Citat:
Uporabnik 01481 pravi:
Kakšno zaščito predlagaš?
Drugače pa s prasko ali brez, ob prodaji dobiš enako. Žal.
1,9 m in v BMW je sedež čisto nazaj, v A4 pa ne. Razlika pa je najbolj očitna na desni srani avta. Ko desni sedež naštimaš tako, da je zadaj za njim enako prostora (torej uporabno dovolj), je spredaj v A4 bolj udobno. Razlika je opazna.Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Pol pa meriš cirka 2 metra in imaš sedež čisto nazaj. Fajn bi bilo povedat, kot si povedal sedaj, da v tem primeru v obeh avtomobilih nihče ne more sedet za tabo,
Citat:
Ksenon plus > 1200 €, seveda brez tega ni šlo.
Ti bom takole napisal: prej preblizu volanu kot predaleč ... Seveda v avtih ki to omogočajo (dovlj globinske nastavljivosti volana in dovlj naklonkse nastavljivosti hrbtnega dela sedeža).Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
A avto bild potem laže, no tudi prav.
Sicer pa jaz merim 183cm in če želim imeti pravilno nastavljen sedež (ga tudi zmeraj imam) še mi zelo zelo dost manjka, da bi bil položaj sedeža čisto nazaj, pa imam za svojo višino dolge noge. Ne vem potem kako ti sediš, sindrom "hondaša"
Citat:
Uporabnik 01481 pravi:
Nisem rekel, da je to na slki moj avto, moj bo imel led in ksenon, za kar sem doplačal toliko kot sem napisal.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Poskusi na novega Fičota dobiti kakšen popust. Kakršenkoli.
Ga neboš.
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik Shipman pravi:
.samo vag dizel zadevam res ne moreš očitat, da so gnile ali nezmogljive - tut na papirju 3.0tdi poseka bavarijo, sevede je ob tem treba rečt, da je 35 avion. kapo dol.
nimaš pa v ceni unga basic service, za kerga pač doplačaš 650 evrov se mi zdi. skratka there's no such thing as free lunch.
1. kdo koga poseka?
Preberi test na linku: http://www.autobild.de/artikel/vergleich-neuer-bmw-3er-gegen-audi-a4_775364.html
Še zaključek:
"Das Fazit von AUTO BILD-Redakteur Wolfgang König
Respekt vor diesem Audi. Als Allroundtalent hat er unbestreitbare Vorzüge. Beeindruckend – und so viel besser als ein frontgetriebener A4 ohne die Fahrwerkelektronik. Aber wen schiere Perfektion eher langweilt, der sollte sich den 330d gönnen, jetzt mehr denn je. Denn unter den Dieselofferten in diesem Segment ist er der Unterhaltungskünstler, noch dazu einer mit Öko-Meriten. Wieder mal ein echtes Motorenwerk, ein bayerisches."
2. BSI za 650 EUR kot praviš. A je konkurenca brez tega cenejša?
Koliko servisov pa si lahko plačaš za omenjen znesek?
Aja, prenovljena trojka, ne pomeni samo optike, ampak še bolj dodelano podvozje, 6 mm širši avto spredaj in celo 24 mm širine zadaj. xDrive v 320d različici,...
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Poskusi na novega Fičota dobiti kakšen popust. Kakršenkoli.
Ga neboš.
Boš boš..na klasično foro, da avto kupijo, ga registrirajo kot testnega in po mesecu dni, ga ti kupiš. Teoretično sicer ni nov avto, ampak praktično pa je. Vem iz prve roke.
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik 01481 pravi:
Nisem rekel, da je to na slki moj avto, moj bo imel led in ksenon, za kar sem doplačal toliko kot sem napisal.
Koliko € pa je potem opcija LED namesto Xenona ?
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Poskusi na novega Fičota dobiti kakšen popust. Kakršenkoli.
Ga neboš.
Boš boš..na klasično foro, da avto kupijo, ga registrirajo kot testnega in po mesecu dni, ga ti kupiš. Teoretično sicer ni nov avto, ampak praktično pa je. Vem iz prve roke.
Potem si drugi lastnik,torej to ni NOV avto, tak avto bi moral biti cca 20% manj prodan.
lp
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik 01481 pravi:
Nisem rekel, da je to na slki moj avto, moj bo imel led in ksenon, za kar sem doplačal toliko kot sem napisal.
Koliko € pa je potem opcija LED namesto Xenona ?
Pri audiju so LED dnevne luči. Če kupiš Xenon dobiš poleg LED dnevne luči. Če Xenona ne kupiš tudi LED luči ni poleg. Vsaj tak je pri a5