kaplji dežja vozin 0,042 kilometra na uro, če bi e naučili, da se ob zeleni spelje, ne pa prvo išče ipd ne bi bilo nobenega problema.
Citat:
Uporabnik PumaAngel pravi:
Davidoff, po tvojih postih sodeč, sem dobila občutek, da si izredno nepotrpežljivo bitje - it's gonna be my way or no way at all.Glede vožnje. Za volan se pač vsede vse živo, in v Ljubljani enostavno ne moreš pričakovat, da boš v manj kot pol urah iz kraja A v B-ju ko je promet gost.
Ja, lahko pričakujem. Imam dve možnosti, naj mi to omogočijo z javnim prevoz ali pa naj uredijo promet. Druge opcije ni.
Se ti zdi, da glede ''zabitosti vseslovenske'' lahko kaj narediš? Bore malo. Lahko se napenjaš kolikor želiš, to se ne bo spremenilo. Ostane ti, da ali se izseliš (mislim, vsak ima to možnost, in kakor sem dobila občutek si zadosti iznajdljiv da to narediš), se sprijazniš s tem, lahko pa osiviš zaradi samih ''nesposobnežev'', ki te obdajajo. V kolikor pa ti je res toliko do naglice pa imaš še vedno možnost da se vsedeš na motor ali si omisliš kolo. Potem pa ne bo problema, kaj meniš? In ne, ne želim da mi poveš kakšni problemi se z motorjem ali kolesom pojavijo in kako nekateri kolesarji vozijo.
Če nekoga opozorim na napako, pričakujem, da bo v svoji betici morda celo razmislil, da je naredil nekaj narobe, upam vsaj, samo se mi zdi, da je narod vse bolj imun in gluh, gluh predvsem zato, ker imajo telefon prilepljen na glavo. Motor ali kolo ne prideta v poštev. The end.
V Sloveniji je pač tako, da ''talajo'' izpite kot krofe skoraj, le da zanj odšteješ bistveno več, polovica od teh je psihično nesposobnih za vožnjo.
Že dolgo nazaj sem pisal, da bi bilo potrebno vpeljati psihološke teste, obvezno plus preverjanje po določeni pretečeni dobi.
Kar se pa hitrosti tiče, mudi se edino na urgenci, ali pa ko ti rešujejo življenje, vse ostalo ni tako bistvenega pomena. To si velja zapomniti ko boš naslednjič v koloni, preklinjal vse po spisku zaradi nesposobnosti voznikov (vem, da so nekateri obupni, vem pa tudi da drugi so pa enostavno preveč nepotrpežljivi za volan.)
Se ne strinjam, mudi se tudi v vsakodnevnem življenju. Ne vem kakšen je tvoj dnevni življenjski slog, vednar moj mi narekuje tudi hitrejše premikanje in ne da se bo zaradi igonrantov vdal v usodo, še dobro, da narod ne pozna stranskih ulic in cest.
P.S: Sankcije bi morale biti absolutno strožje, se strinjam, a kaj ko imamo nesposobne in izjemno egoistične politike in javno upravo (ne vso). To je pa že druga tema.
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Očitno ne...
Kakorkoli 1.000 EUR se mi zdi dovolj visoka plača za šoferja avtobusa. Vse kar rabiš je vozniški izpit. Lahko si užaljen, lahko pa sprejmeš to...
kakšno odgovornost ima? kazensko? finančno? materialno? daj povej.Citat:
Uporabnik ProDriver pravi:
Res?
A spolh veš kako odgovornost ima voznik ki ima tako označbo na avtobusu?
...?