LPP draži vozovnice za 50%

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.436
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Očitno ne...


Kakorkoli 1.000 EUR se mi zdi dovolj visoka plača za šoferja avtobusa. Vse kar rabiš je vozniški izpit. Lahko si užaljen, lahko pa sprejmeš to...
 
Nazadnje urejeno:

ProDriver

Pripravnik
2. mar 2011
84
0
6
Res?
A spolh veš kako odgovornost ima voznik ki ima tako označbo na avtobusu?
prevoz-otrok-1.jpg

pa nima nihče nekih dodatkov ko imamo to na vozilih!
Vem da ne veš in te ne zanima, vidite samo ko kak voznik tipka SMS al se pa spogleduje z kako mladenko pa si rečete; Kaj jim pa manjka! A nas kdo vidi ko vstajamo ob 2h, 3h, itak da ne ker svoja moda še čohate med spanjem, a ne!?
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik ProDriver pravi:
A spolh veš kako odgovornost ima voznik ki ima tako označbo na avtobusu?

Glede na kamikaze stil vožnje nekaterih avtobusov, imam občutek, da definitivno premalo voznikov ve kakšno odgovornost imajo...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik ProDriver pravi:
A spolh veš kako odgovornost ima voznik ki ima tako označbo na avtobusu?
Čisto enako odgovornost kot brez tega znaka: pripeljati vse potnike žive in zdrave na cilj enako varno kot šolske otroke.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še kadar se je zabasalo, se je od dalmatinove do tivolske, razlog so seveda avti, ustavljeni v križišču oz. v 90% primerov mestni bus, ki zapre celo križišče.
To je kretenom za volanom LPP busov itak najljubši šport ...
Pikec, dej ti nam malim ljudem razloži kdaj bi avtobus prevozil križišče če se nebi postavil v križišče in ga potem zapustil ko se pač premakne kolona!?!?! V vednost: zgibni bus ima 18m
priden.gif

postavi se na Aškerčevo v konici in opazuj po kolikih zelenih semaforjih bi lahko zavila 1ka al pa 6ca! Ti jst povem "brihta" po kakih 5-6 ko bi kolona bila že do Ilirije al pa tudi več
jezen.gif

Prosim ne pametovat pr zadevah o katerih nimaš blage veze!

Preberi si, kaj piše v zakonu, pa bova videla, kdo nima blage veze. Če velja zame, bo tudi za kretena za volanom busa. Po koliko semaforjih? Se mi jebe, pravila so pravila. Doker v zakonu ne piše, da lahko bus zapira križišče, ga pač ne sme - in če misliš, da do zakon dovoljuje, potem ti nimaš blage veze. Niso nad zakonom in nimajo (razen vključevanja v promet s postaje) nobenih posebnih pravic v primerjavi z drugimi udeležeci.
Me prov zanima če bi bil takega mnenja če bi bil odvisen od mestnega prevoza in ga vsak dan uporabljal za prevoz do doma! Pa da recimo hitiš v vrtec po otroka ki ga moraš prevzet do 16.30h in se šofer drži predpisev in čaka da zapelje v križišče 5,6,7 zelenih intervalov? Dej ne prbiji, prosm te!

Če si pa z avtm, moraš prevzeti otroka do 16:30, pa bus že 2 intervala stoji čez križišče, da nihče ne more mimo, je pa OK, ali kaj? Ne budali, zakoni so za vse, torej tudi za voznike mestnih busov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.393
1.259
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:


Kako ni kriva količina, ko je pa dnevna migracija 100.000 vozil!, in ti boš potem razlagal, da je kriva izključno nesposobnost šoferjev. Infrastruktura enostavno ne požira takšno količino vozil, običajno z eno osebo v samem vozilu.

On trenutni količini prometa v Lj se stvar zatakne le zaradi nesposobnosti voznikov. Če ne bi zabasavali križišč, če ne bi imeli potrebe ob prvi kaplji dežja vozin 0,042 kilometra na uro, če bi e naučili, da se ob zeleni spelje, ne pa prvo išče ipd ne bi bilo nobenega problema.
 
Nazadnje urejeno:

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:


Kako ni kriva količina, ko je pa dnevna migracija 100.000 vozil!, in ti boš potem razlagal, da je kriva izključno nesposobnost šoferjev. Infrastruktura enostavno ne požira takšno količino vozil, običajno z eno osebo v samem vozilu.

On trenutni količini prometa v Lj se stvar zatakne le zaradi nesposobnosti voznikov. Če ne bi zabasavali križišč, če ne bi imeli potrebe ob prvi kaplji dežja vozin 0,042 kilometra na uro, če bi e naučili, da se ob zeleni spelje, ne pa prvo išče ipd ne bi bilo nobenega problema.

Glej, sigurno boš lahko pobrskal po arhivu koliko avtomobilov je bilo dnevno v Ljubljani pred 20 leti in koliko jih je sedaj. Infrasturktura ni toliko dograjena ali zgrajena, da bi lahko požirala ekstremno hitro rast vozil, ki prihajajo v Ljubljano.

Drugo, se strinjam, da so v Sloveniji šoferji v velikem številu, dejansko polsposobni oz kar nesposobni. Je pa to posledica razvoja in kapitalizma, pred 20 leti si na cesti srečal povsem drugačen vozni park, v drugačnih dimenzijah in zmogljivosti, sedaj ima pa povprečen mlinček preko 100 konjev in temu niso vsi dorasli, ko jim bilo 40 konjev vrh glave. Danes pa stare mame in ate posegajo po 200 konjskih mašinah pa tudi več, seveda tega ni sposoben obvladati. Drugo težavo pa jaz vidim v preprostem egoizmu, večina folka dol visi, če situacijo narobe oceni in zaradi tega obstane sredi križišča, sredi zebre, sredi pasu itd. Ni sankcij in to se bo nadaljevalo dokler se ne bo kaj v tej smeri ukrenilo. Torej, zabitost vseslovenska je vzrok za zastoje, ni pa edini.

"Stoku treba tuæi" je nekoč rekel moder mož.
 

PumaAngel

Pripravnik
2. nov 2011
287
0
16
Davidoff, po tvojih postih sodeč, sem dobila občutek, da si izredno nepotrpežljivo bitje - it's gonna be my way or no way at all.Glede vožnje. Za volan se pač vsede vse živo, in v Ljubljani enostavno ne moreš pričakovat, da boš v manj kot pol urah iz kraja A v B-ju ko je promet gost.

Se ti zdi, da glede ''zabitosti vseslovenske'' lahko kaj narediš? Bore malo. Lahko se napenjaš kolikor želiš, to se ne bo spremenilo. Ostane ti, da ali se izseliš (mislim, vsak ima to možnost, in kakor sem dobila občutek si zadosti iznajdljiv da to narediš), se sprijazniš s tem, lahko pa osiviš zaradi samih ''nesposobnežev'', ki te obdajajo. V kolikor pa ti je res toliko do naglice pa imaš še vedno možnost da se vsedeš na motor ali si omisliš kolo. Potem pa ne bo problema, kaj meniš? In ne, ne želim da mi poveš kakšni problemi se z motorjem ali kolesom pojavijo in kako nekateri kolesarji vozijo.

V Sloveniji je pač tako, da ''talajo'' izpite kot krofe skoraj, le da zanj odšteješ bistveno več, polovica od teh je psihično nesposobnih za vožnjo.

Kar se pa hitrosti tiče, mudi se edino na urgenci, ali pa ko ti rešujejo življenje, vse ostalo ni tako bistvenega pomena. To si velja zapomniti ko boš naslednjič v koloni, preklinjal vse po spisku zaradi nesposobnosti voznikov (vem, da so nekateri obupni, vem pa tudi da drugi so pa enostavno preveč nepotrpežljivi za volan.)

P.S: Sankcije bi morale biti absolutno strožje, se strinjam, a kaj ko imamo nesposobne in izjemno egoistične politike in javno upravo (ne vso). To je pa že druga tema.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik PumaAngel pravi:
Davidoff, po tvojih postih sodeč, sem dobila občutek, da si izredno nepotrpežljivo bitje - it's gonna be my way or no way at all.Glede vožnje. Za volan se pač vsede vse živo, in v Ljubljani enostavno ne moreš pričakovat, da boš v manj kot pol urah iz kraja A v B-ju ko je promet gost.

Ja, lahko pričakujem. Imam dve možnosti, naj mi to omogočijo z javnim prevoz ali pa naj uredijo promet. Druge opcije ni.

Se ti zdi, da glede ''zabitosti vseslovenske'' lahko kaj narediš? Bore malo. Lahko se napenjaš kolikor želiš, to se ne bo spremenilo. Ostane ti, da ali se izseliš (mislim, vsak ima to možnost, in kakor sem dobila občutek si zadosti iznajdljiv da to narediš), se sprijazniš s tem, lahko pa osiviš zaradi samih ''nesposobnežev'', ki te obdajajo. V kolikor pa ti je res toliko do naglice pa imaš še vedno možnost da se vsedeš na motor ali si omisliš kolo. Potem pa ne bo problema, kaj meniš? In ne, ne želim da mi poveš kakšni problemi se z motorjem ali kolesom pojavijo in kako nekateri kolesarji vozijo.
Če nekoga opozorim na napako, pričakujem, da bo v svoji betici morda celo razmislil, da je naredil nekaj narobe, upam vsaj, samo se mi zdi, da je narod vse bolj imun in gluh, gluh predvsem zato, ker imajo telefon prilepljen na glavo. Motor ali kolo ne prideta v poštev. The end.

V Sloveniji je pač tako, da ''talajo'' izpite kot krofe skoraj, le da zanj odšteješ bistveno več, polovica od teh je psihično nesposobnih za vožnjo.
Že dolgo nazaj sem pisal, da bi bilo potrebno vpeljati psihološke teste, obvezno plus preverjanje po določeni pretečeni dobi.

Kar se pa hitrosti tiče, mudi se edino na urgenci, ali pa ko ti rešujejo življenje, vse ostalo ni tako bistvenega pomena. To si velja zapomniti ko boš naslednjič v koloni, preklinjal vse po spisku zaradi nesposobnosti voznikov (vem, da so nekateri obupni, vem pa tudi da drugi so pa enostavno preveč nepotrpežljivi za volan.)

Se ne strinjam, mudi se tudi v vsakodnevnem življenju. Ne vem kakšen je tvoj dnevni življenjski slog, vednar moj mi narekuje tudi hitrejše premikanje in ne da se bo zaradi igonrantov vdal v usodo, še dobro, da narod ne pozna stranskih ulic in cest.

P.S: Sankcije bi morale biti absolutno strožje, se strinjam, a kaj ko imamo nesposobne in izjemno egoistične politike in javno upravo (ne vso). To je pa že druga tema.

Politika je odraz ljudstva, tukaj tople vode ne bova odkrila. Še nekaj časa bo potrebno, da se kaj spremeni, samo kaj, ko generacija, ki prihaja ne obeta nič boljšega, meni se zdi samo še slabše. Gledam današnje mladiče, OK si rečem, sej bodo odrasli in se razvili v neko osebnost, samo kakšna bo to osebnost, ki je razvajena in že sedaj dobi vse kar se želi. Za primer, nedolgo nazaj sem se pogovarjal s študentko 1. letnika, ki je dobila za uspešno opravljeno maturo novo vozilo v vrednosti 23.000 EUR, stanovanje v bližini centra Ljubljane. Do tukaj se trudim še razumeti, kar me je zmotilo je to, da sem ujel njen telfonski pogovor z očetom, ko mu je razlagala, da jo je radar na avtocesti slikal na 160 km/h in če bo to on lahko uredil. In potem naj bom toleranten in ponižen, ja pa kaj še.
 

Dinotti

Fizikalc
27. sep 2010
1.226
0
36
Ljubljana
Nisem užaljen, samo moti me to tvoje tipično vedno isto razmišljanje. češ jaz imam "šolo",sem zato najbolši, najpametnejši oz.intelektualec, kateri lebdi nad zemljo, ne pa hodi. Vsi ostali so podn in nesposobni, ker nimajo fakultetnega izobraževanja. Model get real, in ne sodi ljudi po izobrazbi. Si dovolj razgleden in dojemljiv, da se lahko to že enkrat naučiš? Pa brez tvojega dela, ljudje lahko preživijo, brez busa, malo težje.;)

Delal sem tudi kot učitelj vožnje in je res, da se izpiti kr talajo, kot pa dejansko opravljajo. Namreč 80% ljudi, nikoli nebi smelo sesti za volan. Od tega 90% žensk. Zdj bo počas okoli 10 let, odkar profesionalno sodelujem v prometu tako ali tako, in sem videl marsikaj. Morala bi bit višja omejitev pri letih (25 let) za vozniško dovoljenje in nižja pri prenehanju (55 let) vozniškega dovoljenja. Od 55 let naprej, obvezno testi sposobnosti, ki jih potrebuješ za varno vožnjo.
 
Nazadnje urejeno:

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik ynos pravi:
Očitno ne...


Kakorkoli 1.000 EUR se mi zdi dovolj visoka plača za šoferja avtobusa. Vse kar rabiš je vozniški izpit. Lahko si užaljen, lahko pa sprejmeš to...

Ce bi bil to nek dream job bi se tepli zanj. 1.000€ je (pre)malo glede na odgovornost pa nisem sofer.Na cesti si stalno (tvegas). Klima. Delovnik. Pacienti v avtobusih
crazy1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.243
886
113
Citat:
Uporabnik ProDriver pravi:
Res?
A spolh veš kako odgovornost ima voznik ki ima tako označbo na avtobusu?
...?
kakšno odgovornost ima? kazensko? finančno? materialno? daj povej.
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Kazensko in materialno...
Skodo ,ki nastane zaradi manjsa nepazljivosti/napake voznika je precej vecja od skoda ,ki nastane zaradi manjsa nepazljivosti/napake voznika avtomobila (v povprecju seveda). Vecina nas je v avtu pol ure na dan in vsakic tvegas da poskodujes/ubijes sebe ali druge. Pri njih je to pol ure + cel delovnik.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.456
7.587
113
Ker smo ziveli v socializmu in je imel beneficijo vsak 3 kekec ki se je pojavil. V glavnem to ni argument.

Odgovornost je precej huda, ce se voznik avtobusa zaleti, je zelo hitro ovaden zaradi kaznivega dejanja, ko navaden voznik dobi le poloznico. Ni lahek siht.
 

Dinotti

Fizikalc
27. sep 2010
1.226
0
36
Ljubljana
In ti navadni kekci so bili? Da jih nastejem: rudar, policaj, sofer avtobusa....Odgovornost,bioritem in tezavnost poklica