Razočaranje nad podporo slovenskih podjetij in zakaj so Kitajci boljši?

sad

Guru
24. avg 2007
21.731
10.347
113
Da ne bomo dokončno uničili teme v drugem podforumu, bom tukaj nadaljeval tole.
In prosim Jabe, da našteje še dodatne primere, ko so jo slovenska podjetja po nakupu ''opeharila'', torej ji niso nudila podpore.
Za Bisol že vem (btw. hvala za deljenje izkušnje, mi je zelo prav prišla), čeprav verjetno bi se temu lahko izognila tudi sama, glede na to, da je bil že takrat Bisol na neki x številki. Podobna zgodba kot GA Kuhinje +. Taka podjetja so seveda nategunska in se jim izogneš na daleč.
Enostavno ne morem verjeti, da VEČINA slovenskih podjetij deluje po načelu nategni/pobegni. Tudi jaz sem se že kje nasankal, ampak po mojih izkušnjah so to izjeme.
Kar za razliko noname kitajskih prodajalcev ne velja. Ko dobi denar, v veliki večini primerov ne odgovarja več na kontakte.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.837
7.305
113
Se en je Roltek. Pirnarju in Kronotermu sem se ognila. Pri slednjem bi dosedaj placala za "redne" servise vec, kot za rizev narastek ob nakupu. Stal bi me pa letni servis, toliko kot ogrevanje hise. Kaj se bo zgodilo z mojo TČ, ko kaj shodi. V smeti gre, seveda. Podpore ne pričakujem drugacne tudi tu ne. Ampak v osnovi dela, vsaj to. Po montaži sem imela stroskom z vzdrzevanjem in popravili tocno nic. Finetuning nastavitev pa cca 3h mojega casa. Malo sem pozabila, priznam. Ipak je to bilo leta 2014, sem pa zaokrozila navzgor in povzela, da evropsko bi samo v strom vtaknila in pritisnila ON gumb in vse bi delalo tocno tako, kot sem si zamislila. Slovensko pa sploh ne binslo drugace. Me mores sam nic, moras klicat, da ti jo oni tam upravlja in ima popoln (placljiv) nadzor, da ja ne mores nikamor drugam.

Tem Čatež je primeren ceni, inotherm se kvari, ampak neka podpora in odzivnost je, priznam. Placam seveda vsakič, najbrz (zagotovo!) me tudi vse skupaj stane vec, kot bi me kitajc, ampak vsaj je. Roltek, hja...

Ajde, Jub dela. S fadado nimam nobenega dela, odkar je bila narejena.

Drugace pa kaj dosti izbire vec med slovenskimi proizvajalci ni. Kaj se kaj delamo slovenci?

Kot rečeno - v sluzbi je slo 13k€ za kitajca namesto 25 za evropejca. Slednji zahteva redne mesecne donacije za SW in dodatno za vsak modul. Kitajc ima to free. Je pa res, da ob nakupu je bil se bolj noname, v par letih je vodilni, tak da to mogoce ni vec pol v kategoriji nonameov. Le kako je do tega prislo? Huawei style. Zdaj sem gledala pa drugega kitajca, ki je na tocki, kot je bil oni prvi pred leti. Price/performance pac. Ampak zal ene resitve se nima. Spet investicija 10k€ namesto 30k€ za americana. Avstralec je, kot receno, 15k€.

Racunalnik, telefoni, tablice, polnilci, kabli in podobna mala elektronika je kitajska. Zdaj ze en cas. Ce bi imela slabe izkusnje, ne bi bila. Ce bi imela izredno dobre z ostalimi, kitajca ne bi kupila. Ce crkne, je v vodo padlo, ce je izven garancije, ni nujno, ampak je popravilo tako drago, da se ne splača, a vam lahko kaj drugega ponudimo. Updajti so sedaj posebej feature, ki se ga na reklame pise - koliko generacij SW se bo sigurno posodobilo, ne glede na to, a je telefon se povsem hardwaresko ustrezen. Drgac pa - a vam lahko ponudimo kaj drugega? Ampak to je sedaj drobiz. 3mestne cifre max. Kitajc te vsaj ne farba, da ti prodaja zraven tega kar ta moment drzis v roki se kaj vec. Recimo visjo kvaliteto in support.

To je kar se proizvajalcev tiče, kar se pa (pre)prodajalcev, pa ne bi izgubljala besed. Res pa nisem vec najbolj up-to-date. V sloveniji bolj malo kupim... Samo hrano, pa se to ne pri slovenskih trgovcih, ce jih se kaj je. Niti mi nalepka "slovenskega porekla" v stacuni ne pomeni kaj dosti.

Potrosna roba je tocno to. Potrosna. In danes je vse potrosna roba. Cetudi stane par 10k€. Trajnost in kvaliteta nista ze en cas vec na mizi. Pri nikomer. Ko bosta spet, potem bo spet veljalo, nisem tako bogat, da bi poceni kupoval. Do takrat pa...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.837
7.305
113
Pa ne gre za razocaranjem. To zahteva oseben angažma. Je pac samo sprejemanje in priloagoditev situaciji, kaka je. Spremenila je ne bom, okoli nje se laj dosti sekirala tudi ne.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.922
10.131
113
MB
Je pa zanimivo da ves recimo da kitajc krade know how, med delovanjem verjetno tud tvoje podatke, se pravi aktivno ubija sektor s tem, mogoce tud kdo ki ga poznas ostane brez sluzbe zarad tega … je pa poceni. :D
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.796
4.208
113
Je pa zanimivo da ves recimo da kitajc krade know how, med delovanjem verjetno tud tvoje podatke, se pravi aktivno ubija sektor s tem, mogoce tud kdo ki ga poznas ostane brez sluzbe zarad tega … je pa poceni. :D
Včasih si kdo tudi zasluži, da ostane brez službe. Včasih se tudi vprašaš zakaj ni kdo brezposlen, če je neprijazen/neodziven/nesposoben v p.m. Njehovo socialo naj se drugač porihta.

-Je pa fino da si opozoril, daje res res hudo, če Kitajec ukrade podatke kdaj na koliko ogrevaš, pa kolikokrat si garažna vrata odprl. Ojoj. Skoraj tako hudo kot če trgovec prek kartice zvestobe izve da 3x mesečno ravno ti kupiš kosmiče pa čokolešnik in ne kdo drug.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.481
-8.912
113
Je pa fino da si opozoril, daje res res hudo, če Kitajec ukrade podatke kdaj na koliko ogrevaš, pa kolikokrat si garažna vrata odprl. Ojoj. Skoraj tako hudo kot če trgovec prek kartice zvestobe izve da 3x mesečno ravno ti kupiš kosmiče pa čokolešnik in ne kdo drug
Sam kitajc je bad a veš. Če ti podatke jemlje domača, evropska ali ameriška firma(ali diretk država) je vse ok, hej, še več bi morali. Ampak kitajc je pa fuj.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.636
7.893
113
Ker ko bo treba zapravljat denar za tebe (bolezni, varnost, storitve drzave) tega pac ne bo pocela kitajska. Ce ze isces razlog zakaj razlicni vatli. In problem samo v jemanju podatkov. Problem je, ko se ti kitajska zarnica spremeni v del kitajskega botneta npr… pa ko lahko kitajec 24/7 gleda tvoje kamere ki ti jih je prodal. Saj verjetno si ti res nezanimiv in te to ne skrbi. Problem je ko se ta miselnost zazre v vse pore druzbe in potem cez 20 let nekdo cudno gleda ko ugotovi da je zrtev industrijske spijonaze. Sej podatke se da tudi prodajat.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.636
7.893
113
Se en je Roltek. Pirnarju in Kronotermu sem se ognila. Pri slednjem bi dosedaj placala za "redne" servise vec, kot za rizev narastek ob nakupu. Stal bi me pa letni servis, toliko kot ogrevanje hise. Kaj se bo zgodilo z mojo TČ, ko kaj shodi. V smeti gre, seveda. Podpore ne pričakujem drugacne tudi tu ne. Ampak v osnovi dela, vsaj to. Po montaži sem imela stroskom z vzdrzevanjem in popravili tocno nic. Finetuning nastavitev pa cca 3h mojega casa. Malo sem pozabila, priznam. Ipak je to bilo leta 2014, sem pa zaokrozila navzgor in povzela, da evropsko bi samo v strom vtaknila in pritisnila ON gumb in vse bi delalo tocno tako, kot sem si zamislila. Slovensko pa sploh ne binslo drugace. Me mores sam nic, moras klicat, da ti jo oni tam upravlja in ima popoln (placljiv) nadzor, da ja ne mores nikamor drugam.

Tem Čatež je primeren ceni, inotherm se kvari, ampak neka podpora in odzivnost je, priznam. Placam seveda vsakič, najbrz (zagotovo!) me tudi vse skupaj stane vec, kot bi me kitajc, ampak vsaj je. Roltek, hja...

Ajde, Jub dela. S fadado nimam nobenega dela, odkar je bila narejena.

Drugace pa kaj dosti izbire vec med slovenskimi proizvajalci ni. Kaj se kaj delamo slovenci?

Kot rečeno - v sluzbi je slo 13k€ za kitajca namesto 25 za evropejca. Slednji zahteva redne mesecne donacije za SW in dodatno za vsak modul. Kitajc ima to free. Je pa res, da ob nakupu je bil se bolj noname, v par letih je vodilni, tak da to mogoce ni vec pol v kategoriji nonameov. Le kako je do tega prislo? Huawei style. Zdaj sem gledala pa drugega kitajca, ki je na tocki, kot je bil oni prvi pred leti. Price/performance pac. Ampak zal ene resitve se nima. Spet investicija 10k€ namesto 30k€ za americana. Avstralec je, kot receno, 15k€.

Racunalnik, telefoni, tablice, polnilci, kabli in podobna mala elektronika je kitajska. Zdaj ze en cas. Ce bi imela slabe izkusnje, ne bi bila. Ce bi imela izredno dobre z ostalimi, kitajca ne bi kupila. Ce crkne, je v vodo padlo, ce je izven garancije, ni nujno, ampak je popravilo tako drago, da se ne splača, a vam lahko kaj drugega ponudimo. Updajti so sedaj posebej feature, ki se ga na reklame pise - koliko generacij SW se bo sigurno posodobilo, ne glede na to, a je telefon se povsem hardwaresko ustrezen. Drgac pa - a vam lahko ponudimo kaj drugega? Ampak to je sedaj drobiz. 3mestne cifre max. Kitajc te vsaj ne farba, da ti prodaja zraven tega kar ta moment drzis v roki se kaj vec. Recimo visjo kvaliteto in support.

To je kar se proizvajalcev tiče, kar se pa (pre)prodajalcev, pa ne bi izgubljala besed. Res pa nisem vec najbolj up-to-date. V sloveniji bolj malo kupim... Samo hrano, pa se to ne pri slovenskih trgovcih, ce jih se kaj je. Niti mi nalepka "slovenskega porekla" v stacuni ne pomeni kaj dosti.

Potrosna roba je tocno to. Potrosna. In danes je vse potrosna roba. Cetudi stane par 10k€. Trajnost in kvaliteta nista ze en cas vec na mizi. Pri nikomer. Ko bosta spet, potem bo spet veljalo, nisem tako bogat, da bi poceni kupoval. Do takrat pa...
Ko se fasada od JUBa znajde pod oznako potrosna roba in je lastnica zadovoljna da se ni potrebovala podpore proizvajalca…

only on Alter
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.509
6.728
113
Včasih si kdo tudi zasluži, da ostane brez službe. Včasih se tudi vprašaš zakaj ni kdo brezposlen, če je neprijazen/neodziven/nesposoben v p.m. Njehovo socialo naj se drugač porihta.

-Je pa fino da si opozoril, daje res res hudo, če Kitajec ukrade podatke kdaj na koliko ogrevaš, pa kolikokrat si garažna vrata odprl. Ojoj. Skoraj tako hudo kot če trgovec prek kartice zvestobe izve da 3x mesečno ravno ti kupiš kosmiče pa čokolešnik in ne kdo drug.
Če krade podatke jih z razlogom. Verjetno se vsebina on/off garažnih vrat med vkradenimi podatki ne nahaja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.850
7.394
113
pri taščici
Jah no, nelatere fasade sp po nekaj letih vse "algaste". Ocitno od Jabe se ni, sicer bi to ze vedeli.
Tudi od Tim Laskega (fragmata) po 12 letih se ni zelena. Ker pa vem kako njihov pooblascen izvajalec ni upošteval njihovih navodil za izdelavo fasad niti se ni kaj prevec sekiral ob pritozbi, pa....
Ce bi pa sam delal fasado, bi pa dlako v jajcu iskali zakaj ne garancije priznati.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.481
-8.912
113
Ker ko bo treba zapravljat denar za tebe (bolezni, varnost, storitve drzave) tega pac ne bo pocela kitajska. Ce ze isces razlog zakaj razlicni vatli. In problem samo v jemanju podatkov. Problem je, ko se ti kitajska zarnica spremeni v del kitajskega botneta npr… pa ko lahko kitajec 24/7 gleda tvoje kamere ki ti jih je prodal. Saj verjetno si ti res nezanimiv in te to ne skrbi. Problem je ko se ta miselnost zazre v vse pore druzbe in potem cez 20 let nekdo cudno gleda ko ugotovi da je zrtev industrijske spijonaze. Sej podatke se da tudi prodajat.
Tega ti ameriška/izraelska/xyz špijonaža tudi ne bo pokrila. Ampak ja, kitajci ane.
Pa ko naša firma preprodaja kitajsko robo tudi problemi kar izginejo :zmaga:
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.636
7.893
113
Ne vem kje si prebral da kaj izgine. Kitajska roba je problematicna takoj ko malo disi po IT-ju. Kdo jo proda/dobavi je vseeno.

z americani/izraelci smo zavezniki. In ja premajhni smo da bi bili samozadostni.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.071
4.600
113
No da napišem.
Kupil Panasonic toplotno črpalko in do sedaj v 8 zimah še nobenega problema.
Ja sem 6 x, servis plačal, da ga pride Slovenec pogledat malo oprat svinjarijo iz hladilnih reber in ventilatorja, pa pogleda če so vsi elektro kontakti ok.

Stane 110€ na leto.

Ni sicer za eno leto ogrevanja ampak je ok.

Bi še enkrat kupil.

Medtem je Kitajaki TV Hinsense shodil po 26. Mesecih in je nepopravljivi ker ni mogoče kupit panela. Oziroma osvetlitve panela.

Še sreča da bo plačala Italijanska zavarovalnica Generali za 80% njegove vrednosti.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.837
7.305
113
Medtem je Kitajaki TV Hinsense shodil po 26. Mesecih in je nepopravljivi ker ni mogoče kupit panela. Oziroma osvetlitve panela.

U, ja saj res. Leta 2011 sem kupila toaster, cudo tehnike, od Gorenja. Cena 110€. Ker bil oni ta lepi. Od prvega dneva dalje ni znal drugega delat kot kratke stike.

Gorenjeva politika - mi ne menjamo izdelkov mi popravljamo. Zenska v BigBangu mi rece: KARKOLI drugega kupite, vam v tem primeru zakoj menjamo ozdelek za drugega, SAMO Gorenje, tega ne pusti. Torej, "popravljen" izdelek dela isto. Gospa bomo mi se enkrat popravili. K tej garanciji sem morala dodati se 100km voznje, zajebavanje z onim na pesek varovalkami, kar nekaj svojeg casa. Nepovrnjenega seveda, zato sem nazadnje v BB, kamor sem ga vozila rekla, naj ga, preden me se enkrat klicejo, v šuko vtaknejo in ce jim kaj ven vrze, enostavno zabrisejo v smeti in mi prihranijo pot in cas.

Hisense po novem vsaj garancijo zdrzi? So dvignili Kitajci malo kvaliteto? In to TV, ne toaster...

No da napišem.
Kupil Panasonic toplotno črpalko in do sedaj v 8 zimah še nobenega problema.
Ja sem 6 x, servis plačal, da ga pride Slovenec pogledat malo oprat svinjarijo iz hladilnih reber in ventilatorja, pa pogleda če so vsi elektro kontakti ok.

Stane 110€ na leto.

Ce je to servis, ki si se ga odlocil samoiniciativno plačat iz svoje dobre bolje OK, ce si ga zato, ker ti nekdo pogojeval garancijo ali pa kaj podobnega, je pa to cisti nateg. Ker Panasonic ne pogojuje rednih letnih servisov z nicemer.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.560
866
113
Ker ko bo treba zapravljat denar za tebe (bolezni, varnost, storitve drzave) tega pac ne bo pocela kitajska. Ce ze isces razlog zakaj razlicni vatli. In problem samo v jemanju podatkov. Problem je, ko se ti kitajska zarnica spremeni v del kitajskega botneta npr… pa ko lahko kitajec 24/7 gleda tvoje kamere ki ti jih je prodal. Saj verjetno si ti res nezanimiv in te to ne skrbi. Problem je ko se ta miselnost zazre v vse pore druzbe in potem cez 20 let nekdo cudno gleda ko ugotovi da je zrtev industrijske spijonaze. Sej podatke se da tudi prodajat.
Zakaj točno morajo država in podjetja krastti podatke, da mi "zagotovijo" kaj od tega? Kako pa so te stvari tekle, ko podatki niso rastli na internetnih povezavah?
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.567
2.561
113
Medtem je Kitajaki TV Hinsense shodil po 26. Mesecih in je nepopravljivi ker ni mogoče kupit panela. Oziroma osvetlitve panela.

Če je osvetlitev stranska (Edge LED) tega noben res ne popravlja, niti ne menja panela, ker je tak TV ekonomska "totalka". Če je izven garancije, kar glede na starost 26 mesecev verjetno je, potem te reši edino zavarovalnica. Nekaj drugega je, če bi bil TV FALD oz tudi enostavnejša svetlitev odzadaj, potem se to da popravljat in to zelo enostavno. Medtem ko za edge LED dobiš lahko generičen led trak za osvetlitev (no ni ravno trak, pač pa palica) in stane te ravno nekih 15-20€ iz aliexpressa, ampak potrebuješ pa veliko sreče in nekih 6-8ur dela, da zadevo razdreš in spet skupaj sestaviš in pravilno naravnaš palice, pa še potem boš zelo verjetno imel več kot eno vertikalno črno črto, ker pač slab stik z eno sekcijo LCD panela. Skratka, noben TV servis tega ne popravlja, doma se pa sam lahko lotiš, če imaš dobre živce.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.567
2.561
113
Gorenjeva politika - mi ne menjamo izdelkov mi popravljamo.

Imam Hisense francoski hladilnik. Po dveh letih, je, očitno zaradi zvetih levih vrat zamrzovalnika, se začel nabirat led in to v takih količinah, da ventilator, ki hladi notranjost začne ropotat, ker je itak cel v ledu. Odtaljevanje pomaga ampa kse ponovi, ker so itak zvita vrata in slabše tesnijo. Hisense servisira gorenje in tako je bil gorenjev serviser na obisku. Na kratko, politika gorenje servisa je, da se izdelek popravlja največ 3x. Torej v mojem primerui je najprej malo uravnal vrata, poravnal oz obrnil tesnilo, ter odtalil ventilator. Če to ne bo pomagalo, ima že nalog spisan, da menja vrata. Če tudi to ne bo pomagalo, potem hladilnik lahko zamenjajo ali pa vrnejo kupnino. Še najbolj pomembno, vrata imajo celo na zalogi. Kar se mi zdi od vseh še najbolj pošteno. Beko vsak kos čakal kot idiot vsaj 40dni, ker ni nič na zalogi, iz turčije pa zgleda vozi en kamjon samo 1x na dva meseca. O menjavi izdelka niti pod razno opcija niti po treteku 45 dni.