ma če ponavljaš podatke in besede iz kataloge in v takšnem stilu, ko da si bil na kakšnem posebnem treningu za prodajalce, zapovrh pa namečeš še neke teste iz neke nemške revije. tko kot japan fani zmeri ven povlečejo neke nurburgring čase, k so za vsakdanjik pomembni tok kot gnila češnja. men power slide pod kotom 37,5 stopinj v desni ovinek pri gostilni Košir v Spodnjem Dupleku ne pomen kej dost, isto sekunde prevožene na relaciji mb-radgona. mal več mi pomeni všečnost zuni in znotri, da so pospeški za silo, da ne žre lih ko tank in da ma cukr ali dva od nepotrebne opreme. približno v tem razredu sta mi dost skupaj A5 in 3 kupe, sam ker cena ni tolk prijazna, bi vzel passat cc (dsg itak). limuzine? a4, c5, passat, 3. višji rang? petka mi je na zunaj zelo všečna, poseka mi jo sam še xf. seveda pa more met m optic in19", pa carbon black in še par stvari. tiste navadne karjole me pustijo ravnodušnega. tuki ma pač a6 prednost, ker so si več al manj vsi podobni in lažji najdeš enga po meri. če bi pa xf mel 3.0 tdi ali bognedaj clo bavarijo 35 v nosu...no, pol bi pa rekel to je to.