Liderpnevmatik.si nateg?

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.098
113
Načeloma ni res.

Dostikrat se naredi neka kulanca, ker bi te jebanje z vsemi pravniki itd. Stalo več denarja kot je to sranje vredno.

Zaposleni v tem času ko bi pisal cele letanije za ene klinčeve gume lahko že proda 100 parov. Posebej zaposlenih za pravdanje pa se ne splača imet.

Sicer pa se to vse všteje v prodajno ceno.

Lp.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.734
15.776
113
Dostikrat se naredi neka kulanca, ker bi te jebanje z vsemi pravniki itd. Stalo več denarja kot je to sranje vredno.

Zaposleni v tem času ko bi pisal cele letanije za ene klinčeve gume lahko že proda 100 parov. Posebej zaposlenih za pravdanje pa se ne splača imet.

In ravno zato firme velikokrat popustijo stranki, ki nakaže da bo šla tudi na sodišče zaradi tega v kolikor bi bilo to potrebno. Da je pa to (grožnja stranke s sodiščem) v večini primerov blef ravno zaradi visokih stroškov mi pa verjetno ni treba razlagat. Moje izkušnje to potrjujejo praktično na mesečni ravni, da ne rečem kar na tedenski.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Vidim da ti se zaj ni jasno da so ble gume v skladu s splošnimi pogoji. Edini problem je bil ta, da jih ni prebral potem je bil pa užaljen.

Ne laži sam sebi. Prodajal so dva tipa, cenejše stare in dražje nove. Če bi bilo res vseeno bi prodajali en tip iste gume za eno ceno.
Ti bi naročil avto rumen metalik z doplačilom, dobil pa avto rdeče navadne barve in ti je izgleda vseeno, saj se oba čisto isto dobro peljeta

Ja kot pravijo drugi, support imajo nesposoben - verjetno je to vkalkulirano v poslovni model, naprej sem jim ni dalo jebat. Sem že parkrat dobil iz eBay nakupov drugo od naročenega in sem pač težil dokler niso poslali v skladu z naročenim. Če se ni dal dogovorit, sem pa težil na Paypal za vračilo kupnine. Pri čemer nikoli ni bilo treba napačnega vračat (ker bi imeli več stroškov s pošiljanjem).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
A bejž no? Koliko je bila pa najvišja vrednost? 7.99 eur?
Praksa da nekomu na drugi strani rečeš da zadevo reklamiraš ampak če jo hoče nazaj naj pa pride kar sam ponjo je milo rečeno svinjska. In je popolnoma nekaj drugega da zadevo reklamiraš, vprašaš kako se vrne oni ti pa rečejo saj je ok, kar imej, ti pošljemo novo ali vrnemo denar. Andy se je jebal samo za to da so mu vrnili denar. Kako se bodo gume vrnile ga pa ne briga. Temu se reče svinjska poslovna praksa in s tako stranko posluješ samo 1x.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Da ne bi bilo to res.

Zakaj so pa potem v tem času spremenili tekst?
https://www.liderpnevmatik.si/nasveti-o-pnevmatikah/oznaka-dot

V času mojega nakupa je še pisalo (glej prvo stran te teme):



Zdaj pa piše:


No, povej, znalec.

Znalec sem ti že večkrat povedal pa ti bom še 1x. Jasno ti tak nebo, ker si se odločo da imaš ti prav. Ti cititaš faq ki nima veze z pogoji nakupa. Pogoje sem ti pa že citiral v temi. Samo jokecu to ne paše in trmari dalje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Ne laži sam sebi. Prodajal so dva tipa, cenejše stare in dražje nove. Če bi bilo res vseeno bi prodajali en tip iste gume za eno ceno.
.

ne prodajali so ene kjer je pisalo, da so tolko in tolko stare in ene kjer to ni pisalo (v pogojih je bilo lepo jasno napisano koliko so lahko stare). In seveda joki ni bral pogojev in bil potem užaljen.
Če ti ni jasno je to platforma kjer prodaja več trgovcev torej različne cene enakega modela.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Kar pa (da je platforma) na prvi pogled ni vidno in lahko, in tudi je, vodilo do nesporazumov.

Da pa nekateri osnovnih pojmov, kot so npr. SPP, ne razumejo in da vsi vedno mislij(m)o, da je kupec kralj, je pa pač odraz današnje kulture.

In da ne bo kdo skočil - glede na celotno zgodbo ima AndY1 vso pravico imeti občutek, da je bil nategnjen, kar pa še zdaleč ne pomeni, da ima prav.
Pod črto je za njega izpadlo najbolje kar je lahko, o tem kako se človek (tako nasplošno - ne samo AndY1 osebno) počuti, ko se vozi na neplačanih gumah, pa naj vsak presodi sam pri sebi.
Me pa vseeno preseneča, da se je zadeva z reklamacijo preko MC tako “enostavno” rešila. Po eni strani pomirja, da ja “naša” stran MC 101% na strani imetnika kartice, po drugi pa ravnotako preseneča, da je nekdo (LP ali “njegova” MC) “nesposobna” odreagirati na reklamacijo. Ni pa tudi ni rečeno, da MC, zaradi piškavih 500,- EUR, enostavno ni vse skupaj prevzela “nase” (razdelila na vse tri udeležene (obe banki in MC)) in enostavno zaprla primer.
Zdaj sem pa res O&.... ne nisem - a se je v kakšni naši avtomobilistični revije že pojavil članek o tem kakšen goljufije se gre leaderpnevatik? Ali sem jaz to pač zgrešil?
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
A bejž no? Koliko je bila pa najvišja vrednost? 7.99 eur?
Praksa da nekomu na drugi strani rečeš da zadevo reklamiraš ampak če jo hoče nazaj naj pa pride kar sam ponjo je milo rečeno svinjska. In je popolnoma nekaj drugega da zadevo reklamiraš, vprašaš kako se vrne oni ti pa rečejo saj je ok, kar imej, ti pošljemo novo ali vrnemo denar. Andy se je jebal samo za to da so mu vrnili denar. Kako se bodo gume vrnile ga pa ne briga. Temu se reče svinjska poslovna praksa in s tako stranko posluješ samo 1x.

Ne vem, izgled sodiš po sebi. CCa 50 EUR je bilo nazadnje, ko so mi poslali par napačnih ALU cevi (njih premer in kot nista ustrezala naročenemu) Bejž ja. :)

Ne, da pride sam ponjo, ampak da uredi proces vračila (recimo EU predpogodba z dostavno službo in ustrezni povratni obrazci pri pošiljki) ali pa plača poštnino za vračilo. Spodobne firme imajo to urejeno brez problema. Ti bi izgleda rade volje peljal gume nazaj v EU skladišče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Pod črto je za njega izpadlo najbolje kar je lahko, o tem kako se človek (tako nasplošno - ne samo AndY1 osebno) počuti, ko se vozi na neplačanih gumah, pa naj vsak presodi sam pri sebi.


Saj to je tisto kmalu bo še kdo po tem kar tu piše idejo da bi naročil in reklamiral...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in 8888

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Lahko je pa bila pomota delavca ki je pakiral in jih je on plačal...
Spet že 100x prežvečeno. Lahko je karkoli, ampak to je nepomembno. Če AndY ni dobil pnevmatik, ki jih je pošteno plačal, pač to ni njegova težava.
Kar se mene tiče je AndY naredil vse, kar je bilo v njegovi moči, da bi zadevo rešil korektno. Če pač prodajalec ni imel želje/volje to rešit, je to samo njegov problem in ne problem AndYa.
Je pa res, da bi lahko med tem procesom malo manj poudarjal nepomembne osebne zadeve :)...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.617
113
še v SLO - ampak komaj
Andy je dobil pnevmatike, ki jih je pošteno plačal. Težava je v tem, da je mislil, da bi moral dobiti druge ... in da ima LP bolj švoh reklamacijski oddelek. Pa je zaplet tu ...

In se spet lahko začnemo od začetka dajati kdo ima in kdo nima prav.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Spet že 100x prežvečeno. Lahko je karkoli, ampak to je nepomembno. Če AndY ni dobil pnevmatik, ki jih je pošteno plačal, pač to ni njegova težava.
Kar se mene tiče je AndY naredil vse, kar je bilo v njegovi moči, da bi zadevo rešil korektno. Če pač prodajalec ni imel želje/volje to rešit, je to samo njegov problem in ne problem AndYa.
Je pa res, da bi lahko med tem procesom malo manj poudarjal nepomembne osebne zadeve :)...

Se popolnoma strinjam z napisanim, res nevem kaj nekaterim ni jasno. Če niso prišli po gume je to njihov problem. Glede na "takrat" napisano na njihovi strani pač ni dobil blaga ki ga je naročil in plačal. Konec debate.