Vidiš, ni se zamanj boril za pravi dot broj.In po 50 kkm "dinamične" vožnje še 4 mm profila.![]()
![]()
Niti ne. Res pa ne vlečem prikolice, pa tudi sicer avto ni prav velikokrat res obtežen. Kumho ps71 v dimenziji 235/40R18 so mi zdržale kakih 60 kkm, tole pomlad jih moram zamenjat. Zimskih dunlop v dimenziji 205/60R16 pa sploh ne pobira. Profila imajo toliko, da bi jih brez težav še nekaj let vozil, pa jih baše starost.Jaz grem parkrat po Jadranski gor, dol, papa gume. Jih tebi mosseero tudi pobira hitro na V60? V naših rovtah so še na splošno precej slabe ceste in nad 17" ne grem. Zimskih balončkov 16" mi pa ne pobira, čudna reč. Na obeh sem na okoli 2,8 - 3,0 bar, vedno smo polno naloženi.
pa še to na levi, na desni je 3.5 ker ma tolko krožnih do šihta.In po 50 kkm "dinamične" vožnje še 4 mm profila.![]()
![]()
idealno bari so da glede na maso vozila (plus potniki) gumo enako pobira po celotni širini. To je catch. Če ti jo pobira v sredini si preveč na pumpan, če na robovih (obeh) si prenizko. To je v osnovi celotna znanost.Kakšni so kaj idealni bari za gume? Toliko kot piše na vratih avta? Malo več? Malo manj? Čisto po svoje odvisno od tega kako in koliko kg voziš?
Moje dimenzije so 235/40/19 in imam trenutno pumpane na 2.5 bara. Nalepka pravi 2.4 bar.
sumim na zvito felno - da je jajca, kaže centrirano, čeprav ni. Lahko da kakšne zajebane centrirke to ugotovijo..ene imajo da tekalno stiskajo potem je takoj jasno.vem, da me boste pojedli, ampak vseeno probam ...
torej, nove gume po treh centriranjih še vedno tresejo (2x pri vulkanizerju, kjer sem gume nabavil) in očitno 1x tudi, ko sem imel vmes redni servis, in sem samo povedal, da mi gume malo tresejo in so mi potem pri prvem vulkanizerju rekli, da uteži niso bile njihove ... skratka, začne okoli 110, nekje do 135, od 135 do cca 140 je malce manj, a vseeno, potem pa rata precej nelagodno, ker imam feeling, da prav buta ... je pa res, da nad 140 zelo malokrat vozim ... večino 115 po vipavski hitri cesti in okoli 130-135 drugje ...
skratka - lahko zaprosim za reklamacijo? ali je pač z gumami drugače? bi bil vesel, če bi lahko jih pač vrgel dol in dal v reklamacijo, ter dal gor druge (seveda doplačam, če je potrebno) - kako gre z reklamacijo pri pnevmatikah, to sploh obstaja?
nisem še imel takega problema, sem imel Kumho, ki so postale neznosno glasne sredi druge sezone in pred temi, ki jih imam zdaj, Dunlopke, ki so se očitno ojajčile. dvomim pa, da bi bilo kar koli narobe s feltnami, saj so zimske bile brez problema ...
p.s.: verjetno bom vzel Good Year, ampak berem, da so zadnje Pirelli Cinturato C3 vrhunske - ima kdo kaj izkušenj?
ne verjamem, da je feltna, ker zimske so bile ok, nobenih tresljajev …sumim na zvito felno - da je jajca, kaže centrirano, čeprav ni. Lahko da kakšne zajebane centrirke to ugotovijo..ene imajo da tekalno stiskajo potem je takoj jasno.