Koliko elektrike porabimo za rafiniranje nafte?

jest5

Guru
18. avg 2007
25.959
-8.675
113
Ti kar
evil.gif
Samo potem tudi cena ni več tako ugodna.
btw, vse do sedaj narejene baterijske postaje so en mali prdec. Dobesedno. Še primerjava največje planirane z našimi Avčami je kot karjola proti tovornjaku, kar se tiče kapacitete shrambe.
 

slay

Zelenc'
8. jan 2018
26
0
1
Če že imaš sončno elektrarno na taki lokaciji, potem je bolj električne avte polniti z elektriko teh elektrarn, kot da iz te elektrike proizvajaš vodik, ga kompresiraš (ne vem kam?) in ga transportiraš v npr. Evropo.
Ker vodik sestavlja najmanjši atom, ga težko zadržiš, da ne pobegne (nekako tako kot helij v otroških balonih) in ti izpari v parih tednih iz rezervoarjev - vključno iz avtomobilskega rezervoarja za vodik.

Je pa komot, to pa priznam. Ampak, večino polnjen električnih avtov se bo dogajali itak ponoči ali kot avto stoji na parkirnem prostoru.

Kar pa se tiče elektrarn, je pa ta debata že predebatirana in z elektrarnami ne bo nobenega problema.
Doma imam majhno hydroelekrerno sicer je namenjena le ogrevanju hiše,gdaj pa gdaj poleti za hlajenje za pitno vodo imam kolektorje , drugače pa poleti stoji je pa možno napolniti tudi E vozilo sem že tudi preizkusil a le na skuterju.Ampere še nisem upal priklopit zaradi nihanja toka.Lahko pride gdo napolnit a le nalastno odgovornost 100% čista energija.;)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.555
10.775
113
povsem čista ni, z infrastrukturo zjebeš tok vode, in vse kar pač živi tam noter na tistem področju.
 

slay

Zelenc'
8. jan 2018
26
0
1
povsem čista ni, z infrastrukturo zjebeš tok vode, in vse kar pač živi tam noter na tistem področju.
V tem potoku itak,ni več življenja,ker kmetje vanj spuščajo,ter perejo cisterne.Ni je čistejše energije od proizvedene iz Hydroelektrarn.Infraktrukstura je pa ob potoku in del potoka še vedno teče mimo.
 

dune

Fizikalc
26. maj 2014
1.432
39
48
Zagori dizel avtobus in iz tega naredijo prispevek, kako nevarni so električni avtomobili :eek::rolleyes:

Bencin tudi gori. Še bolj nevaren je, ker eksplodira. Se pa da to minimizirati z kvalitetno izdelavo. Še vedno je “early days” za elektriko in ravno taki požari bodo naredili avte bolj varne v prihodnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Katere električarje? Zgorel je navaden minibus. Električnih busov LPP nima. Meli enega (madi in SLO, pa sem pozabil firmo), pa je neslavno pogorel. Glede na to, kako je bil izdelan, se ne čudim.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Tistega mislim, da je izdelal Stoja ali nekaj takega.
Drugace pa sem slisal, da so tudi LPP-jevci nekaj sami poskusali s predelavami.
 

pirpy

Zelenc'
21. jun 2010
18
0
1
Topolšica
V tem potoku itak,ni več življenja,ker kmetje vanj spuščajo,ter perejo cisterne.Ni je čistejše energije od proizvedene iz Hydroelektrarn.Infraktrukstura je pa ob potoku in del potoka še vedno teče mimo.
Mah si en pravi zelenc kmetje vanj perejo cisterne :) potem boš pa še podkrepil z ja sem videl na lastne oči :) :)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Stoja, ja. Ta bo. Tako vlakec kot bus, pa oba zgprela. Tule noter sta navedena.
http://emobility.si/wp-content/uploads/2014/03/LPP.pdf

Skratka, izkazali so se pri tej firmi, zgleda. FuL ...

Goreča vozila so bila prototipska

Konec junija je v središču ljubljane zagorel avtobus, a to ni bil prvi požar vozil Ljubljanskega potniškega prometa (LPP). Pred njim sta lansko leto zagoreli še dve vozili. "V povezavi z omenjenimi dogodki je neodvisna raziskava pokazala, da je bila napaka v obeh primerih na električnem pogonskem sklopu, zato smo vlakec takrat pravočasno umaknili in podizvajalca pozvali k odpravi napake," pravijo pri LPP.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
STOJA je Miro Zorič, človek, ki je prvi naredil električno renault 5 mnoga leta nazaj (dejsnko bil pred svojim časom). Potem jo je imel Pečjak, ki jo je "upokojil", organe pa je darovala renaultu twingu
 
I

Izbrisan uporabnik 474

STOJA je Miro Zorič, človek, ki je prvi naredil električno renault 5 mnoga leta nazaj (dejsnko bil pred svojim časom). Potem jo je imel Pečjak, ki jo je "upokojil", organe pa je darovala renaultu twingu

Daleč od tega, da bi bil pred svojim časom ali bil celo nekakšen revolucionar. Električne avtomobile so izdelovali in predelovali že dolgo pred njim, tako prototipe kot tudi maloserijske - ene uspešno in ene manj uspešno. Ni ravno neka umetnost avto predelat na elektriko, če imaš pravo delavnico za to oz. avtomehaničo orodje. Elektromotorji so znani že dolgo, frekvenčniki so znani že dolgo, baterije so znane že dolgo. Skupaj zvezat ni nobena pretirana umetnost, vsak ki se količkaj bavi z modelarstvom, ti bo znal skupaj zmetat, saj razlike praktično NI!

Tudi Pečjak ni ravno neki fenomen. Je dober, je teoretik, ki mu je uspelo nekaj uporabnih stvari spravit v kakšen izdelek, ampak to je to. Neki player v smislu e-mobilnosti in elektrifikacije izven naših meja pa ravno ni. Slišali so sicer za njega, ampak - to je pa tudi to...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Za Mira sem napisal v smislu Slovenije, ne pa v svetovnem merilu
So se pa že takrat bali električnih vozil, saj mu je renault zavrnil dobavo novih vozil brez motorja, ko so izvedeli, kakšen namen ima (vgradnja elektromotorja)

Glede Pečjaka se pa pač ne strinjam s tvojo izjavo, saj njegove in METRON projekte precej dobro poznam
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Lej, saj je fajn, da sta bestiki, ampak Pečjak ni neko ime v elektro mobilnosti ali elektro industriji. Pa imam zelo dober vpogled v veliko elektro projektov "ta velikih."
Če bi bil, verjemi, da že dolgo nebi bil več v Sloveniji in šraufal nekih Smartov, Mazd in predeloval e-golfe. Saj je fajn, da se trudi, ampak takih "Pečjakov" je v Evropi ogromno, da sploh ne omenjam Kitajčkov