Citat:
Uporabnik Blue GTI pravi:
Če ga boš res bolj tiščal, potem bi ti moral servisni interval past nekje na 20.000 do 25.000km. Če ti kljub temu variabilni interval izračunava servise nad temi kilometri, potem pojdi rajše na fiksnega na 15.000km. Čeprav ti mora načeloma motor tudi z variabilnim zdržat, a mogoče bo zdržal "le" 300.000km, če bi pa olje bolj redno menjal pa recimo 400.000km -cifre za km so izmišljene, tako da ne zdej to imeti za preračun. Vsekakor pa obstaja razlika ko motor razstaviš in pogledaš obrabo bloka, obročkov in kako usran je motor znotraj od saj, kako usrane so stene karterja, glava... gleda na tip olja in frekvenco menjav olja. Sem videl že kar nekaj motorjev, ki so imeli med 100.000 in 200.000km od znotraj in določeni so super ohranjeni in dokaj čisti, določeni pa so bili za zjokat.
Citat:
Uporabnik dobrovavrti pravi:
osebno sem mnenja da je long life servis primeren za letno kilometrino nad 30.000 km letno..torej da ga menjaš vsako leto ali rečeno drugače da se motor dosti 'premika' in je povprečna hitrost sorazmeroma velika (orej za kake trgpvsek potnike ki dnevno naredi p 200 km in več, v resnici pa mu motor deluje 2 uri..isto kot nekomu, ki gre iz Medvod do centra, pa nredi 15 km dnevno).
Za manjšo kilometrino (kar nas dela večina) - torej 10 - 20.000 km letno pa sem sam pristaš menjave najkasneje na 15.000 km - tako si vedno na varni strani.
vincent
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Enako je s samo garancijo: v tujini velja da če imaš poštempljano servisno od inštitucije ki je kvalificirana opravljati servisne storitve da je to dovolj - pri nas mora biti pa avto servisiran na pooblaščencu.
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
seveda saj imamo tudi precej slabse gorivo (prevec zvepla), ki ne dovoljuje takih intervalov kot v evropi