Koliko popusta pri novem Audiju?

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
in da je večina kupcev bleferjev.
confused-1.gif

Kupci so bleferji? Človeku, ki kupi avto za 20 jurjev, rečeš blefer?
A une, ki nič ne kupijo, pretepete?
hysterical-1.gif

..

Govorim o tem, ki hodijo sem in tja in si namišljujejo kako ogromen popust so dobili drugje, ampak ko jim rečeš, da je treba kaj konkretnega pokazat ali da boš poklical tja, se grimasa na obrazu spremeni.
grin1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Nikakršna tolažba, ampak dejstvo v napredku in v vožnji. Sicer pa je novi A4 veliko veliko boljši od tastarega, le preveč je zrastel za moj okus (vsi vemo, da ni večji od konkurence MB ali BMW zaradi prostornosti v notranjosti).
Malo postavi vštric BMW3 in A4, pa boš videl, da ima A4 uporabno zadnjo klop. Pri 3 je samo pogojno uporabna ... V A4 za mano laho v sili celo kdo sedi, v BMW3 samo, če nima nog ...

To pa seveda ni res, A4 ima na zadnji klopi samo v širino več prostora, razen če misliš E46.
rolleyes-1.gif
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
Da še jaz povem svojo zgodbo, pred leti, sem imel še Citroena Picasoja in sem se ga po 3 letih odločil prodati.
Izbira je bila ta Scenik, ki ga imam sedaj.

Pridem na Vodovodno in se začnem pogovarjati o prodaji. Možakar zalaufa Avtonet in gleda citroene. Jaz pa njemu za hrbtom. In primerja in primerja ter na koncu ustreli neko ponudbo. Aha si mislim, tako temu strežete.
frown-1.gif

Primerja pa tipo gare z 160.000 km in mojega z 50.000 in njemu je to enako.
bonk.gif


Hajd domov in na Avto net. Registriram 4-5 računov in "prodajam" približno take picasoje. Čez 7 dni k drugem trgovcu.
Postopek enak, samo, da je bila odkupna cena sedaj 3 jurje evrov (če pretvorim) višja.
Seveda sežemo v roke, še malo predebatiramo o popustih na Renaultu in zgodba se je končala.
hysterical-1.gif



Vaja dela mojstra, mojster dela vaje.press
cheer.gif



445227-h.jpg
 

Priponke

  • 445227-h.jpg
    445227-h.jpg
    40,2 KB · Ogledi: 157

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Prjatu, ne delam v salonu, samo take pacijent kot si ti in tebi podobni imenujemo "kradljivci časa" in imajo "poseben tretma"
evil.gif

Sem slišal za kontra-ponudbe, vendar v mojem poslu ne popuščamo teroristom in z veseljem ga napotimo, da naj naroči zadevo tam, kjer mu dajo že toliko popusta... Ponavadi se potem po stranskih kanalih izve, da ni vse zlato kar se sveti oz. da ni zastonj kosila...
hysterical-1.gif

Točno tako! Šel bo za 200 eur po Sloveniji, nato bo kupil avto pri zadnjemu v verigi, ki je najbolj oddaljen. Seveda bo prišel na servis k najbljižjemu, ki je bil prvi v verigi in potem zahteval posebni tretma, popust za servis, brezplačno nadomestno vozilo in druge manjše storitve. Ko bo spet avtomobil menjaval, bo takoj omenil popust za stalno stranko,...

UUUUUUUuuuu dobil bo prst v rit in nič od tega!

Daj nas razsvetli pri katerem dilerju delaš. To ti bom povedal. Če pošteno zaslužim svojih 20.000 EUR in sem jih pripravljen nameniti za nakup vozila pričakujem od prodajalca prilagodljivost. Pri takih zneskih dobiš povsod popust!

Poleg tega so avto dilerji zasuti z zalogami, prodaja upada in še bolj bo. Denarja je manj, kupcev pa je manj že zdaj.
Jaz grem bez zadržkov v salon, si pustim narediti izračun. Še pred tem prodajalcu povem, da se z njim ne mislim po balkansko pogajat in da naj že iz prve izračuna ceno s popustom ter da bom enako ponudbo šel iskat še vsaj v dva konkurenčna salona. Seveda niso tako butasti, da bi ti ponudbo dali na papirju. AMpak vseeno se da z njo operirati. Če na koncu prihranim 500 EUR to zame pomeni en komplet zimskih gum. Res ne vem, zakaj bi ta denar zanemaril zaradi nekaj ur sedenja pri prodajalcih. Tako hitro ga ne zaslužim.

Trgovci se bodo morali kar lepo zavedati, da živijo in dobivajo plačo le zaradi kupcev. Če so ti še tako zagovedani imajo do tega vso pravico. Resnost kupca pa večina trgovcev hitro oceni, toliko izkušenj že imajo in vsaj pri meni doslej niso imeli težav z vtisom resnosti. Največkrat avto kupujem primerno urejen, v obleki za kakšnih 1000 EUR, s telefonom za vsaj 500 EUR, s poslovno aktovko in jim takoj povem, da dobijo plačilo v gotovini in ne na lizing. Ob tem še diskretno razkrijem primerno odebeljeno kuverto iz katere potem skeširam akontacijo na blagajni salona.

Če ni popusta ni nakupa. Tko pač je. Lahko pa se trgovec spoka v kakšno drtžavo, kjer ljudje plačajo brez cenkanja.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.432
2.429
113
Ne razumem zdaj, kupljen avtomobil v Sloveniji ima 2 leti nemške in 2 leti slovenske garancije? Kaj naj to pomeni?
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Shipman pravi:
.samo vag dizel zadevam res ne moreš očitat, da so gnile ali nezmogljive - tut na papirju 3.0tdi poseka bavarijo, sevede je ob tem treba rečt, da je 35 avion. kapo dol.

nimaš pa v ceni unga basic service, za kerga pač doplačaš 650 evrov se mi zdi. skratka there's no such thing as free lunch.

1. kdo koga poseka?
confused-1.gif


Preberi test na linku: http://www.autobild.de/artikel/vergleich-neuer-bmw-3er-gegen-audi-a4_775364.html

Še zaključek:
"Das Fazit von AUTO BILD-Redakteur Wolfgang König
Respekt vor diesem Audi. Als Allroundtalent hat er unbestreitbare Vorzüge. Beeindruckend – und so viel besser als ein frontgetriebener A4 ohne die Fahrwerkelektronik. Aber wen schiere Perfektion eher langweilt, der sollte sich den 330d gönnen, jetzt mehr denn je. Denn unter den Dieselofferten in diesem Segment ist er der Unterhaltungskünstler, noch dazu einer mit Öko-Meriten. Wieder mal ein echtes Motorenwerk, ein bayerisches."

2. BSI za 650 EUR kot praviš. A je konkurenca brez tega cenejša?
Koliko servisov pa si lahko plačaš za omenjen znesek?


Aja, prenovljena trojka, ne pomeni samo optike, ampak še bolj dodelano podvozje, 6 mm širši avto spredaj in celo 24 mm širine zadaj. xDrive v 320d različici,...
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
@coolpower

Prav nič ni spornega v tvojem postu, jaz sem samo govoril o strankah, ki hodijo od salona do salona, včasih tudi kam 2 ali 3x v dragih oblekah, z dragimi telefoni, brez pogajalskih spretnosti, samo predračun imajo v roku in s kulico napisano koliko popusta dobijo.

Pravilno je, da se pogajaš in da prideta na neko ceno, kjer si ti dobil nekaj in kjer nekaj ostane še trgovcu.
zmaga.gif


Se strinjaš
confused-1.gif


Nisem čisto razumel, ampak sedaj ko sem še enkrat tvoj post prebral, uporabiš prvega za občutek kak popust se da dobit, drugega za to, da ti naredi večjega in tretjega, da pokažeš kaj sta ti prva dva naredila in da naj ti boljše?
confused-1.gif


PS: kako pride kdo oblečen in kak telefon ima v roki, pa ni merilo resnosti, tudi kaj druga ne, ampak pustimo podrobnosti
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.642
1.036
113
E vidiš jaz pa pridem ko cigo.

Če je prodajalec normalen ne gleda na gvant. Pod lepim gvantom se namreč pogosto skrivajo strgani žepi.

PS Tudi kot prodajalec se obnašam podobno. Ko cigo (ne dam nič na obleko). Stvar je v glavi.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
No, jaz še imam zadnjo serijo E46 letnik 05 in je zadaj res premalo prostora, če ima voznik več kot 1,6 metra višine. Se pa itak vozim sam in se ne sekiram zaradi tega. V najboljšem primeru je zadaj kakšen mulc, ki ima tudi tako dovolj prostora. Kadar je zadaj bejba pa se ji raje pridružim na zadnji klopi in vse zice prestavim čisto naprej
smile-1.gif


Še strošek servisa. Ravno ta teden. Pri Avto Motiv. 320 dT 2.0. 60.000 km. Navodilo: zamenjajte vse kar je treba. Avto mora delat! Cena: 270 EUR. Od tega samo olje in filter več kot 150 EUR. Poceni. Na VW sem za najmanjše jajce plačeval več.
Ker prej nisem poznal cen servisa BMW sem se oborožil s Persenom ker sem pričakoval račun v rangu 600 EUR.
Primer 2: Renault Modus 1.5 dci. 60.000 KM. Nekaj pod 300 EUR.
Pa govorimo o ljudskem jajcu na eni in premium znamki na drugi strani.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
E vidiš jaz pa pridem ko cigo.

Če je prodajalec normalen ne gleda na gvant. Pod lepim gvantom se namreč pogosto skrivajo strgani žepi.

PS Tudi kot prodajalec se obnašam podobno. Ko cigo (ne dam nič na obleko). Stvar je v glavi.

Se strinjam. Vse je v obnašanju in uglajeni odločnosti. Pali tudi to, da ne govoriš preveč in raje prisiliš prodajalca, da išče besede in se trudi. Pa tudi v tem, s čim se parkiraš pred salonom. Če pridem tja s starim avtom, vrednim kakšnih 6000 EUR manj kot stane nov, je vtis drugačen kot če pridem po 20.000 EUR vreden avto z Renault 5.
 

Shipman

Fizikalc
18. okt 2007
1.561
0
36
jaz sem sicer bolj pisal o petki in a6, ker se v tem razredu pač prevažam. dost sem se zmišljeval, na konc pa ker primerne petke nisem našu, sem pristal drugje in se zarad tega prav malo sekiram. če bi pa reku, ajde, grem en razred nižje in da je novo, bi pa kupil a4 3.0tdi, če bi že moral limuzino. sicer je bil v najbolj ožjem krogu Passat cc, sam ker 170 konjskega še ni
stupid-1.gif

trojka ma zarad mene lahko teste kot iz vesolja, če mi je brezvezen, mi je pač brezvezen. tut škoda da se poglabljam v test, ker vidim da sta oba s stickom. blah.
sam ti si pa drgač sumljiv podoben pristašem in zagovornikom japancev, še posebi honde. tolk neobjektivnih ljudi pa dolg ne najdeš. no, pa zgleda tut to gre
wink-1.gif

kar se cene servisov na audiju tiče, pa ne vem kej dost uporabnih podatkov, morm pa rečt, da mi to tut ni neko merilo pri nakupu v rangu recmo 35,40 tisoč eur. vem da ma bmw osnovni servis do 100k km v ceni in približno kolko stane v DE za doplačilo.
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
Pojma nimam, a hvala bogu, tako je. To je tudi pretehtalo pri nakupu, saj 4 leta miru mi marsikaj pomeni, čeprav do sedaj (trkam po lesu) nisem še z nobenim imel sitnosti, čeprav so imeli 1 ali 2 leti garancije.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
E46 in E90 sta si dost različna avtomobila, sploh ko se enkrat navadiš na E90
grin1.gif


Persene si pustil v avtu?
grin1.gif
 

Shipman

Fizikalc
18. okt 2007
1.561
0
36
e tuki bi pa sam pohvalil skoraj vse salone, v kere sem zašel. ker dam na gvant tolk kot kakšen politik na resnico, sem najprej pričakoval ignoranco oz. bolj neresno obravnavo, pa sem se fejst uštel.
cool-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Prihranil sem jih za čas, ko bo crknil Steptronic
smile-1.gif
Sam takrat 300 EUR prihranka ne bo dosti. Bo treba pomnožiti z deset.
To je tabu tema na uradnem servisu. Ampak sem jih uspel prepričati, da mi v kratkem zamenjajo olje in filter "na željo stranke".
Potem pa mi bluzijo, da je lifetime sealed. Mogoče za rent a car hiše, ki jih boli patak, v kakšnem stanju bo avto po 100.000 km in jih zanima le čim nižji strošek lastništva prvih 100.000 km, potem pa ga itak prodajo.
 

Shipman

Fizikalc
18. okt 2007
1.561
0
36
ma če ponavljaš podatke in besede iz kataloge in v takšnem stilu, ko da si bil na kakšnem posebnem treningu za prodajalce, zapovrh pa namečeš še neke teste iz neke nemške revije. tko kot japan fani zmeri ven povlečejo neke nurburgring čase, k so za vsakdanjik pomembni tok kot gnila češnja. men power slide pod kotom 37,5 stopinj v desni ovinek pri gostilni Košir v Spodnjem Dupleku ne pomen kej dost, isto sekunde prevožene na relaciji mb-radgona. mal več mi pomeni všečnost zuni in znotri, da so pospeški za silo, da ne žre lih ko tank in da ma cukr ali dva od nepotrebne opreme. približno v tem razredu sta mi dost skupaj A5 in 3 kupe, sam ker cena ni tolk prijazna, bi vzel passat cc (dsg itak). limuzine? a4, c5, passat, 3. višji rang? petka mi je na zunaj zelo všečna, poseka mi jo sam še xf. seveda pa more met m optic in19", pa carbon black in še par stvari. tiste navadne karjole me pustijo ravnodušnega. tuki ma pač a6 prednost, ker so si več al manj vsi podobni in lažji najdeš enga po meri. če bi pa xf mel 3.0 tdi ali bognedaj clo bavarijo 35 v nosu...no, pol bi pa rekel to je to.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Dal sem ti samo odgovor na to, da 3.0tdi poseka bavarijo 30d, nič drugega.

Slabega avta ni, ampak meni ni vseeno na kateri strani je pogon in kakšen občutek daje čez ovinek in na splošno za volanom.