Konec dizlov?

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
stvar, kjer pa je Prius vsekakor precej pred obema, pa je štart z mesta. od vseh treh, je Prius daleč najhitrejši z mesta, recimo od 0 do 60. najverjetneje zaradi kombinacije CVT menjalnika in pomoči elektromotorja bencinskemu agregatu.

Tole po mojem nima veliko zveze s "CVT" menjalnikom, pač pa z elektromotorjem, ki ima navor že pri startnih obratih. To je nekaj kar mora večina sedanjih dizel fanov ugotoviti. Poanti dizla sta bili nizka poraba in zvezen navor, hibrid je tukaj dodal še odzivnost pri startu z mesta. To odzivnost bomo morali še odkriti in se jo navaditi, pričakujem, da bodo imeli to lastnost vsi hibridi in električarji.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
mislim, da ima tudi CVT kar nekaj pri tem, ker ko pohodiš plin, se motor takoj obrne na visoke obrate. če zahodiš recimo avtomatika, pa štarta in počasi dviguje obrate. se pravi je CVT menjalnik zmožen izkoristiti optimum bencinskega agregata v parih trenutkih, medtem, ko bencinski agregat z ročnim oz. avtomatskim menjalnikom dlje časa rabi, da pride na optimalne obrate.

se pa strinjam, elektromotor, kar se tiče navora, je res močan. sem nedolgo nazaj vozil BMW 330e, kjer je elektromotor še malenkost močnejši kot v Priusu in moram reči, da sem imel prve parkrat (če me spomin ne vara, speljuje samo na elektromotor) kar malo problemov, da sem lahko lepo oz. normalno speljal.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Cas je da gasper pogleda pod favorites in prilepi video delovanja pogonskega sklopa v priusu.
smile-1.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.957
-8.676
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Elektro podjetja danes zgolj samo vzdržujejo omrežje, izboljšujejo ga ne. .
No ja, prenosno omrežje se kar izboljšuje. Kolikor pač gre ob vseh eko, zelenih, civilnih inicjativah.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.103
3.158
113
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Prvi pametni reply, se popravek> novi turbo bencinarji z direktnim vbrizgom (1.0, 1.2..) imajo vecje izpuste kot euro 4 dizel, se pravi tudi brez dpf filtra. Najslabse se je po testih odrezala fiesta z 1.0eco motorjem in twingo z 0.9 TCE bencinarjem.

Beeee

Res???

Jaz imam takšne podatke

FORD Fiesta 1.0T EcoBoost Titanium X 125PS 99g/km, NOx 41 mg/km .........EURO 6

Twingo 0.9 TCE 95g/km, NOx 11 mg/km .........EURO 6


Daj ti napiši svoje podatke da primerjamo kateri so pravilni........ali pa te je samo gobec.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:...mene bolj zanima, kaj in kdaj bo država potuhtala, da bo pokrila izpad dohodkov od trošarin na pogonska goriva.
Si kdaj pogledal račun za elektriko? Elektrika je s trošarinami, prispevki, taksami in davki relativno bolj obremenjena kot pogonska goriva. Poleg še upoštevaj, da elektrika nastaja doma (davki podjetij, obremenitev plač...), nafta pa v tujini.
vprašanje je, če si ti kdaj videl račun za elektriko.
tukaj imaš vzorec računa za elektriko: od 37 EUR jih gre 31 za elektriko in 6 za raznorazne prispevke in trošarine (vse brez DDV)
tukaj pa so cene naftnih derivatov, kjer so prispevki in trošarine večji od prodajne cene goriva brez dajatev
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Jaz sem prepričan, da električarji enostavno nikoli ne bodo prav zaživeli. Že vsaj 25 let pocajo, pa še vedno niso spocali nič uporabnega. Določene znamke vozil sploh ne poskušajo preiti na elektriko, sicer so res naredili morda kak model na elektriko, ker je to pač IN in v dokaz, da tudi oni znajo, ampak prihodnosti pa zgleda ne vidijo v elektriki. Ko se bo našlo pravo alternativo naftnim derivatom, bodo proizvodni trakov električnih vozil ustavljeni čez noč ... do takrat pa tudi ne bodo nikoli resnično zaživeli.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Čez noč se ne bo nič zgodilo, kaže pa do bo dizelski motor počasi izginjal iz vsega kar je manjši avto, kar je edino pravilno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Jaz sem prepričan, da električarji enostavno nikoli ne bodo prav zaživeli. Že vsaj 25 let pocajo, pa še vedno niso spocali nič

jutri lahko naredijo avto ki bo dostopn in imel dovolj dosega za enakovredno uporabo. Ampak imajo "pokupljene" patente ljudje ki živijo od nafte. Ti isti ljudje imajo lovke v vseh velikih avtmobilskih firmah, zato jim ni v interesu forsirat elektr razvoja.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
to veš iz prve roke ali kako? ker konec koncev ne gre samo za akumulatorje v avtomobilih, ampak tudi npr. v telefonih, tablicah in drugih "pametnih" napravah, kjer se ravno tako vrtijo milijarde, mogoče če celo več, kot pri naftarjih
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ni vazno, katera roka je...prva, druga al pa 8. To je dejstvo, da imajo vse pokupljeno in podkupljeno. Niso oni od danes.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Jaz sem prepričan, da električarji enostavno nikoli ne bodo prav zaživeli. Že vsaj 25 let pocajo, pa še vedno niso spocali nič uporabnega. Določene znamke vozil sploh ne poskušajo preiti na elektriko, sicer so res naredili morda kak model na elektriko, ker je to pač IN in v dokaz, da tudi oni znajo, ampak prihodnosti pa zgleda ne vidijo v elektriki. Ko se bo našlo pravo alternativo naftnim derivatom, bodo proizvodni trakov električnih vozil ustavljeni čez noč ... do takrat pa tudi ne bodo nikoli resnično zaživeli.

Ma daj, daj, če nabi bilo naftnega lobija bi zdaj že vsi vozili na elektriko. Maš oprane možgane ali pa delaš na črpalki. Kdo se sponi EV-1, ki je moral iz proizvodnje ravno zaradi naftnega lobija. Če bi takrat vložili toliko denarja kot so ga recimo v bencinske in dizelske motorje bi zdaj imeli baterije z dosegom 2.000 km. Ko enkrat pelješ električni avto ti postane jasno, da je vse drugo brez veze in da bi morali avti na elektriko obstajati že vsaj 30 let. (ja priznam domet je problem in pa "dolgotrajno polnjenje" in edino v tem so klasični avti bolj uporabni za vse drugo nimajo niti za "burek" ).
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Človek ljubi, nimaš več kaj vlagati v elektro razvoj, ker najoptimalnejši ellektromotor je bil do potankosti dodelan že pred 50 leti. Ovira je zmogljivost baterij, kjer pa nekaj novega enostavno ne pogruntajo in avtoindustrija se s tem sploh ne ukvarja, ker vedo da se kaj bistvenega tudi ne da več izumljati.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.712
113
pri taščici
Veste kaj se mi zdi fascinantno.... Avto zna se sam voziti po cestah, ne zna pa se sam priklopiti in odklopiti in je treba tiste kable vtikat in vlačiti okoli avta..
Pa to se dobesedno norca delajo iz kupcev. Se kak servo volan naj jim vzsmejo. Vse za manjso porabo elektrike.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Predvidevam, da se bodo avtonomna vozila polnila preko indukcijskih zank v tleh.