Izgube pri proizvodnji in transportu elektrike je treba v tem primeru prišteti vsem, ker se elektrika porablja tudi za proizvodnjo in transport goriva. Izgube pri polnjenju so pa ranga 10%... in ne 100% kot želiš ti prikazat. Pri praznenju baterije so pa izgube v EV-ju zelo nizke (manj kot 5%) in že vključene v porabo.
Sicer pa... članek govori o tem, koliko energije je potrebno za celotno verzigo... od črpanja, transporta (s tankerji in po pipelineih), refinerije in potem transporta do črpalk. Dejansko teh 42kWh ni samo elektrika, temveč tudi nafta (predvsem na tankerjih). Saj točne številke niti niso toliko važne... vsak obrača raziskave v svojo prid. Neke raziskave primerjajo CO2 izpuste EV-jev in ICE-jev glede na porabo ICE-ja in proizvodnjo elektrike ter baterije EV-ja. Ampak nobena od teh raziskav ne upošteva energije potrebne za proizvodnjo goriva, ki ga ta ICE uporablja. Čisto prave primerjave verjetno nikoli ne bomo videli, ker očitno nekaterim ni v interesu.